וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובל גוזלן סיכם בהפועל רעננה. סילבס: "ישדרג את שני הצדדים"

19.1.2015 / 20:06

החלוץ עוזב את הפועל תל אביב ויצטרף לקבוצתו החדשה כבר ביום שלישי. המאמן: "לא סוד שרצינו אותו עוד בתחילת העונה". יניב לביא אופטימי: "אין ספק שזה היה שבוע מדהים. סילבס מאמן מצוין"

one

שובל גוזלן סיכם הערב (שני) את תנאיו בהפועל רעננה ויתחיל להתאמן בקבוצתו החדשה מחר. "אנחנו שמחים לצרף את שובל, זה לא סוד שרצינו אותו עוד מתחילת העונה ואנחנו בטוחים שהשידוך ישדרג את שני הצדדים", אמר המאמן חיים סילבס.

"ברגע ששמעתי שהחתימו עוד חלוץ בהפועל תל אביב, הבנתי שאני לא אקבל הרבה דקות והחלטתי לעזוב", אמר גוזלן היום בראיון לוואלה! ספורט. "בהפועל אני לא שחקן בית ובאתי רק לשנה. אין לי זמן לבזבז על הספסל, אז העדפתי ללכת למקום שייתן לי לשחק ושאני אוכל להמשיך ולהתקדם בו ולא להיתקע". החלוץ הצעיר הבקיע העונה שלושה שערים.

רעננה סיימה שבוע חלומי של שלושה נצחונות בשלושה משחקים רצופים, ונראה כי המשבר המקצועי שהיה במועדון לפני חילופי המאמנים, נמצא הרחק מאחור. רעננה שגברה אמש 0:1 על מכבי חיפה המתדרדרת, רשמה נצחון שני רצוף בליגה והצליחה לטפס לפחות זמנית עד המקום השביעי בטבלה, עם 21 נקודות. הקבוצה מהשרון, הצליחה לשמור שוב על רשת נקייה, בעיקר הודות לעבודה טובה שעשו שחקני חוליית ההגנה והשוער דניאל ליפשיץ, ששוב מצדיק את האשראי שהוא מקבל מהמאמן חיים סילבס. ליפשיץ נפגע בברכו בדקות הסיום וסבל מכאבים גדולים לאחר המשחק. בצוות הרפואי לא נשמעו מודאגים במיוחד מהפציעה ונראה כי לא מדובר בפגיעה רצינית.

שחקני הפועל רעננה חוגגים. ברני ארדוב
ימים יפים. שחקני רעננה חוגגים ניצחון על מכבי חיפה/ברני ארדוב

למרות שני הנצחונות הרצופים וההעפלה לשלב הבא בגביע המדינה, בצוות המקצועי ממשיכים לחפש שחקני חיזוק, בעיקר לחלק הקדמי. בקבוצה מחפשים גם שחקני חיזוק זרים לחוליית הקישור. "זה ממש לא היה קל", אמר הבלם יניב לביא. "מכבי חיפה הגיעו מוכנים ואגרסיביים ושלחו את כל מה שיש להם. היו לנו כבר משחקים הרבה יותר טובים ודווקא הפעם, במשחק פחות טוב שלנו, נתנו הכל מבחינת נחישות והקרבה. המשחק הזה לא היה מהטובים שלנו ויש לנו עוד הרבה מה לשפר, אבל הקבוצה הזו צריכה להפוך להיות קבוצה ווינרית ואנחנו בדרך הנכונה. הקבוצה הזו תעשה עוד נצחונות כאלה".

"תודה לאל, אבל אין ספק שזה היה שבוע באמת מדהים", הוסיף לביא. "עכשיו צריך המשכיות. לא צריך לשכוח שעברנו תקופה קשה. עברנו שלושה חודשים בלי ניצחון וזה היה מאוד מאוד קשה. עברנו השבוע שלושה משחקים קשים ואנחנו עם הפנים קדימה". הבלם הוותיק נשאל איך הוא וחבריו הצליחו לעשות את השינוי ביכולת והתוצאות בשבוע האחרון ואמר: "אני חושב שגם בתקופה שלא ניצחנו, היינו קבוצה טובה והצגנו יכולת טובה, היינו הרבה פעמים יותר טובים מהיריב ולא השכלנו לנצח ואפילו הפסדנו. יכול להיות שהשינוי לטובה בתוצאות הגיע בגלל שינוי שעשינו במחשבה שקודם כל אנחנו צריכים להביא תוצאה, לפני היכולת הטובה. עשינו משחק טקטי מאוד, לא ביכולת טובה, אבל עם שלוש נקודות יקרות מאוד".

על חילופי המאמנים וחזרתו של חיים סילבס אמר לביא: "חיים סילבס מאמן מצוין ואנחנו מאוד נהנים להיות איתו. יש כאן צוות מקצועי מהטובים שיש בארץ ויש כאן קבוצה מאורגנת, קבוצה טקטית ומסודרת וקשה מאוד להבקיע נגדנו. יש לנו שקט מהצוות המקצועי שמכין אותנו בשיא הרצינות לפני כל משחק ויש לנו הכול בשביל להצליח".

עוד באותו נושא

לפני שבוע וחצי פרסמנו: רעננה עשויה לפנות לגוזלן

לכתבה המלאה
ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה מול שחקני הפועל רעננה החוגגים. ברני ארדוב
ברעננה מרגישים שינוי באוויר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully