וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "מאמנים בברצלונה כמעט אף פעם לא שמחים"

מאמן ברצלונה לא יוצא מגדרו לפני המשחק הראשון בגביע מול ויאריאל (ד', 21:00, ספורט 1), למרות רצף הניצחונות האחרון: "אהיה מרוצה רק אם נשיג את המטרות שלנו בסוף העונה"

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
אף פעם לא מרוצה. לואיס אנריקה/GettyImages

רק לפני יומיים ברצלונה וליאונל מסי רשמו תצוגה נהדרת בבילבאו, וכבר מחר (רביעי) הם ניצבים בפני אתגר נוסף, הפעם בגביע. הקטלאנים יארחו את ויאריאל במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע המלך, בתקווה להשיג תוצאה טובה שתהווה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא. רק לפני שבועיים ליאו מסי וחבריו ירקו דם לפני שגברו 2:3 על הצוללת הצהובה בקמפ נואו, אבל הכושר של המשחקים האחרונים לא מותיר מקום לספק: ברצלונה בשיאה.

אחרי תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הם בעיקר רוצים להמשיך ברצף. כרגיל במשחקי הגביע, מארק אנדרה טר סטגן יפתח בין הקורות. הטריו מסי-ניימאר-סוארס, שפיתח הרמוניה מצוינת בשבועות האחרונים, ימשיך בהתקפה.

"ניצחון, בכל תוצאה, יספיק לי", אמר לואיס אנריקה לקראת המשחק. "אני אף פעם לא חותם על אף תוצאה לפני שהמשחק מתחיל, אבל בהחלט, גם ניצחון 2:3 יהיה בסדר. לואיס סוארס מוסיף לנו הרבה, הוא יוצר הרבה מצבי הבקעה, הוא לוקח חלק בכל ההתקפות. זו השנה הראשונה שלו איתנו ואנחנו מרוצים מהתפוקה שלו עד עכשיו".

הניצחון הגדול על בילבאו השבוע, אם תהיתם, לא הפך אותו לאדם שמח יותר. "מאמן כדורגל כמעט אף פעם לא שמח, בטח לא בקבוצה כמו ברצלונה. רק בסיום העונה, אם השגת את המטרות שלך, אתה יכול להיות מרוצה", אמר.

ליאונל מסי. GettyImages
הרצף יימשך? ליאונל מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully