וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תפגוש את ויאריאל בגביע, המטרה: לשבור שיא מועדון

הקטאלונים יפגשו את הצוללת הצהובה למשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע (21:00, ספורט 1), בניסיון להגיע לגמר רביעי בחמש שנים. וגם: מדוע ריאל תעניש את חאמס וחדירה?

מארק אנדרה טר שטגן ג'ורדי מאסיפ שוערי ברצלונה. GettyImages
מארק אנדרה טר שטגן. יקבל את ההזדמנות בין הקורות/GettyImages

כשהיא נמצאת במומנטום מטורף, הכולל תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ברצלונה תפגוש הערב (רביעי, 21:00, ספורט 1) את ויאריאל, במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע הספרדי. הקטאלונים, שהביסו 2:5 במחזור האחרון את אתלטיק בילבאו בסן מאמס, יקוו להגיע לגמר המפעל בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות, ובכך לרשום שיא מועדון.

ארבעה ימים לאחר משחק הגביע, ברצלונה תארח בביתה את לבאנטה במסגרת הליגה, והמאמן לואיס אנריקה החליט להשאיר מחוץ לסגל למשחק הגביע את השוער קלאודיו בראבו, הקשר סרג'י רוברטו והמגן מרטין מונטויה. השוער הגרמני, מארק אנדרה טר שטגן צפוי לעמוד בין הקורות כשליאו מסי, שכבש ובישל פעמיים במשחק הליגה האחרון, צפוי להמשיך ב-11 לצידו של ניימאר, שגם כן נמצא בכושר נהדר.

"החיבור בין מסי, ניימאר וסוארס הוא הטריו הטוב ביותר בהיסטוריה של ברצלונה", התייחס שחקן העבר אדמילסון למצב הקבוצה האהודה עליה. "כולם בברזיל שמחים מניימאר. הוא משחק בצורה נהדרת, מבקיע שערים ומשתלב טוב עם מסי וסוארס". לקראת המשחק מול הצוללת הצהובה, הוסיף הבלם: "אם בארסה תשיג תוצאה מבטיחה הערב, היא תוכל להתקרב להופעה בגמר. ויאריאל זו קבוצה צעירה עם שחקנים שיש להם טאץ' טוב לכדור. בארסה צריכה להתמקד בהתקפות המתפרצות של ויאריאל. הם מגנים טובים ויוצאים מהר קדימה".

צפו בסרט המדובר MESSI, המגולל את סיפורו של הפרעוש

שחקני ברצלונה, ניימאר, ליאונל מסי, איבן ראקיטיץ'. רויטרס
ליאו מסי עם ניימאר ואיבן ראקיטיץ'. שחקני ההתקפה נמצאים בכושר נהדר/רויטרס

ריאל מדריד: חאמס רודריגס וסמי חדירה ייענשו?

ריאל מדריד עדיין סוערת מהמסיבה של כריסטיאנו רונאלדו שהגיעה אחרי ההפסד בדרבי, וכחלק מההשלכות שלה נראה שמי שאמורים לשלם מחיר הם סמי חדירה וחאמס רודריגס, שאמורים להיקנס. על פי פרסום בספרד בתוכנית "לוס מנולוס", השניים חגגו עם CR7 על אף העובדה שהם היו פצועים, ובכך הם סיכנו עוד יותר את פציעותיהם.

כזכור, חדירה הוחלף במהלך המשחק בגלל פציעה כאשר הבדיקות אישרו שהגרמני יזדקק למנוחה של שלושה שבועות, בעוד הקולומביאני עבר ניתוח 48 שעות בלבד לפני אותה מסיבה. שחקן נוסף שמתאושש מפציעה ובכל זאת נכח במסיבה של רונאלדו הוא לוקה מודריץ'. הקרואטי הספיק לפרסם ציוץ בטוויטר שבו הוא התנצל על עצם הנוכחות שלו במסיבה, ואף התנצל על כך בחדר ההלבשה של הקבוצה ובפגישה שקיים עם נשיא המועדון, פלורנטינו פרס.

לואיס אנריקה: "מאמנים בברצלונה כמעט אף פעם לא שמחים"

הקלאסיקו השני של העונה ייערך ב-22 במרץ בשעה 22:00

צפו באוהדי ריאל מדריד מקללים את השחקנים: "אין לכם ביצים"

עוד באותו נושא

צפו בסרט המדובר MESSI

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס. GettyImages
חאמס רודריגס. אמור להיקנס/GettyImages

ובינתיים מי שמגונן על כוכבה של ריאל מדריד הוא לואיס פיגו, שמועמד לתפקיד נשיא פיפ"א. "אלו שמטילים ספק בתשוקה של ריאל ובמקצוענות של החלוץ עושים זאת מכיוון שהם מתעלמים לחלוטין מההיסטוריה ומהאופי שלהם". ובכל מקרה, אם בוחנים את נתוני הדרבי, מתברר כי אתלטיקו רצה תשעה קילומטרים יותר מאשר היריבה במשחק בקלדרון. בסך הכול עשו שחקניו של דייגו סימאונה 107.75 קילומטר, בעוד ריאל הסתפקה ב-98.94. מבחינת ריאל, זו הכמות השנייה הנמוכה ביותר שלה בליגה העונה. רק לצורך ההשוואה, בינואר השנה במשחקה במסטייה הקבוצה רצה 98.54 ק"מ, וגם אז היא הפסידה (1:2 לוולנסיה).

ובנושא אחר, והרבה פחות מעודד מבחינתה של ריאל מדריד: מתברר כי התוכניות לפיתוח מחדש של הברנבאו ייאלצו לחזור למקרר בשלב הזה. בית המשפט העליון במדריד החליט לבטל את ההסכם שנחתם ב-15 בנובמבר 2012 לשיפוץ האצטדיון. כזכור, במסגרת התוכניות, המתחם אמור היה לכלול גם מרכז קניות ובית מלון בשטח של 12,250 מטר. אלא שהעבודות בעלות של 400 מיליון יורו ייאלצו כעת להמתין, בבשורה שעלולה להוות מכה כלכלית עבור הקבוצה, שקיוותה להתבסס על הכנסות מהקומפלקס החדש.

אצטדיון סנטיאגו ברנבאו לפני המשחק בין ריאל מדריד, ברצלונה. רויטרס
סנטיאגו ברנבאו. התוכניות הוקפאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully