וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יפריאן דיאק: "קיבלתי החלטה שאני רוצה להגיע לבית"ר"

20.1.2015 / 7:59

הקשר הרומני שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט: "היו לי כמה הצעות, היום זה אמור להיסגר, אבל עד שזה לא סגור זה לא סגור". אחרי הפיוס בין קורצקי לטביב: בית"ר מעוניינת בקאיודה, תורג'מן על הכוונת

צילום ועריכה: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים אמש (שני) מהתיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב בטדי, אך מנגד הרבה אוויר השתחרר במועדון לאחר שתמה הסאגה שליוותה את המועדון בכל הקשור לנתק בין אלי טביב למנחם קורצקי. ברגע שקורצקי התנצל פומבית בפני טביב היה ברור לכולם שהשלב הבא הוא שיחה בין השניים ואחת כזאת התקיימה לקראת השעה אחת בלילה.

בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "קורצקי התקשר לטביב והשניים שוחחו ברוח טובה. המאמן התנצל והבהיר כי לא התכוון לפגוע בבעלים. הוא הודה לטביב על ההזדמנות לאמן במקום כמו בית"ר ירושלים. טביב הסביר את הצד שלו ומה נראה לו פחות מתאים בדבריו של המאמן השבוע. השניים הסכימו כי הקבוצה זקוקה לחיזוק על מנת לעבות את הסגל כדי לעמוד במטרות שהוצבו עבורה. הבעלים אמר כי בכוונתו בוודאי לחזק את הסגל, אך הוא אינו רוצה לפעול בפזיזות כדי לא להוציא כסף על שחקנים שאינם מתאימים לצרכי הקבוצה וכי מי שיגיע יתאים מבחינה כלכלית ומקצועית. הבעלים והמאמן ישובו לשוחח בהמשך השבוע בכוונה לקדם את עניין הרכש.

כבר ביום ראשון בערב ניתן היה להרגיש את שינוי האווירה ואת הרצון של מנחם קורצקי לשים את הפרשה מאחוריו ולהביא לפיוס. קורצקי אף הוסיף ואמר אתמול: "לא ניסיתי לפגוע באף אחד. בסך הכל הרצון הוא שתהיה כאן קבוצה חזקה ואני יודע מה צריך כדי לעשות את זה. אנחנו צריכים את ה 2-3 שחקנים שיעזרו לנו להבטיח מקום בפלייאוף העליון".

מפסיקים להתנצל: סיכום ה-1:1 בין בית"ר להפועל תל אביב

קורצקי התנצל בפני טביב: מצטער אם פגעתי

דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים (אמצע) עם מנחם קורצקי, ססאר ארסו. ברני ארדוב
התפייס עם טביב. קורצקי/ברני ארדוב

אגב, קורצקי הכחיש את כל מחשבות ההתפטרות והלחשושים בסוף השבוע וגורם במועדון הסביר: "טוב שהכחיש. זה מסוג הדברים שאסור לשתף בהם את התקשורת או לדבר עליהם באופן פומבי. הוא עשה טוב".

קורצקי נשאל לגבי החילופים שביצע והסביר כי "איציק כהן שיחק 120 דקות ביום חמישי והיה עייף. גם את עומר אצילי ששיחק 120 דקות השארתי על הספסל ושילבתי אותו. אנחנו עם סגל קצר והיה לזה מחיר מסויים אבל אנחנו כבר עם הפנים הלאה למשחק עם מכבי נתניה". בנוגע לקשר הרומני צ'יפריאן דיאק, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, אמר קורצקי: "אנחנו רוצים אותו. הוגשה לו הצעה. יש פערים קטנים אבל אני מקווה שזה ייסגר ביום-יומיים הקרובים".

דיאק אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "היו לי כמה הצעות, אך קיבלתי החלטה שאני רוצה להגיע לירושלים, ממה שהבנתי היום אמורים להיסגר הפרטים האחרונים, ואם לא יהיו תקלות בימים הקרובים אני אנחת בישראל, אבל מבחינתי עד שזה לא סגור, זה לא סגור".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן ראפיד בוקרשט לשעבר, צ'יפריאן דיאק. GettyImages
"היום אמורים להיסגר הפרטים האחרונים". צ'יפריאן דיאק/GettyImages

ססאר ארסו סיים את המשחק חבול ברגלו כתוצאה מתיקול במחצית הראשונה. ארסו סבל מקרסול נפוח וחתך ברגלו. הבלם צפוי לנוח בימים הקרובים אך יהיה כשיר למשחק עם מכבי נתניה. זאביק חיימוביץ' התאושש מהפגיעה בראשו ואפילו נראה מחוייך בסיום. שחקני הקבוצה אמרו על התספורת החדשה של טל כחילה: "עם התספורת כזאת הוא מתחיל להביא מספרים כמו בוזגלו".

מכבי נתניה אמורה לשלם לבית"ר עד ליום ראשון הקרוב כ-450 אלף שקל דמי השבחה עבור אריאל הרוש (שאם וכאשר אמור לפגוש את יחד עם נתניה את בית"ר ביום ב'). בימים האחרונים שוחחו גורמים במכבי נתניה עם אלי טביב על האפשרות שירכוש את כרטיסו של קאיודה בסכום של כ-2 מיליון שקל בעסקה שתכלול גם את דמי ההשבחה על השוער. בבית"ר משוועים לחלוץ איכותי והתפתחויות בעניין צפויות בימים הקרובים.

במקביל, בבית"ר ממתינים לראות האם מכבי חיפה תסכים להשאיל את אלון תורג'מן. במקרה כזה היא תנסה לצרפו עד לתום העונה. בבית"ר היו שבעי רצון מכך ש-20 אלף אוהדים של הקבוצה נכחו במגרש ואמרו כי "שלושה ימים אחרי הדחה משפילה בגביע ואירועי הימים האחרונים, 20 אלף אוהדים שלנו זה יפה מאוד. אם היינו עוברים את אשקלון טדי היה מלא".

שישה אוהדים נעצרו במהלך אירועי אתמול. אחד בגין נסיון החדרת רימון עשן, ארבעה בשל הפרות סדר ועוד אחד בשל הכשלת שוטר במילוי תפקידו. בית"ר צפויה לעמוד לדין בעקבות רימוני העשן וחפצים שנזרקו למגרש במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully