וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבר: "אנו שומעים את השחקנים, נחולל שינוי דרמטי בהפחתת העומס"

הקומישינר שוקל להפחית את מספר משחקי ההכנה, להאריך את העונה הרגילה. סילבר: "אנחנו רוצים לחסל את רצף ארבעת המשחקים בחמישה ימים. אין דבר יותר חשוב מבריאות השחקנים ורווחתם"

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
מודע לקשיי השחקנים. סילבר/AP

הקומישינר של ה-NBA אדם סילבר ניצל את סוף שבוע האולסטאר כדי להעביר מסר ששחקני ליגת הכדורסל הטובה בעולם שמחים לשמוע. לפי סילבר, ה-NBA תפעל ביתר שאת להפחית את העומס שיש על השחקנים במהלך העונה הסדירה שאורכת 82 משחקים, ותיצור בעתיד מצב שבו נדיר שקבוצות תשחקנה ארבעה משחקים בחמישה ימים. "אנחנו שומעים את הקולות, ואני חושב שנוכל לחולל שינוי דרמטי בהפחתת העומס על השחקנים", אמר אדם סילבר. כדי לגרום לזה לקרות סילבר שוקל הפחתה במספר המשחקים בהכנה לעונה, והארכת העונה הרגילה. ה-NBA גם תדון עם רשתות הטלוויזיה TNT ו-ESPN לגבי שידור יותר משחקים בימים חמישי ושבת. שחקנים ב-NBA התלוננו לאורך שנים על העומס שיוצר לוח המשחקים של העונה הרגילה ואולי עתה יבוא השינוי.

"אנחנו מודעים לכך שהעונה ארוכה, אנחנו רוצים לחסל את רצף ארבעת המשחקים בחמישה ימים", אמר הקומישינר. "אנחנו יכולים להפחית משמעותית את העומס, אני לא יכול להבטיח שלא יהיו ארבעה משחקים בחמישה ימים אבל אנחנו מקווים שכבר בעונה הבאה נפחית את זה. זאת נוסחה מתמטית ואנחנו יכולים לשנות את המצב, אנחנו גם מתמקדים במשחקי גב-אל-גב, כאלה שקבוצות משחקות לילה אחרי לילה. זה תלוי בלוח המשחקים ואולי ייקח יותר מעונה אחת כדי לשנות. נבדוק עם חברות הטלוויזיה, עם טרנר ודיסני, נבדוק עם האולמות, נראה אם הם יכולים להיות יותר גמישים בימים חמישי ושבת, אנחנו שומעים את השחקנים והקבוצות, ואין דבר יותר חשוב מבריאות השחקנים ורווחתם, כדי שהם יוכלו לשחק ברמה הגבוהה ביותר".

אדם סילבר הפתיע כשהתייחס לליגת האלופות בכדורגל כמושא לקנאה בגלל מסירות האוהדים למפעל. "ליגת האלופות היא קונספט פנטסטי, כזה שאנחנו עוקבים אחריו", אמר סילבר, "אני חושב על הנאמנות של האוהדים לקבוצות, זה כמעט דת".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס פצוע. AP
העומס מוביל לפציעות ושחיקה של הכוכבים. לברון ג'יימס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully