וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מופע ספקטקולרי של אתלטיות": על ווסטברוק, הגאסולים והתערבות על דולר וחצי באולסטאר

רכז הת'אנדר הלהיב את חבריו במשחק הכוכבים, לברון: "הוא כישרון יוצא דופן בליגה שלנו". התגובות, התמונות והמספרים מחגיגת האולסטאר, וגם: אלוף ההטבעות מאמין שהיה מנצח את לברון, אמארה סטודמאייר נחתך, ודיקמבה מסתיר לקלינטון

ראסל ווסטברוק עם תואר ה-MVP באולסטאר 2015. AP
"כבוד להיות באותה רשימה עם שני שחקנים כאלה". ראסל ווסטברוק/AP

בעיצומה של פגרה ארוכה מהרגיל של שבוע מלא ב-NBA, השתעשעו הלילה (בין ראשון לשני) כוכבי הליגה הטובה בעולם במשחק האולסטאר במדיסון סקוור גארדן, אחריו יקבלו עוד שלושה ימי מנוחה עד לחידוש לוח המשחקים. במשחק עצמו נשבר שיא הנקודות בתולדות משחקי הראווה המסורתיים של הליגה כשהמערב ניצח 158:163 בכיכובו של ראסל ווסטברוק שהוכתר ל-MVP עם 41 נקודות.

"החטאתי שישה או שבעה לייאפים, אז בהחלט יכולתי לשבור את השיא", אמר ווסטברוק אחרי שהתבשר שהיה רחוק נקודה משיאו של ווילט צ'מברליין שקלע 42 נקודות באולסטאר 1962, אך עקף את מייקל ג'ורדן שקלע 40 ב-1988. "זה בהחלט כבוד להיות באותה רשימה עם שני שחקנים כאלה". כשנשאל על הזריקות שלו מהקו בדקות הסיום, כשקלע את הראשונה וניסה להחטיא את השנייה כדי להוריד זמן מהשעון אך ראה אותה צוללת פנימה בכל זאת, אמר: "אני מניח שלא הייתי מסוגל להחטיא הערב, הא?".

לברון ג'יימס באולסטאר 2015. GettyImages
ווסטברוק הרשים אותו. לברון ג'יימס/GettyImages

כוכב הערב סחף מחמאות גם מלברון ג'יימס, שקלע 30 נקודות עבור המזרח: "הוא כישרון יוצא דופן בליגה שלנו. המנוע שלו, האתלטיות שלו, הגישה שלו, הכל נהדר. זה מצוין לליגה שלנו והוא הוכיח את זה הערב על במה גדולה". סטפן קרי, שקיבל את מספר הקולות הרב ביותר בהצבעת האוהדים למשחק והסתפק ב-15 נקודות, הוסיף: "זה היה מופע ספקטקולרי של אתלטיות".

משפחת גאסול רשמה היסטוריה כשפאו ומארק פתחו שניהם בחמישייה, משני צדי המתרס, ובסיום אמר פאו: "זו הייתה תחושה נהדרת, מאוד ייחודית, מאוד מיוחדת. זה משהו שלא קרה מעולם, אז אני חושב שזה די מדהים שהיינו הראשונים לעשות זאת. אני מאוד גאה, זו הייתה חוויה שלא תיאמן, לחלוק את הרגע הזה עם אחיך". מארק הוסיף: "היה מרגש לראות כל כך הרבה אנשים שמחים בשבילנו. הבת שלי הגיעה לראשונה למשחק, ומבחינתי זה היה ממש מיוחד. אני יודע שזה לא משהו שאכפת לכם, אבל זה עשה את זה עוד יותר מיוחד בשבילי, אם זה בכלל אפשרי".

עוד באותו נושא

ראסל ווסטברוק הוכתר כ-MVP של האולסטאר, המערב ניצח 158:163

לכתבה המלאה
מארק גאסול עם פאו גאסול באולסטאר 2015. AP
"זו הייתה חוויה שלא תיאמן, לחלוק את הרגע הזה עם אחיך". פאו ומארק גאסול/AP

מספרי המשחק

* 321 הנקודות המשותפות של המזרח והמערב הן שיא לסך נקודות כולל במשחק אולסטאר. גם 163 הנקודות של נבחרת המערב הן שיא מבחינתה, בעוד שהמזרח קלע 163 באולסטאר הקודם.

* לברון ג'יימס הגיע ל-278 נקודות במשחקי אולסטאר, חלף על פני ה-262 של מייקל ג'ורדן והתקרב למרחק של שתי נקודות מהמוליך קובי בריאנט.

* בתחום הממוצעים לברון מוליך בבטחה על פני השניים הללו עם 25.2 נקודות למשחק באולסטאר, לפני ג'ורדן (20.2) ובריאנט (20.0).

* 27 הנקודות של ווסטברוק במחצית הראשונה (בה שיחק רק 11 דקות) הן שיא נקודות במחצית באולסטאר. השיא הקודם היה 24 ונקבע על ידי גלן רייס ב-1997 וקיירי אירוויינג ב-2014.

* עם זאת שבר ווסטברוק גם את שיא הזריקות מהשדה למשחק בודד עם 28. לשם השוואה, צ'מברליין קלע את 42 הנקודות שלו ב-17 מ-23 מהשדה. ווסטברוק הגיע ל-41 עם 16 מ-28.

* לטים דאנקן היה סל אחד בלבד בהופעתו ה-15 באולסטאר, והוא שני רק ל-18 ההופעות של קארים עבדול ג'באר. הבכורה של דאנקן הייתה ב-1998, שהייתה גם הפעם האחרונה בה ניו יורק אירחה את האולסטאר.

אריאנה גרנדה מופיעה במחצית/AP

בשולי המשחק

*** דיווחים שונים בארצות הברית טוענים שהניקס עומדים לקנות את חוזהו של אמארה סטודמאייר ולשחרר אותו. הפורוורד בן ה-32, שנמצא בשנתו האחרונה בחוזה בגובה 100 מיליון דולר לחמש שנים עליו חתם, יוכל לחתום בעוד יומיים בקבוצה חדשה, כשהמועמדת העיקרית לקלוט אותו היא דאלאס, וגם פיניקס והקליפרס הוזכרו כמתעניינות. סטודמאייר פתח ב-14 מתוך 36 המשחקים בהם שיחק העונה, ורשם 12 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

*** זאק לאבין, הרוקי של מינסוטה שהלהיב אתמול בדרך לזכייה בתחרות ההטבעות, שיחרר הצהרה נועזת למדי. לאבין בן ה-19, שהפך לנציג הראשונה של הטימברוולבס שמוכתר כאלוף ההטבעות מאז איזיאה ריידר ב-1994, נשאל מי ינצח בדו קרב הטבעות בינו לבין לברון ג'יימס, וענה: "אני אף פעם לא מהמר נגד הכישרון לי, אז אני חייב להגיד שאני. אני יודע שללברון יש דברים טובים שהוא עדיין לא הראה לעולם, והוא אחד האתלטיים הפסיכיים בכל הזמנים, אבל אני אדם עם ביטחון".

*** דמרכוס קאזינס נהנה מהופעת הבכורה שלו באולסטאר, אותה סיים עם 14 נקודות ב-6 מ-7 מהשדה ו-7 ריבאונדים. כוכב סקרמנטו אפילו קיבל שני אסיסטים מכריס פול, למרות הצהרותיו בעבר על שנאתו לרכז הקליפרס, אך ירד מנוצח בהתערבות הידידותית שערך עם טים דאנקן בנוגע למספר הריבאונדים שכל אחד ממהם יקטוף. זה נגמר ב-7:9 לזכות האגדה של הספרס, שגבה מקאזינס את חובו - דולר וחצי במטבעות של 25 סנט.

דמרכוס קאזינס עם טים דאנקן באולסטאר 2015. AP
הפסיד 9:7. קאזינס עם דאנקן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully