וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: "בדיעבד לא היינו הולכים לכל המהלך הזה"

שאבו הציב אולטימטומים שעצבנו את ההנהלה, אלון התנצל, סילבס סלח. יו"ר המועדון מספר על 72 השעות המשוגעות: "ביצענו זעזוע ויצאנו קצת לא בסדר כלפי כולם ובסוף נשארנו עם אותו מאמן"

one

אם חשבנו שראינו הכל בכדורגל הישראלי, באה היום (חמישי) הנהלת הפועל רעננה והוכיחה שתמיד אפשר להפתיע. כזכור, בתחילת השבוע החליטו במועדון לפטר את המאמן חיים סילבס, אחרי תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון. ביום שני הודיעו בקבוצה על סיכום עם חיים שאבו, שקיבל שחרור מהפועל ניר רמת השרון. 72 שעות בלבד חלפו מאז ההודעה, והיום, לאחר ששאבו כבר הספיק להעביר שני אימונים, הוחלט להיפרד מהמאמן החדש ולפנות בחזרה לסילבס, שהסכים לחזור באופן מיידי ויעמוד על הקווים במשחק החוץ בבאר שבע בשבת.

"אני יכול לחלק לשניים את ההחלטה והשתלשלות העניינים", אמר הערב יושב הראש דמיאן רוייטמן לוואלה! ספורט. "בשבת קיבלנו, אשר אלון ואני, החלטה לבצע זעזוע בקבוצה, לפטר את חיים ולהביא מאמן חדש. שאבו היה בין המועמדים והחלטנו שהוא יהיה המאמן. הוא קיבל את ברכת הדרך ביום שני והתחיל לאמן. התגלו ביומיים האחרונים פערים מסוימים, תפיסתיים ונקודתיים עם שאבו, על סעיפים כאלה ואחרים בחוזה, והיום בבוקר התקבל סוג של אולטימאטום מכיוון שאבו, שאם הוא לא חותם על החוזה כפי שהוא רוצה, אז הוא לא יגיע לאימון ומבחינתי ומבחינת אשר, אם משהו מתחיל באולטימטום ובתחושה כזו אז זה גרם לנו להירתע ולחתוך את הסיפור באותה שנייה. קרה מה שקרה ואולי טוב שזה קרה כבר עכשיו.

החלק השני של הסיפור הוא שלאחר מחשבה של מה שקרה עם סילבס, היו לנו מחשבות שאולי מיהרנו מדי, אולי עשינו טעות ואולי האשמה במצב היא לא רק של סילבס, אלא גם בנו ואמרנו שזה לא בושה לסגת וללכת אחורה וטבעי היה שמי שהכי מכיר אותנו זה חיים סילבס ואם נלמד ביחד את הלקחים אז הוא גם יצליח הכי הרבה מכולם. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".

היו"ר נשאל האם בדיעבד נעשתה טעות בהתנהלות והשיב: "בדיעבד לא היינו הולכים לכל המהלך הזה, היינו עושים זעזוע בצורה אחרת, אבל זה הכל בדיעבד. כנראה שהיינו צריכים לחכות עם המהלך שעשינו. ביצענו זעזוע ויצאנו קצת לא בסדר כלפי כולם ובסוף נשארנו עם אותו מאמן, אז אם הייתי חוזר שבוע אחורה לא היינו עושים את זה. אחרי שסילבס ואשר ישבו והכל ביניהם נאמר, אני חושב שזו גם גדולה שלנו להודות בטעות וגדולה של חיים לסלוח ולהמשיך קדימה".

נכון לעכשיו רב הנסתר על הגלוי באשר לסיום הרומן הקצרצר עם שאבו, אך נראה שלמרות ההודעה על סיכום בין הצדדים, היו מספר סעיפים חוזיים שלא סוכמו ובגינם הוחלט בסופו של דבר לא לחתום באופן רשמי על החוזה. גם ההחלטה להחזיר את סילבס לתפקיד היתה מעט תמוהה בעיקר בשל ההתבטאויות שנשמעו במהלך השבוע שעבר מפיו של הבעלים אשר אלון. גם סילבס עצמו התבטא בנוגע לדברי הבעלים והרגיש פגוע מאוד מכך שלא קיבל גב מהבוס. בסופו של דבר ישבו היום השניים לשיחה בארבע עיניים וניקו את השולחן, כאשר הבעלים חזר בו מדבריו והתנצל בפני המאמן, אך במקביל ביקש מסילבס להקשיח מעט את דרכו מול השחקנים, בעיקר בשל המצב הקשה בו נמצאת הקבוצה.

בחלק המקצועי כבר ברור שיעשו מאמצים לחיזוק הסגל. הקשר האיטלקי פדרו פטראצי שוחרר מהסגל, אליו ינסו לצרף כעת חלוץ ישראלי או זר. גם הקשר רז כהן קיבל הודעה כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה. ברעננה רוצים לצרף את אחד מחלוצי הפועל תל אביב, שלומי אזולאי או שובל גוזלן, במידה וישוחררו משורות האדומים. נכון לעכשיו ובשל העובדה שלרעננה מצפים שלושה משחקים רצופים בשמונה ימים לא ישוחררו שחקנים נוספים, אולם לא מן הנמנע שבמהלך החודש הקרוב יקבלו שחקנים נוספים הודעת שחרור מהסגל.

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
סלח, וחזר לתפקיד אחרי 72 שעות. סילבס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully