וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' רוצה את ורמוט במכבי חיפה במקום ראיוס

ינואר מתקרב: המאמן רוצה את הקשר במקום הספרדי, שבדרך החוצה. מקורבים למועדון הציעו עסקת חליפין. בחיפה מעוניינים גם בשכטר. 150 אלף הגיעו למשחקי הבית, צ'יזיק: "תופעה מדהימה"

one

שחקנים במכבי חיפה מעבירים מסר למאמן אלכסנדר סטנוייביץ', וטוענים כי הוא "חייב לשנות את השיטה כבר במשחקים הקרובים". במסר שכבר עבר למאמן, הסבירו השחקנים כי יש לעבות את הקישור בשחקן נוסף, וזאת בעקבות הבעיות החמורות בהגנה. "חשוב מאוד לעשות את ההתאמות הדרושות לפני משחק. במשחק נגד קרית שמונה ראינו כמה ההגנה שלנו פגיעה מול קבוצות גדולות. בסופו של דבר רק הוא יחליט, אבל חלק מהשחקנים כאן חושבים שחשוב לעשות את השינוי עכשיו". סטנוייביץ' ניסה במהלך השנה לתרגל מערך של 4:2:3:1 ולוותר על ה-4:4:2 המסורתי שלו.

מאז האימון ביום שישי, ועד האימון שנקבע ליום שלישי, שחקני מכבי חיפה לא ערכו אימון בעוצמה גבוהה, וגם על כך נשמעו טענות. שחקני חיפה הסבירו כי במצב הקיים, בשונה מהנהוג באירופה שחקני הספסל לא עורכים אימון בעוצמה מלאה לאחר המשחק או ביום למחרת, וכך נוצר מצב בו הם לא עורכים אימון ברמה גבוהה יותר מספר ימים ברציפות. במכבי חיפה הסבירו היום כי לשחקנים הותאמה תכנית עבודה אישית לימים האלה, וביום שלישי הם יערכו אימון בעוצמה גבוהה יותר.

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
המחליף של ראיוס? גילי ורמוט/ברני ארדוב

בעקבות חילוקי הדעות לגבי רובן ראיוס (חלק מאנשי המועדון טוענים כי ראיוס לא יכול לתפקד כשחקן ספסל), סטנוייביץ' כבר קיבל החלטה לשחרר את הקשר אם יגיע שחקן קישור בתפקיד זהה או דומה לשלו. המאמן רוצה את גילי ורמוט במקומו וזאת העדיפות הראשונה שלו. גם אופציה של עסקת החלפת שחקנים וכסף היא אפשרות אותה הציעו מקורבים למועדון.

איתי שכטר הוא אופציה טובה אך עדיין לא קיבל החלטה האם לשוב לישראל. אם יקבל החלטה כזאת, חיפה תפנה אליו ותציע לו חוזה ארוך טווח. למאמן הוצעו בלמי פרטיזן ברניסלב טרייקוביץ' ווייסלאב סטנקוביץ' וגם החלוץ פטר שקולטיץ', שיקר מאוד למועדון. סטנקוביץ' הוא אופציה מתוך מספר בלמים מועמדים, אבל לא מתקיים משא ומתן. ניקולה דרינצ'יץ' שהוזכר מספר פעמים מאז הקיץ הוא גם כן אופציה. סטנוייביץ' ינסה להביא שגריר אחד לישראל. כזכור, מלבד שכטר עלה גם שמם של הבלם טל בן חיים ואלירן עטר אך אין התקדמות לגביהם כרגע. מחירו של טוטו תמוז, ששמו עלה מספר פעמים בקיץ, מגיע לכ-900 אלף יורו, והוא דורש שכר של 400 אלף יורו. מוחמד כליבאת יקבל אישור לחפש קבוצה. שמואל שיימן עשוי לבקש לעזוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
סופג ביקורת על השיטה, והאימונים. אלכסנדר סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה פרסמה היום את הנתונים המדויקים לגבי הקהל שנכח באיצטדיון עד כה במשחקי הבית. המשחק מול קרית שמונה באצטדיון "סמי עופר" היה משחק הבית האחרון במסגרת הסיבוב הראשון של ליגת העל. כ - 150,000 איש ליוו את הקבוצה במשחקי הבית במהלך הסיבוב הראשון, ממוצע של כ-25 אלף אוהדים למשחק. מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק, מסר: "תופעת הקהל מדהימה אותנו, ידענו שהפוטנציאל של מכבי חיפה הוא אדיר. נמשיך ונעשה הכל לשמור על המספרים הללו שהם מדהימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully