וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו וויגינס נבחר ל-MVP של משחק הצעירים החדש באולסטאר

הרוקי הקנדי עליו ויתרה קליבלנד הקיץ רשם 22 נקודות בניצחון של נבחרת העולם מול צעירי ארצות הברית 112:121, בפתיחת חגיגות האולסטאר בניו יורק. וגם: הדאנקים שלא תראו בתחרות ההטבעות

אנדרו וויגינס אחרי שזכה בתואר השחקן המצטיין של משחק הצעירים באולסטאר 2015. AP
ה-MVP הראשון בפורמט החדש. אנדרו וויגינס/AP

כחלק מהתחדשות חגיגות האולסטאר ב-NBA, שונה השנה פעם נוספת הפורמט של משחק הצעירים, שבעבר פשוט הפגיש בין הרוקיס הטובים של העונה, לאחר מכן הפך למשחק בין הרוקיס לשחקני השנה השנייה, וכעת הציג מפגש בין הכוכבים הבינלאומיים הצעירים לבין הכישרונות האמריקאים.

משחק הבכורה של הקונספט המעניין הזה נערך הלילה (בין שישי לשבת), ובסיומו ניצחה הנבחרת הבינלאומית 112:121 את מקבילתה האמריקאית. יממה לפני תחרויות השלשות וההטבעות ויומיים לפני משחק הכוכבים האמיתי במדיסון סקוור גארדן, השתעשעו הכוכבים העתידיים על הפרקט בברקלייס סנטר בברוקלין ומעל כולם נצץ אנדרו וויגינס.

יאניס אנטטוקונמפו מול קנטביוס קולדוול פופ במשחק הצעירים של אולסטאר 2015. AP
כששני השמות המגניבים בליגה נפגשים. קנטביוס קולדוול פופ מול יאניס אנטטוקונמפו/AP

היהלום הקנדי של מינסוטה, שנבחר ראשון בדראפט האחרון על ידי קליבלנד אך נשלח למינסוטה תמורת קווין לאב מבלי שזכה ללבוש את מדי הקאבלירס, הוכתר כ-MVP של המשחק עם 22 נקודות. רודי גובר, הסנטר הצרפתי של יוטה, הוסיף 18 נקודות ו-12 ריבאונדים. בויאן בוגדנוביץ' הקרואטי וניקולה מירוטיץ המונטנגרי הוסיפו 16 כל אחד.

את האמריקאים הובילו עם 22 נקודות כל אחד ויקטור אולדיפו וזאק לאבין, שני המועמדים לזכייה בתחרות ההטבעות מחר, שם יתחרו מול יאניס אנטטוקונמפו ומייסון פלאמלי, שגם הם התרוצצו על הפרקט בברוקלין הלילה, במשחק עתיר הריחופים והאיבודים (51 בסך הכל).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הדאנקים שלא תראו בתחרות ההטבעות

לקראת פסטיבל הריחופים השנתי של ה-NBA, שיחרר ג'ורדן קילגאנון סרטון ריחופים משלו. המטביען המקצועי מקנדה שיכלל בסרטון שלפניכם כמה מההטבעות המוכרות שלו, כולל 'העקרב' המהולל. אז לאיזה מקום אתם חושבים שהוא היה יכול להתברג בתחרות של הגדולים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully