וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בניון לא יהיה בסגל למכבי ת"א. בלבול שוקל לשחרר חלוץ

7.1.2015 / 13:24

קפטן מכבי חיפה סובל מפציעה. החלון נפתח: אלעד גבאי ביקש לעזוב רשמית, בקבוצה לא השיבו. מתן אוחיון, שהגיע מקרית שמונה, עשוי ללכת אם לא יקבל דקות. עמאשה או אלון תורג'מן יעזבו?

one

האם מתן אוחיון יבקש לעזוב בחלון ההעברות את מכבי חיפה? על פי גורמים במכבי חיפה, קיימת אפשרות שכן. במעמדו של אוחיון, שהיה נחשב לשחקן הרכב בקרית שמונה, חל פיחות משמעותי העונה. המאמן הקודם אלכסנדר סטנוייביץ' העדיף שישמש כמגן מחליף, ואילו הגעת בלבול שינתה מעט את התוכניות והמאמן החליט להחזירו לעמדת הבלם. אלא שלפי התוכניות של בלבול, נכון לשלב זה, אוחיון עדיין אינו בטוח בהרכב. אוחיון שותף בשבעה משחקי ליגה בלבד העונה, שלושה מהם בהרכב. לאחר הגעת בלבול אוחיון דווקא פתח בגמר גביע הטוטו, משחק בו כבש שער עצמי, אולם הודח מההרכב במשחק נגד הפועל פתח תקוה, כשדגני הועדף על פניו כבלם לאחר שהמאמן שינה את המערך ההגנתי שלו והכניס את אייל משומר דווקא לאחר השוויון.

לגבי שאר הסגל הישראלי מלבד אוחיון, עוד שחקן אחד כבר בדרך החוצה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, המגן אלעד גבאי החליט לצאת לחצי עונת השאלה וכבר יזם שיחה עם המועדון שבה הבהיר את עמדתו. לאחר שבלבול כבר הצהיר שהוא מעוניין להשאירו בסגל, גבאי, שהשתייך עד לפני שנתיים לסגל הנבחרת, עדיין לא קיבל הזדמנות בעידן שלו. רן בן שמעון ומכבי פתח תקוה מעוניינים מאוד בשחקן. לגבי מוחמד כליבאת, בלבול אינו מעוניין לשחררו בשלב זה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
עדיין מתלבט. מרקו בלבול/קובי אליהו

חלון ההעברות, כידוע, נפתח ממש היום, ויינעל בעוד פחות מחודש, ב-3 בפברואר. במהלך השבוע הקרוב אמור מרקו בלבול לקבל החלטות לגבי סגל הזרים שלו, כשכרגע ההערכות מדברות על שחרור של זר אחד (כנראה מיצ'ל) והחתמת שניים, שימלאו את מכסת הזרים. בלבול שוקל לשחרר גם את אחד החלוצים שלו ומתלבט בעניין, כשייתכן שאלון תורג'מן או ויאם עמאשה יעזבו. אם בלבול יחתים רק זר אחד, מיצ'ל לא ישוחרר. המאמן רוצה לחזק את מרכז השדה שלו לאחר פציעת קובי מויאל עליו בנו העונה. למרות ההצעה מלבסקי סופיה, בחיפה טוענים כי אין שום סיכוי שהשוער ולדימיר סטויקוביץ' יעזוב בינואר (בלי קשר, לבסקי סופיה שהתעניינה בשחקן סיכמה אתמול עם שוער סרבי אחר), אך ייתכן מאוד שיעשה את זה בתום העונה. השוער הסרבי, ששחקנים העידו כי הוא נמצא במצב רוח ירוד מאז עזיבת המאמן הקודם, רוצה לחזור לפרטיזן בלגרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי חיפה ויאם עמאשה חוגג עם אלון תורג'מן. מכבי חיפה
יתפצלו? עמאשה ותורג'מן/מכבי חיפה

ומי יגיע למכבי חיפה? בשלב זה, איתי שכטר הוא האופציה הטובה ביותר, אבל אם זה לא יקרה, עשוי המועדון לפנות לאופציות אחרות, אלירן עטר (שעדיין לא נעשתה אליו כל פניה), טוטו תמוז או דודו ביטון. הקשר אביחי ידין יחזור לכושר בהדרגה, ובחיפה לא מתכוונים לסכן אותו. כזכור, שכר הבסיס של השחקן שנקבע מראש ישתנה בעונה הבאה ויופחת ב-30 אחוז, כשלשחקן תהיה האופציה להרוויח שכר דומה לעונה הנוכחית בתנאי אחד: אם יהיה שחקן הרכב וקצב צבירת הנקודות יהיה גבוה מאוד.

בינתיים במכבי חיפה מתכוננים למשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון, ומי שעשוי להיעדר הוא יוסי בניון. כרגע מסתמן שהקפטן של הירוקים לא ייכלל בסגל של מרקו בלבול למשחק עקב פציעה. בניון החמיץ גם את משחק הליגה הקודם בו מכבי חיפה נפרדה מהפועל פתח תקוה בתיקו 2:2.

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט להיעתר לבקשת מכבי חיפה לדחות את הדיון בעניינה בשבוע ימים וזאת לאור מידע נוסף שהוצג בפני אב בית הדין המשמעתי, עו"ד ישראל שמעוני (אשר דן בתיק), בדבר מאמצי הקבוצה להשלים את חקירתה בעניין.


עדכון ראשון: 10:20

התאכזב ביציע. יוסי בניון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully