וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "יהיה נפלא אם ריי אלן יחליט לחתום אצלנו"

קינג ג'יימס מפנטז על האפשרות לפיה הצלף איתו שיתף פעולה במיאמי יגיע לאוהיו. בלאט נהנה מהביקורות ומהלל את פופוביץ': "אחד האנשים הכי טובים שפגשתי". מאמנו של לאב בקולג' מגן עליו

גארד מיאמי היט ריי אלן. AP
האיחוד עם לברון קרוב? ריי אלן/AP

על פי דיווחים בארצות הברית, ריי אלן אמור לקבל בחודש הקרוב החלטה בנוגע לעתידו. עדיין לא ברור אם קלע השלשות הגדול בתולדות ה-NBA ישוב לליגה או יודיע סופית על פרישה, אך ברור כי אחת המועמדות המובילות לקלוט אותו אם יחליט להמשיך לעונה נוספת היא קליבלנד. אחת הסיבות העיקריות לכך היא יחסיו עם לברון ג'יימס, איתו שיתף פעולה בהצלחה גדולה במיאמי.

"זה יהיה נפלא לקבל שחקן כמוהו", אמר הבוקר (רביעי) לברון. "אבל זו החלטה שלו. איתו נהיה גדולים. גם בלעדיו נהיה גדולים. הוא יהיה תוספת נהדרת, ונראה מה יחליט. הוא שחקן שעשה כל מה שצריך לעשות לאורך קריירה, ולא צריך ללחוץ עליו".

באימון הקאבלירס נשאל דיוויד בלאט על הביקורות שנשמעו נגד קבוצתו לאורך העונה ואמר: "הביקורות לא מפריעות לי. זה מצוין, כי אנשים מתעניינים במה שאנחנו עושים, בשחקנים שלנו ואיפה אנחנו נמצאים. אם אתה בעסק הזה אתה רוצה להיות גדול ושיעקבו אחריך ויבקרו אותך, אם לא מדברים עליך אז לאנשים לא אכפת ממך, וזה דבר טוב". על ניצחונו האלף בקריירה של גרג פופוביץ', אמר הישראלי: "הוא מהווה דוגמה עבור כולם, הוא אחד המאמנים הגדולים אי פעם. והוא גם אחד האנשים הכי טובים שפגשתי. הוא עשה כל כך הרבה לענף ולמאמנים בפרט, ואני לא יכול להיות יותר שמח עבורו".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מרגיש בנוח עם הביקורות. בלאט/GettyImages

מאז הציוץ המפורסם של לברון שעל פי גרסה אחרת כוון אל עבר קווין לאב ועל פי גרסה אחרת כלל לא, התעסקה התקשורת בארצות הברית ללא הפסק ביחסם של קינג ג'יימס והפורוורד המצוין. ביום שני התעקש לברון והאשים את התקשורת כי עשתה סיפור מכלום, ואמר: "אני לא מחביא כלום. אני רואה אותו כל יום, אז אם יש לי משהו להגיד איתו, אגיד לו את זה בפנים. כמו עם שאר השחקנים".

הבוקר (רביעי) התייחס לאב עצמו לעניין, כשאמר: "זה קצת תפס אותי לא מוכן. אנחנו חברים לקבוצה, ואין שום בעיה". כשנשאל האם לדעתו הציוץ של לברון כוון אליו, השיב: "אני לא יודע. אני חושב שאם ללברון היתה בעיה איתי הוא היה מדבר איתי, לטוב או לרע".

בן האולנד, שאימן את לאב במכללת UCLA, אמר: "הביקורות עליו מעליבות. קל מאוד לאמן אותו. הדבר הכי מיוחד בו זה התשוקה שלו. הוא מאוד ממושמע, והצורה בה הוא שומר על הגוף שלו מדהימה, וכיף לשחקנים לשחק איתו". לדעת האולנד, בלאט "עושה עבודה טובה", אולם גם הוא יודע: "הם צריכים לדאוג שלאב יזרוק באופן קבוע 15 פעמים במשחק, וזה לא תמיד קורה". על האפשרות שלאב יעזוב בקיץ כשיהיה שחקן חופשי אמר מאמנו לשעבר: "הוא יישאר בלי ספק. הדבר היחיד שחשוב מבחינתו זה לנצח. הוא רוצה אליפות, והוא יקריב מה שצריך כדי להשיג אותה".

עוד באותו נושא

לשנות את ציר הזמן: בלוג המעקב אחרי דיוויד בלאט וקליבלנד

לכתבה המלאה
שחקני קליבלנד קאבלירס קווין לאב (ימין) לברון ג'יימס (שמאל). AP
הכל בסדר. לברון ולאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully