וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל פתח תקוה: שמעון אבוחצירא יפתח בבכורה המחודשת

חלוץ הרכש יקבל הזדמנות ב-11 כבר במשחק הביתי מול הפועל פתח תקוה (ש', 18:00, אין שידור). בכר יבצע מהפכה בהרכב בשל הפציעות. אצל המלאבסים: תורג'מן, בן יאיר ואראל יפתחו בבכורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* קרית שמונה היא אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה, עם 73 אחוזי הצלחה.

* הפועל פתח תקוה היא אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגת העל עם 30 אחוזי הצלחה בלבד.

* שמעון אבוחצירא כבש העונה ארבעה שערים בכל המסגרות. כולם נגד קבוצות מהצפון (הפועל עכו, בני סכנין והפועל חיפה).

* הניצחון האחרון של הפועל פתח תקוה על קרית שמונה הושג לפני יותר משש שנים. אז, ב-29 בנובמבר 2008, ניצחה פתח תקוה בבית 0:3 משערים של ויסה הפרואני, אחמד קאסום ואורי אוזן.

* בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ניצחה קרית שמונה בארבעה כאשר התוצאה שחזרה על עצמה שלוש פעמים היא 1:3.

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
היישר להרכב. אבוחצירא/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

עירוני קרית שמונה תחל מחר רצף של שלושה שבועות משמעותיים ביותר, בכל הנוגע להמשך המאבקים על תארים העונה. הצפוניים שנוצחו במחזור הקודם נגד בית"ר ירושלים ומרוחקים כעת ארבע נקודות מהאלופה והמוליכה מכבי תל אביב, צפויים לפגוש את הצהובים לשלושה משחקים של ראש בראש, במסגרת הליגה והגביע ובמועדון רוצים לחלוף בשלום על פני קבוצת התחתית של פתח תקוה.

המאמן ברק בכר צפוי לערוך מיני מהפכה בהרכב, גם בשל מספר שחקנים פצועים בסגל וגם לאור הצטרפותו של החלוץ שמעון אבוחצירא, שהגיע בסיום חלון ההעברות ממכבי חיפה. טובארנו פינאס הפצוע ייעדר, ובמקומו יפתח חן דילמוני בעמדת המגן השמאלי, בעוד עאהד עזאם תורגל כמגן ימני. וובה בראון ישוב להרכב על חשבון מינדאוגאס פאנקה ושמעון אבוחצירא תורגל על חשבון אופיר מזרחי, שעשוי לרדת לספסל. בחלק הקדמי מתלבט בכר בין רוג'רס קולה ואחמד עאבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מיני מהפכה. בכר/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה הצנועה עשתה את הרכש הכי מאסיבי בחלון ההעברות של חודש ינואר. כמובן שלא מדובר בתותחי הליגה, אבל חצי מיליון שקל הספיקו כדי לצרף כמה שחקנים שיכולים לעשות את השינוי ולהביא את הקבוצה למטרה הגדולה, הישארות בליגה.

בין אם השחקנים שהגיעו ישפיעו ישירות ובין אם ייקח להם זמן, מה שבטוח באימונים מורגשת פתאום תחרות אמיתית על כל עמדה ומשמיכה קצרה שהיתה לעידן בר און יש לו פתאום קושי לבחור. פתח תקוה תצא מחר בבוקר למלון בכפר גלעדי שם תתכונן למשחק בו יש לה רק מה להרוויח. קובי מוסא יעדר בגלל צהובים ואת מקומו כמגן ימני אמור למלא מירקו אורמוש. בצד השני יפתח הרכש החדש בן תורג'מן שקיבל את אישור ההתאחדות ונרשם כשחקן הקבוצה. גם הזר גאל אטוק קיבל את האישור, אבל הוא לא יהיה בסגל מחר.

שני שחקנים חדשים נוספים יפתחו בהרכב מלבד תורג'מן. מדובר בגל אראל ובבן בן יאיר שעברו השבוע ובקבוצה משוכנעים כי מדובר בשחקנים טובים שיוסיפו. בהתקפה מתלבט בר און בין שחר הירש לדור חוגי. צ'ימאזי אמבה יפתח במרכז ההגנה לצידו של עודד גביש שהיה טוב מאוד בשבוע שעבר מול מכבי נתניה. מייקל טוקורה שגם עשה משחק מצוין ימשיך כקשר עם נטיות דפנסיביות. עמרי אלטמן עדיין פצוע ולא יהיה בסגל.

על הספסל ימתין דור ז'אן שהושאל מקרית שמונה אבל בניגוד לשחקני פתח תקוה המושאלים ממכבי חיפה וממכבי תל אביב, הוא יכול לשחק מול קרית שמונה ותיאורטית גם יכול לכבוש את שער הניצחון.

שובל גוזלן שחקן הפועל רעננה (שמאל) מול בן תורג'מן שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
נזרק למים העמוקים. בן תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: שמעון אבוחצירא

החלוץ שלא כבש בשבעת המשחקים האחרונים שלו במדי מכבי חיפה, מקווה לחזור לכושר הבקעה במדי הקבוצה בה הצליח כל כך ועשה את הפריצה הגדולה שלו שלפני שלוש שנים. אם אבוחצירא יחזור לעצמו, זה עשוי להיות האקס פקטור של קרית שמונה, במאבקים הקשים שמצפים לה מול האלופה, הן בליגה והן במסגרת גביע המדינה.

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר

קאלה דרשלר הוכיח הרבה במשחקים האחרונים. תחת ידיעות למכביר שפורסמו על הרצון של פתח תקוה לשחרר אותו, הוא הציג יכולת מצויינת וידע להתעלות מעל כל הפרסומים. כעת, כשהוא יותר רגוע ויודע שכבר אי אפשר להחליף אותו, הוא צריך להמשיך ביכולת הגבוהה כדי שיהיה סיכוי לפתח תקוה לחזור עם משהו מהצפון.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 2700

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully