וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - אשדוד: "זה משחק העונה שלנו"

הכחולים לא ניצחו בחמשת המחזורים האחרונים ודרוכים לקראת המפגש. קלינגר צפוי לפתוח עם אושאניווה, דוידוב כשיר, מיכאל סירושטן ימשיך להיעדר (שבת, 18:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* למעלה מחודש וחצי שהפועל פתח תקוה לא ניצחה משחק ליגה במושבה. הניצחון האחרון בליגה הושג ב-29 בנובמבר על בני סכנין, יומיים אחרי שהתפוצצה פרשת עופר צברי.

* יותר משלוש שנים עברו מאז אירחה פתח תקוה את אשדוד במשחק ליגה במושבה. אז, ב-19 בנובמבר 2011, ניצחה אשדוד בפתח תקוה משער של ניר ביטון.

* אשדוד מגיעה למשחק הזה בסימן הסיפרה 6. מקום שישי, שישה הפסדים ושש תוצאות תיקו. אם תנצח מחר זה יהיה נצחון שישי מתחילת העונה.

* בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כבשה אשדוד שני שערים עצמיים. אלכסנדר דווידוב ותום בן זקן הכניעו את שוערם אופיר מרציאנו.

קאלה דרשלר שוער הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
חוזר לשער. קאלה דרשלר/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

"זה משחק העונה שלנו", כך הגדירו בהפועל פתח תקוה את המפגש מול מ.ס. אשדוד. "הרבה זמן לא ניצחנו בליגה בבית ואם אנחנו רוצים להשאיר לעצמנו סיכוי להישאר בליגה, חייבים לנצח את אשדוד אצלנו". הכחולים לא ניצחו בחמשת המחזורים האחרונים, ומשוועים לנקודות בתחתית.

גם המאמן עידן בר און אמר דברים דומים לשחקניו באסיפה היום: "אני לא צריך להרחיב ולומר כמה המשחק הזה חשוב לנו", אמר המאמן. "זה מחזור מאוד קשה לכל קבוצות התחתית ואנחנו צריכים במחזור כזה לקחת שלוש נקודות". בר און שופע ביטחון גם בגלל חזרת כל הפצועים לסגל. אחרי הרבה זמן יעמוד לרשותו סגל מלא והוא יעלה את ההרכב הכי חזק שעומד לרשותו. קאלה דרשלר, שננזף אחרי שהתראיין ואמר דברים לא סימפטיים כלפי דני עמוס, יחזור לשער. הפצועים לירוי צעירי ועמרי אלטמן השלימו את ההכנות האישיות שלהם ויוכלו לפתוח בהרכב. בהתקפה יחפש שחר הירש שער ראשון אחרי למעלה מחודש של בצורת בליגה.
למרות כל הקשיים האחרונים הצליחו בפתח תקוה אתמול לשלם לשחקנים את משכורות חודש דצמבר.

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה
אלכסנדר דוידוב שחקן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
כשיר לשבת. אלכסנדר דוידוב/ניב אהרונסון

מ.ס. אשדוד:

אשדוד מגיעה למושבה אחרי שנאלצה להזיע במשך 120 דקות במשחק הגביע שנערך באמצע השבוע מול הפועל חיפה. בשל כך, צפוי המאמן ניר קלינגר לערוך מספר שינויים בהרכב. אשדוד מגיעה אחרי שלושה משחקים רצופים ללא הפסד (ניצחון ותיקו בליגה וניצחון בגביע, ר"ב) ובקבוצה היו שמחים לחזור עם שלוש הנקודות כדי לבסס את מקומם בחלק העליון של הטבלה.

הבלם מיכאל סירושטן עדיין סובל מפציעה בשרירי הבטן ולא יכלל בסגל, כאשר ישראל ראש ימשיך לפתוח במרכז ההגנה לצידו של יא יא פטי. המגן הניגרי ג'ואון אושאניווה, שלאחרונה איבד את מקומו ב-11, יקבל מקלינגר את חולצת ההרכב, למרות שבמועדון היו שמחים למכור אותו כבר בחלון ההעברות הנוכחי. אושאניווה לא הצליח להטביע את חותמו בהרכב מתחילת השנה וגם כששיחק, הציג יכולת ירודה, למרות שבקיץ נטל חלק במונדיאל, כשחקן הרכב בנבחרת ניגריה.

הקשר אלכסנדר דוידוב, שהחמיץ את משחק הגביע בחיפה בשל פציעה בברכו, החלים וצפוי לשוב להרכב וכמוהו גם אור אינברום, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. לקלינגר יש התלבטות אחת בין מוראד אבו ענזה ודויד סולארי, כאשר נראה שהאחרון יהיה זה שיפתח בסופו של דבר.

שחקן מ.ס אשדוד, ג'ואון אושאניווה. ברני ארדוב
חוזר להרכב. אושניווה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר שונא את הדיבורים על החלפתו. הוא מתעצבן על כל פרסום שפתח תקוה עומדת להחתים שוער נוסף. אחרי שסופסל בגביע המדינה הוא חוזר לשער מלא מוטיבציה להוכיח את עצמו.

מ.ס. אשדוד: ג'ואון אושאניווה

המגן הניגרי חשב לעזוב את אשדוד כבר אחרי המונדיאל בקיץ, אולם לרוע מזלו, לא נתקבלו שום הצעות מעניינות. אושאניווה איבד את מקומו בהרכב לאחרונה ואולי הצבתו מחר, בחזרה ב-11 הפותחים, תאפשר לו להציג משהו מיכולתו כדי להרשים סוכנים או קבוצות אחרות מעבר לים.

הרכבי הקבוצות

שופט: צביקה לוי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1900

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully