וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באוהדי ריאל מדריד מקללים את השחקנים: "אין לכם ביצים"

התבוסה המשפילה 4:0 לאתלטיקו מדריד בדרבי עוררה זעם רב בקרב האוהדים, שחיכו לשחקנים מחוץ לוויסנטה קלדרון בסיום, שם הביעו את כעסם. וגם: המספרים המחרידים של הבלאנקוס ב-2015

ריאל מדריד לא הפסידה לאתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון בדרבי מאז עונת 1998/99. אתמול (שבת), הקולצ'ונרוס נקמו על כל השנים שבהן לא הצליחו לנצח את היריבה העירונית בבית, עם 0:4 אדיר, שהותיר את הבלאנקוס מושפלים ואובדי עצות. בסיום המשחק, כששחקני ריאל המאוכזבים עזבו את מתחם האצטדיון, אוהדי הקבוצה חיכו לשחקנים כדי להביע את כעסם, קיללו אותם ושרו בין היתר: "אין לכם ביצים".

עד לפני מספר חודשים הקבוצה מבירת ספרד הייתה בכושר הטוב בעולם, כשהשיגה 22 ניצחונות רצופים, אבל מאז עברו הרבה מים במנסנרס, והרבה מאוד השתנה. אם עד דצמבר השיגו הבלאנקוס 24 ניצחונות, תיקו ושלושה הפסדים, כבשו 3.25 שערים למשחק (94 בכללי) וספגו רק 0.68, ב-2015 המציאות אחרת לגמרי. בשנה הנוכחית שיחקה ריאל שבע פעמים. היא פתחה אותה עם הפסד לוולנסיה בליגה, הפסד לאתלטיקו בגביע ותיקו במשחק הגומלין, וניצחה את אספניול, חטאפה, קורדובה, סוסיאדד וסביליה, עד שהגיעה התבוסה המביכה בדרבי. שימו לב למספרים של הקבוצה ב-2015, לעומת המספרים שהיו לבלאנקוס רק לפני מספר חודשים: חניכיו של קרלו אנצ'לוטי כובשים 1.88 שערים למשחק בלבד (17 בסך הכל) וספגו כמעט כפול - 1.44 שערים למשחק (13 בכללי).

בספרד מדווחים שכוכב הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, שהיה חלש מאוד בדרבי (0 שערים, 0 בעיטות למסגרת, 0 ביצירת מצבים מסוכנים ו-0 הגבהות לכיוון הרחבה), יצא לבלות למרות שהושפל כמה שעות לפני כן. רונאלדו יצא לבלות במסעדה, שם המשיך את חגיגות ה-30 שלו, בליווי כ-150 אורחים, כולל אנשי המועדון והשחקנים. מיד לאחר המשחק יצאו רונאלדו, חבריו והצוות המקצועי כל אחד לביתו, על מנת להתארגן בזריזות ולהגיע במהרה למסעדה. שעתיים לאחר שריקת הסיום, הפורטוגלי ושאר השחקנים כבר היו במסעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully