וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת החמצה בהפועל תל אביב: "נראינו לא מספיק טוב, אין תירוצים"

27.1.2015 / 10:03

אכזבה אצל האדומים אחרי ההפסד בדרבי הראשון בדרייב אין. יינסי גייטס: "בימים כאלה צריך להסתמך על ההגנה". בקבוצה מתלוננים: "כמות בלתי פרופורציונאלית של אנשי אבטחה"

one

רצף הניצחונות של הפועל תל אביב נעצר אמש (שני) על שלושה לאחר שהקבוצה של עודד קטש הפסידה בדרבי התל אביבי 79:76 למכבי תל אביב בהיכל הדרייב אין. האדומים נראו שפופים מאוד בסיום המשחק, ויצאו עם הרגשה שיכלו לעשות הרבה יותר מהמשחק הזה, כשבמשחק לא גדול של יריבתם, שהגיעה פצועה וחבולה, לא הצליחו לרשום ניצחון גדול. "נראינו לא מספיק טוב, אין תירוצים", אמרו בקבוצה בסיום, "הדבר החיובי היחיד שאפשר להוציא מיום כזה הוא הרוח שהפגנו לאורך דקות ארוכות. לא נתנו למכבי לגמור את המשחק עד לסיום, וגם זה משהו".

פיק אנד רול עם קלסר ביד: יוגב אוחיון המצטיין של הדרבי

גם אריק אינשטיין היה נהנה: שי האוזמן מסכם את הדרבי

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מול שחקן הפועל תל אביב יינסי גייטס. ברני ארדוב
נתן את שלו למרות הההפסד. יינסי גייטס/ברני ארדוב

יינסי גייטס רשם עוד משחק טוב עם 19 נקודות ו-5 ריבאונדים ויחד עם לארי אובאנון היה מנקודות האור של האדומים: "לא שיחקנו הגנה כמו שרצינו, נתנו להם להתקרב יותר מדי לטבעת, שזה היה בניגוד לתוכנית וזאת הייתה בעיה", סיכם הסנטר האמריקאי את המשחק, "לא ביצענו את הדברים בהתקפה כמו שרצינו, אבל בימים כאלה אתה צריך להסתמך על ההגנה וזה השפיע מאוד שלא שמרנו כמו שצריך. אפשרנו להם להגיע קרוב לטבעת, כמה לייאפים קלים וזה פגע בנו בעיקר בסיום המשחק. זה מאכזב מאוד, ידענו כמה האוהדים רצו לנצח את הדרבי הראשון באולם החדש, אבל כל הפסד יהיה מאכזב, כל משחק הוא חשוב כמו זה שלאחריו, הליגה מאוד צמודה. היינו ברצף ניצחונות יפה, ולפעמים הפסד הוא טוב יותר מניצחון, נלמד מהוידאו של המשחק ונתקדם".

מעל 200 אנשי אבטחה סבבו בסביבת האולם במהלך המשחק, מה שגרר הפסד כלכלי כבד לאדומים. בסופו של יום הדרבי עבר בצורה חלקה. "מקווים מאוד שהמשטרה תלמד ממה שקרה היום, ושזה כמות בלתי פרופורציונאלית של אנשי אבטחה למשחק כדורסל", אמרו בקבוצה, "יש לנו עוד שבועיים משחק נגד אשדוד, ואנחנו מאוד מקווים שכמות אנשי האבטחה תהיה בערך עשירית ממה שהיו בדרבי. אנחנו לא נוכל להמשיך לספוג את הדרישות האלה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 76:79

לכתבה המלאה

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully