וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - בית"ר ירושלים: בית"ר הגישה הצעה רשמית לצ'יפריאן דיאק

אובידיו הובאן המליץ לקבוצה מהבירה על קשרה הרומני של קלוז', שנרכש בעבר על ידי שאלקה ב-3 מיליון יורו. אצילי חוזר להרכב (ש', 19:45, ספ' 1). סירושטן בספק באשדוד, ראש בכוננות

מחזור 17מחצית10/01/2015
מ.ס. אשדוד
    1:0
      בית"ר ירושלים
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      *בית"ר ירושלים לא ניצחה באשדוד בשבעת המפגשים האחרונים. היא נוצחה בחמישה וסיימה שניים בתיקו. הניצחון האחרון שלהבאיצטדיון הי"א היה באפריל 2010 - 1:2 משערים של עמית בן שושן וטוטו תמוז.

      * לאחר ההפסד של בית"ר בעונה שעברה באשדוד (1:0) פוטר המאמן אלי כהן.

      * שני המאמנים שנוצחנו על ידי בית"ר בשבועיים האחרונים (סטנוייביץ וחרזי) סיימו את תפקידם לאחר מכן.

      * בשבת האחרונה בית"ר צברה ניצחון שני רצוף לראשונה העונה וכמו כן הבקיעה ארבעה שערים לראשונה העונה.

      * בקריירה של איציק כהן ישנה פרט לבית"ר עונה אחת נוספת בליגת העל. הוא הושאל בגיל 19 מהפועל ירושלים לאשדוד אך לא השתלב וחזר לבירה.

      ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד. אדריאן הרבשטיין
      שני המאמנים האחרונים שפגשו את בית"ר פוטרו. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: מ.ס אשדוד

      באשדוד מתייחסים למשחק נגד בית"ר ירושלים כאל מבחן בגרות לשחקנים הצעירים. מתחילת העונה דיברו במועדון על חוסר היציבות של הקבוצה ובשבת יש לשחקנים של ניר קלינגר הזדמנות להוכיח שהם שייכים לחלק העליון של הטבלה. הקרב מול הירושלמים יהיה קרב ישיר על אחד משלושת המקומות שעוד נותרו פנויים בפלייאוף העליון ובאשדוד מאמינים שהמשימה בהחלט אפשרית.

      קלינגר צפוי לתת אשראי לאותו הרכב שפתח בינצחון החוץ בסכנין בשבוע שעבר, אולם ייתכן שיאלץ לבצע שינוי כפוי בשל פציעתו של הבלם מיכאל סירושטן שנמצא בספק למשחק. ההחלטה לגבי סירושטן תתקבל בסמוך למשחק ואם לא יוכל לשחק, צפוי ישראל ראש למלא את מקומו. אשדוד תחסר את ניב זריהן שהשתחרר הבוקר ממעצר צבאי ואף נטל חלק באימון וכן את חאתם אלחמיד שחתם אתמול בדינמו בוקרשט הרומנית, כפי שנחשף בוואלה! ספורט.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

      בשיתוף אאורה נדל"ן
      שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים שער עם ירו בלו. ברני ארדוב
      מבחן גדול. שחקני אשדוד/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      בבית"ר ירושלים עושים מאמצים להתחזק בשחקן רכש כבר בשבוע הבא, ובימים האחרונים הוגשה הצעה כספית רשמית לקשר הרומני צ'יפריאן דיאק. דיאק בן ה-28 משחק בקלוז' הרומנית ורשם בעברו 11 הופעות בנבחרת רומניה. ב-2010 הוא נרכש על ידי שאלקה ב-3 מיליון יורו אך לא מצא את מקומו בבונדסליגה וחזר לרומניה.

      בבית"ר שוחחו עם קשרה של הפועל באר שבע אובידיו הובאן שסיפר כי מדובר באחד השחקנים האיכותיים ברומניה. הבעיה עם דיאק היא כי לא שיחק בשלושת החודשים האחרונים בשל פציעה ורק לפני מספר שבועות חזר לאימונים. בכל מקרה, בבית"ר מקווים כי המו"מ יצלח והשחקן יגיע לישראל ויצטרף למועדון.

      מעבר לדיאק, המטרה של הצוות המקצועי היא להתחזק בחלוץ. שני השמות המובילים הם עדיין מתאוש זכארה ואולה קמארה. בעוד בנוגע לפולני בית"ר לא מוכנה בשלב זה לשלם את דמי ההעברה עבורו, הנורבגי יכול להגיע בהשאלה ללא תמורה עם אופציה לרכישה בתום העונה. לשניים ישנן הצעות נוספות ובבית"ר ירצו לנסות ולסגור עם אחד מהם בשבוע הבא.

      מחר תגיע בית"ר לאשדוד עם הרבה מאוד ביטחון לאחר שני ניצחונות רצופים. בקבוצה יודעים שמדובר במשחק חוץ קשה מאוד אך מנגד כזה שניצחון בו יכול לשנות את פני העונה ולקבע את הקבוצה בפלייאוף העליון. בשל היעדרותו של קלאודמיר המוצהב, שלומי אזולאי צפוי לפתוח לצידו של אופיר קריאף בקישור האחורי כאשר עומר אצילי יחזור להרכב וישחק בכנף ימין. תומר סוויסה ימשיך לקבל קרדיט, כמו גם חנן ממן שישחק מאחורי איציק כהן.

      היום תקיים הקבוצה את האימון המסכם במגרשה של בית"ר כפר סבא. במועדון הוחלט כי בעקבות מזג האויר הצפוי בירושלים השחקנים וכל הצוות ישהו באיזור המרכז עד למשחק מחר נגד מ.ס אשדוד. בבית"ר מאמינים שכ-2,000 אוהדים לפחות ילוו את הקבוצה מחר באשדוד.

      ציפריאן דיאק שחקן ראפיד בוקרשט (אמצע) חוגג מול הפועל תל אביב. רויטרס
      רק חזר לאימונים. צ'יפריאן דיאק/רויטרס

      יעמדו למבחן

      מ.ס אשדוד: אור אינברום

      הקשר הצעיר שגדל באקדמיה של אשדוד, כבש צמד בניצחון בסכנין במשחק הקודם והיה השבוע על גג העולם. למאמן קלינגר תהיה משימה להנחית את אינברום לקרקע, כמו גם את יתר השחקנים הצעירים, כדי לייצר רצף ניצחונות ולגבור על בית"ר. אינברום ינסה להוכיח שההצלחה בסכנין לא הייתה חד פעמית וינסה לעזור לקבוצתו לצבור נקודות חשובות בקרב על כרטיס כניסה לשישייה הראשונה.


      בית"ר ירושלים: עומר אצילי

      את שני השערים האחרונים שלו הוא כבש כמחליף, אך הקשר הצעיר מאוד רוצה את חולצת ההרכב. על מנת לא להתקבע כמחליף מצוין הוא יצטרך מחר לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ולא לתת לצוות המקצועי אפשרות להוציא אותו מההרכב בתקופה הקרובה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: אשדוד
      קהל: 3500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully