וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "מצטער אם פגעתי בטביב, נפתור את חילוקי הדעות"

19.1.2015 / 23:01

מאמן בית"ר שלח מסר פייסני לבעלים אחרי ה-1:1 עם הפועל תל אביב בטדי: "היחסים בינינו מצוינים. זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו בשנים האחרונות". קריאף: "מנחם היה היחיד שתמך בנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים חילצה הערב (שני) 1:1 עם הפועל תל אביב בטדי, אך ספק אם זה יוריד את מפלס הלחץ במועדון בכלל, ובפרט יקרר את מערכת היחסים הלוהטת בין הבעלים אלי טביב והמאמן מנחם קורצקי. ערב המשחק היו שהעלה את האפשרות לפיה קורצקי כלל לא יגיע למשחק, או יתפטר בסיומו, אך לעת עתה הוא נותר בתפקיד. רמזי ספורי העלה את הקבוצה של אסי דומב ליתרון זמני (44), אך טל כחילה השווה בנגיחה מצוינת (70).

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מסר פייסני. קורצקי/ברני ארדוב

מנחם קורצקי התייחס בסיום לדיווחים על הנתק ששורר בינו לבין הבעלים אלי טביב: "היחסים בין אלי טביב לביני מצוינים, אנחנו ילדים מספיק גדולים ונסגור את זה בינינו. אם פגעתי באלי, אני מתנצל. אני כל כולי בבית"ר ירושלים, רוצה בהצלחת הקבוצה. אני אוהב מאוד את אלי ואנחנו נדבר".

לגבי המשחק אמר קורצקי: "היה משחק חד צדדי מאוד, הרבה שנים לא ראו את בית"ר משחקת ככה. היינו בפיגור מחצי מצב של הפועל, ידענו להתעלות ולהגיע למצבים, אבל אני גאה בשחקנים שלי. ארסו היה אמור לצאת במחצית, אבל אפשר להגיד שהוא גיבור, הוא שיחק פה על רגל אחת".

על השמועות שיתפטר: "אני לא יודע מאיפה יצאו השמועות, בחיים לא דיברתי על זה. דיברתי רק על זה שאנחנו חייבים להתחזק במטרה להשיג את המטרות שלנו. יש פה קבוצה דינמית וחסר לנו שחקן או שניים שיעשו את ההבדל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אופיר קריאף בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רצה להעניק לקורצקי קצת שקט. קריאף/קובי אליהו

אופיר קריאף הוסיף: "אני מאוכזב מאוד, כולם ראו מי הקבוצה ששלטה. נקלענו לפיגור סתמי, אבל לפחות לא הפסדנו. הגענו למצבים ולא השכלנו לכבוש. היה שבוע לא קל, אבל רק מבחינת התקשורת. התפקיד שלנו זה להתעסק רק בצד המקצועי. ידענו שיש משחק חשוב היום. היה מתסכל מאוד לעוף מהגביע בשלב מוקדם כל כך, אבל אין מה לעשות, כדורגל הוא אכזרי.

על מעמדו של מנחם קורצקי בקבוצה: "מנחם תמיד מאמין בנו, הוא היחיד שתמך בנו כשכולם ירדו עלינו. התשובה הכי טובה לכולם הייתה לנצח היום, וחבל שלא עשינו את זה. המטרות הן תמיד פלייאוף עליון במועדון גדול כמו בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully