וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "בלאט ואני נעשים קרובים יותר מיום ליום, הוא נהדר"

לברון ממשיך לפזר מחמאות על מאמנו, ומספר על התהליך של הקאבס: "פיתחנו אמון הדדי". על פי סוכנויות ההימורים: גולדן סטייט וקליבלנד מועמדות לאליפות. בקליבלנד מעריכים: לא יהיה חיזוק נוסף

שחקני קליבלנד קאבלירס קווין לאב (ימין) לברון ג'יימס (שמאל). AP
למרות הכל. לברון ולאב/AP

על פי סוכנויות ההימורים בלאס וגאס, גולדן סטייט מסתמנת כמועמדת המועדפת לזכייה באליפות ה-NBA העונה, אבל גם קליבלנד של לברון ג'יימס ודיוויד בלאט עדיין זוכות לאמון המהמרים.

כחודשיים לפני סיום העונה הרגילה, המהמרים בארה"ב משקיעים כסף בהימורים על גולדן סטייט יותר מאשר על כל קבוצה אחרת. הווריורס מוליכים את רשימת המועמדות עם יחס של 5:12, כשבמקום השני נמצאת קליבלנד ביחס 1:3. אחריהן ברשימה סן אנטוניו (2:13) ואטלנטה (1:7).

כזכור, בחודש יוני האחרון, כשדייויד בלאט "האלמוני" רק מונה לתפקיד מאמן הקאבס, הקבוצה קיבלה יחס של 1:60 לזכייה אפשרית באליפות. עם הצטרפותו של לברון הכל השתנה, ולמרות שקליבלנד קרטעה במהלך העונה וירדה למאזן שלילי, היא נכללת בצמרת ההימורים. בחלק מהסוכנויות, אגב, כמו Westgate SuperBook, קליבלנד היא המועמדת הבכירה עם יחס של 2:7, בעוד גולדן סטייט שנייה ביחס 1:4.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
יסתפק במה שיש. בלאט/AP

* עוד בקליבלנד: העיתונאי בוב פינאן מ"The News Herald" לא צופה שקליבלנד תשלים טרייד מעניין עד סגירת החלון מחר (חמישי). "את מסע הרכש הרציני שלה הקבוצה כבר עשתה", כותב פינאן, "הקאבס מחפשים אחר גארד מחליף וסנטר מחליף... רבים סברו שקליבלנד תסתער על אמארה סטודמאייר ששוחרר מהניקס, אבל הוא עבר לדאלאס. אחרים הלכו רחוק ודיברו על על קווין גארנט מברוקלין, דייויד ווסט מאינדיאנה ולארי סנדרס ממילווקי, אבל ככל הנראה הקאבס מחפשים גבוה רק למטרות גיבוי. יש גארדים פנויים, כמו ג'מיר נלסון וטיי לוסון מדנבר ונוריס קול ממיאמי. גם השמועות על ריי אלן לא נגמרות... בעולם אידיאלי היא הייתה מביאה גם גארד נוסף וגם גבוה נוסף, במציאות היא עלולה שלא לצרף אף אחד".

* לברון ג'יימס מנצל את ההפוגה הקלה מהמשחקים כדי לנוח ולעשות קצת גוד-טיים בניו יורק. בין לבין, הוא העניק ראיון ל-USA TODAY, בו סיפר על הציפיות מהמשך העונה ועל היחסים עם דיוויד בלאט. "ככל שהזמן עובר אנחנו הולכים ומתקרבים. אני חושב שהוא נהדר. הוא מתמודד יפה מאוד עם העונה הראשונה שלו ב-NBA, ואני שמח מאוד לשחק עבורו. אני נרגש ממה שהקבוצה שלנו יכולה להשיג. נכנסנו לפגרה בכושר טוב מאוד, ושיחקנו כדורסל מצוין. למדנו לבטוח ולהישען אחד על השני, ועכשיו אנחנו משחקים כדורסל הרבה יותר טוב".

ניתוח כולל של כל האפשרויות של קליבלנד לחיזוק

עוד באותו נושא

הג'וקר שחסר בחפיסה: בלוג המעקב אחרי בלאט וקליבלנד

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
מתרגל למאמן החדש. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully