וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר חתם לשלוש שנים וחצי במכבי חיפה, שכטר ממשיך להתקרב

20.1.2015 / 19:13

רשמי: חלוצה של ריימס עבר בדיקות הרפואיות וירוויח מעל 300 אלף דולר לעונה: "היו לי עוד הצעות, אבל בחרתי במכבי חיפה". הירוקים מקווים ששכטר יחתום עד רביעי, הוא לא מוכן להמתין למכבי ת"א

מכבי חיפה

אלירן עטר הפך הערב (שלישי) לשחקן מכבי חיפה באופן רשמי. החלוץ בן ה-28 שנחת הבוקר בישראל אחרי שנה וחצי בריימס, חתם על חוזה לשלוש שנים וחצי לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות ונפגש עם הבעלים יעקב שחר. הוא ירוויח קצת יותר מ-300 אלף דולר לעונה, הרבה פחות משכרו בריימס.

עטר אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "זה לא סוד שהיו לי מספר הצעות מתחילת חודש ינואר, אבל בחרתי במכבי חיפה ואני שמח שלקחתי את ההחלטה להגיע לאחד המועדונים הגדולים בישראל. עם אחד האצטדיונים היפים באירופה וקהל שממלא אותו שבוע אחר שבוע".

עטר הוסיף ואמר: "המטרה שלי היא להגיע כמה שיותר רחוק ולעזור לקבוצה. שמעתי המון על הקהל של מכבי חיפה שלמרות המצב מגיע בכל משחק, ממלא את האצטדיון ודוחף את הקבוצה. אני מחכה כבר לעלות על המגרש".

אלירן עטר בבדיקות רפואיות במכבי חיפה. מכבי חיפה
כבר ירוק. אלירן עטר/מכבי חיפה

לא מעט קבוצות ישראליות גילו עניין בעטר, בצל התערערות מעמדו בריימס בחודשים האחרונים. הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב גיששו וחלק מהן אף הגישו לנציגיו הצעות כספיות, אך לבסוף מכבי חיפה היא זו שזכתה בשירותיו. מכבי תל אביב לה הייתה זכות ראשונים להחתימו אחרי החזרה לישראל, ויתרה על האופציה הזו.

עטר גדל בבני יהודה ושיחק במדיה עד 2010, אז עבר למכבי תל אביב תמורת סכום שמוערך ב-1.2 מיליון דולר. בשלוש השנים הבאות הפך לשחקן מפתח בקבוצה ולאחד מהכדורגלנים הטובים בליגת העל, ובעונת 2012-13 שימש בורג מרכזי בזכייה של הקבוצה באליפות.

בתום אותה עונת אליפות במהלכה כבש 22 שערי ליגה, עטר נרכש על ידי ריימס תמורת כ-1.5 מיליון יורו והפך לרכש היקר ביותר בתולדותיה. הוא חתם על חוזה לארבע שנים בקבוצה הצרפתית, אבל התקשה לקבע בה את מעמדו כשחקן בכיר ומשפיע. בעונת שעברה הוא שותף ב-22 משחקי ליגה וכבש שני שערים, אך העונה חל פיחות דרסטי במעמדו והוא שותף במשך 10 דקות בלבד כמחליף במשחק ההפסד 3:1 לפ.ס.ז', אי שם באמצע אוגוסט.

עוד באותו נושא

אלירן עטר נחת בארץ. מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לשכטר

לכתבה המלאה

צפו בראיון הראשון של עטר לאתר מכבי חיפה:

בגזרת איתי שכטר, כפי שפרסמנו מוקדם יותר, חיפה הגישה אתמול לראשונה הצעה לשחקן ובין הצדדים מתנהלים מגעים מתקדמים להעברתו לירוק. בסביבתו של שכטר סיפרו הבוקר כי מדובר בהצעה דומה לזו שהגישה מכבי תל אביב וכי הסכומים לא יהוו בעיה. "שכטר מתלבט היכן לשחק, זה הכל. ההצעה של מכבי חיפה מכובדת והוא יחליט לאחר הפגישה היכן ישחק", אמר מקורב לשחקן לקראת השיחה הצפויה הערב בין סוכנו אבי נמני לשחר.

חיפה הציעה כ-300 אלף יורו לעונה, לא כולל תנאים נוספים ומקווה ששכטר יענה בחיוב על ההצעה ויצטרף לשורותיה עד מחר. גורם במועדון אישר הבוקר כי: "שכטר מועמד רציני, ואנחנו מקווים שיצטרף אלינו". על מועמדותו של שכטר פורסם בוואלה! ספורט.

הבוקר התברר כי מיץ' גולדהאר התמהמה מספר ימים בהתחמת השחקן בנוגע לשכטר מאחר והעסקה הפכה למורכבת. גולדהאר ביקש לדעת עוד פרטים לפני סגירת העסקה ואילו שכטר אמר למקורביו כי הוא לא מוכן להמתין למכבי תל אביב והוסיף: "אם מכבי חיפה תרצה אותי לא אמתין למרות שג'ורדי רוצה אותי מאוד בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully