וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי להט בתחרות השלשות, זאק לאבין זכה בתחרות ההטבעות

כוכב גולדן סטייט, שעקף את לברון במספר ההצבעות למשחק האולסטאר, ניצח בסיבוב הגמר את קיירי אירווינג אחרי שצלף שיא של 27 נקודות, כולל 13 רצופות. הרוקי של מינסוטה הרשים מבין המרחפים

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס אחרי שזכה בתחרות השלשות באולסטאר 2015. GettyImages
הכל הולך לו השנה. סטפן קרי/GettyImages

אחרי שאתמול נפתחו חגיגות סוף שבוע האולסטאר בניו יורק עם משחק הצעירים, הגיע הלילה (בין שבת לראשון) תורן של תחרות השלשות וההטבעות שנערכו בברקלייס סנטר בברוקלין, כשמחר יארח המדיסון סקוור גארדן את משחק הכוכבים המרכזי בין המזרח למערב. סטפן קרי, שהקדים את לברון ג'יימס וסיים ראשון במספר ההצבעות של האוהדים לאולסטאר, רשם עוד רגע גדול בעונה הקסומה שלו כשזכה בתחרות השלשות.

הצלף של גולדן סטייט נכשל בשלוש ההופעות הקודמות שלו בתחרות השלשות, אבל הפעם הוא היה מדויק מכולם, כשבסיבוב הגמר הוא צלף שיא תחרות של 27 נקודות (יש לציין שזו השנה השנייה בלבד בה ישנם חמישה כדורים צבעוניים נוספים, ששווים שתי נקודות כל אחד), כולל 13 קליעות רצופות בשלב מסוים, שהותירו הרחק מאחור את קיירי אירווינג שסיים שני עם 17 נקודות

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס אחרי שזכה בתחרות השלשות באולסטאר 2015. GettyImages
לפני בירד, אחרי הודג'ס. סטפן קרי/GettyImages

אז הכדורים הצבעוניים עזרו לקרי לקבוע גם שיא לגמר וגם שיא לסיבוב כלשהו בתחרות השלשות לדורותיה, כשהוא מקדים את ה-25 של ג'ייסון קאפונו ב-2008 (אז מספר הנקודות המקסימלי היה 30, לעומת 34 כיום). בקטגוריית הקליעות הרצופות הוא נותר שני, כשקרייג הודג'ס עדיין מוליך עם 19 קליעות בזו אחרי זו ב-1991. לארי בירד שלישי בדירוג הזה עם 11 צליפות רצופות ב-1986.

קליי תומפסון, חברו של קרי לצמד ה-"Splash Brothers" של הווריורס שיפתח לצידו גם במשחק מחר, להט בסיבוב הראשון של התחרות והוביל עם 24 נקודות, אבל בגמר מול קרי ואירווינג הוא התקרר וסיים שלישי עם 14 בלבד. קייל קורבר, שמוביל את הליגה עם 52.3% מחוץ לקשת, לא עלה לגמר כשסיים עם 18 נקודות, כמו גם האלוף היוצא מרקו בלינלי.

עוד באותו נושא

אנדרו וויגינס נבחר ל-MVP של משחק הצעירים החדש באולסטאר

לכתבה המלאה
זאק לאבין שחקן מינסוטה טימברוולבס בתחרות ההטבעות באולסטאר 2015. AP
מעל כולם. זאק לאבין/AP

בתחרות ההטבעות, אליה שובצו השנה ארבעה צעירים מבטיחים, היה זאק לאבין מעל כולם. הרוקי של מינסוטה הרשים עם ציון 100 בסיבוב הראשון, כולל דאנק מלהיב בסיבוב עם יד אחד במהלכו העביר את הכדור בין רגליו, ועלה לגמר מול ויקטור אולדיפו, כשמייסון פלאמלי ויאניס אנטטוקונמפו הודחו. בגמר לאבין המשיך לרחף בדרך לציון 94, בעוד שאולדיפו איכזב כשהתקשה להשלים את ההטבעה הראשונה שתכנן, והסתפק בציון של 72 בלבד.

בתחרות ה-"Shooting Stars" זכה בפעם השלישית ברציפות הטריו שמורכב מכריס בוש, דומיניק ווילקינס וסווין קאש. אגדת העבר של ההוקס הבטיח להם את הניצחון על קליעה ממחצית המגרש דקה לסיום סיבוב הגמר, והם הותירו במקום השני את הצוות של ראסל ווסטברוק, פני הרדוואי וטמיקה קאצ'ינגס. סטפן קרי, שהתחרה לצד אביו דל קרי וסו בירד, לא צלח את הסיבוב הראשון. בתחרות הסקילס גבר פטריק בברלי בגמר על ברנדון נייט.

כריס בוש עם דומיניק ווילקינס באולסטאר 2015. AP
זכייה שלישית של הטריו. כריס בוש עם דומיניק ווילקינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully