וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לאלירן עטר במכבי חיפה, איתי שכטר יסכם היום

הבלם המאכזב הגיע לסיכום על תנאי עזיבתו, הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד מעוניינות בו. חלוץ נאנט מתקרב, אימון בכורה לעטר במדים הירוקים. תובע ההתאחדות דורש להחמיר את עונשה של הקבוצה

one

בעקבות ההחלטה להחתים בלם זר, מתן אוחיון נפגש היום (רביעי) עם ראשי מכבי חיפה וסיכם את תנאי עזיבתו. המשמעות היא שהירוקים כנראה לא ישחררו את דקל קינן. לאחרונה גברה הביקורת על אוחיון שהגיע בקיץ מעירוני קרית שמונה, זאת בעקבות הטעויות שלו נגד מכבי תל אביב בגביע הטוטו (שער עצמי) והפועל רעננה (טעות שהובילה לשער הניצחון של הקבוצה מהשרון). הפועל תל אביב כבר מביעה עניין באוחיון, כמו גם מ.ס אשדוד שבה הוא גדל.

בתוך כך, במכבי חיפה עושים מאמצים לסכם על הצטרפותו של איתי שכטר. אתמול הייתה אמורה להיערך פגישה עם החלוץ, שעל מועמדותו לירוקים פורסם בוואלה! ספורט לפני כחודש וחצי, אך זו נדחתה והצדדים אמורים להגיע לסיכום היום.

כזכור, אתמול פרסמנו כי מכבי חיפה הגישה הצעה ראשונה על שכטר. חיפה מוכנה לשלם לשחקן כ-300 אלף דולר לעונה, בחוזה ארוך טווח. מאוחר יותר עשה סוכנו אבי נמני את דרכו למשרדי המועדון, אולם הצדדים הסדירו סופית רק עניין החתמת אלירן עטר, ובחרו לערוך פגישה נוספת במועד אחר. שכטר, שלא שותף במשחקים האחרונים של קבוצתו, עוד שיחק אתמול במדי נאנט בגביע.

אחרי שהוצג אתמול רשמית עם מדי הקבוצה וחתם לשלוש וחצי שנים, אלירן עטר ערך היום את אימון הבכורה שלו בקבוצה. אם שכטר יגיע, סיכוי גבוה ששמעון אבוחצירא ואלון תורג'מן יעשו את דרכם החוצה יחד. מבין קבוצות הצמרת, הפועל באר שבע מביעה עניין בשניים, וכך גם קרית שמונה. "ההצטרפות של עטר, וכנראה של שכטר, הן חלק מניסיון להקים שלד יציב לעונה הבאה", אמרו במכבי חיפה. המסר הזה הועבר גם לשכטר, שאחת ההתלבטויות שלו בנוגע להצעה ממכבי תל אביב הייתה ההצלחה של הקבוצה בשנים האחרונות.

היום אמורה להיערך פגישה בין המגן אלעד גבאי לראשי מכבי חיפה, ואז יוחלט האם יעבור סופית למכבי פתח תקוה. גבאי יסכים להישאר רק אם יהיה בורג מרכזי במאבק על ההרכב, אחרת יעשה את דרכו אל הלוזונים. מדו קמארה ייכלל בסגל למשחק מול הפועל באר שבע, אבל לא יפתח בהרכב בשל כושר משחק לקוי. קובי מויאל עבר בהצלחה את הניתוח בברכו ונקבעה לו תקופת החלמה של כחצי שנה. הקשר האחורי יחזור לפעילות בקיץ.

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. ראובן כהן, מכבי חיפה
"ההצטרפות של עטר, וכנראה של שכטר, הן חלק מניסיון להקים שלד יציב לעונה הבאה". עטר/מכבי חיפה, ראובן כהן

במכבי חיפה היו מופתעים מהדברים הקשים שהשמיע אתמול הקפטן לשעבר יניב קטן. האחרון אישר אתמול את השמועות לפיהן ההחלטה על פרישה לא הגיעה מהכיוון שלו אלא ממכבי חיפה, וטען כי לא הוזמן למשחק בסמי עופר. במכבי חיפה טענו אתמול כי קטן הוזמן למשחק הראשון העונה מול בני סכנין אך הודיע כי הוא לא מתכוון להגיע למשחק. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי מקורבי קטן מנסים ליזום את חזרתו למועדון, שם מספר גורמים מתנגדים לכך וכרגע מסרבים למהלך. אם התנאים יבשילו, קטן עשוי לחזור בעונה הבאה, אך הבהיר למקורביו כי בכל מקרה לא יחזור כמנהל קבוצה, תפקיד אותו הוא דוחה על הסף.

בנושא אחר: תובע ההתאחדות לכדורגל, עורך דין ניר רשף, הגיש הבוקר ערעור על החלטות בית הדין המשמעתי הנוגעות לעונשה של מכבי חיפה בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק מול מכבי תל אביב (סגירת היציע הצפוני התחתון). רשף מבקש שבית הדין העליון יבטל את החלטות ביה"ד המשמעתי ויחמיר בעונשה של הקבוצה.

עוד באותו נושא

אלירן עטר חתם לשלוש שנים וחצי במכבי חיפה, שכטר ממשיך להתקרב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully