וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שישה הפסדים: בלאט והקאבס ניצחו את הלייקרס 102:109

למרות שיא קריירה של קובי עם 16 אסיסטים, קליבלנד סוף סוף קטעה את רצף ההפסדים ורשמה ניצחון ראשון במסע המשחקים הקשה במערב. לברון צלף 36, הטריו סיפק 75 נקודות בסך הכול

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס, עם לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
לברון שוב צחק אחרון בדו קרב/AP

מאזן: 20:20 (מקום שישי במזרח)

המשחק הבא: לוס אנג'לס קליפרס בחוץ (בין שישי לשבת)

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - הפסד - הפסד - הפסד - הפסד - הפסד - הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד

מדד הטריו: הביג ת'רי של בלאט הגיע חד וסיפק 75 נקודות. לברון ג'יימס סיים עם 36 נקודות (12 מ-24 מהשדה), 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קיירי אירווינג בלט עם 22 נקודות (9 מ-16 מהשדה), וקווין לאב הוסיף 17 באחוזים רעים (4 מ-12 מהשדה, 1 מ-6 מהשלוש).


בלאט עונה: "גם במכבי ת"א היה קשה ונגמר בהיסטוריה"

ביירון סקוט: "שחקנים בליגה נוטים לכבד את מי שהם מכירים"

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס, מול ניק יאנג, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
התגבר על כאבי הגב. לאב/GettyImages

אחרי שישה הפסדים רצופים וניצחון בודד בעשרת המשחקים האחרונים, הקאבס יכולים סוף סוף יכולים לנשום לרווחה, לאחר שהשיגו הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון ראשון במסע במערב, עם 102:109 על הלייקרס בסטייפלס סנטר. כבר מחר בלאט והקאבס יעלו לפרקט פעם נוספת, ויסיימו את המסע הלא כל כך מוצלח שלהם למערב עם קרב מול יריבה נוספת מ-LA, הקליפרס.

אחרי הקאמבק מהפציעה ותקרית הדחיפה המתוקשרת במשחק הקודם, לברון ג'יימס מצא אתגר חדש, כשראה מולו את קובי בריאנט וקיבל דרייב נוסף לנצח. זה נגמר ב-36 נקודות שלו, כולל סלים בכל הרגעים החשובים בהם נראה היה שהקאבס נקלעים למשבר. דיוויד בלאט הציג אסטרטגיה הגנתית של שמירה כפולה על קובי בכל פעם שקיבל את הכדור עם הגב לסל, אבל הממבה השחורה, כהרגלו בתקופה האחרונה, הגיב באסיסטים נהדרים לחבריו, בדך לשיא קריירה של 16 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס, מול ריאן קלי, לוס אנג'לס לייקרס. AP
הטריו היה שם הפעם עבור בלאט. אירווינג מול קלי/AP

גם הרבעים הבאים היו שקולים למדי, כשהקאבס לא מצליחים לברוח ולהשיג יתרון משמעותי וקווין לאב, שלא הפסיק להחטיא, מתלונן על כאבי גב ולמרות זאת נשאר על הפרקט. ג'ורדן היל חגג על ההגנה של בלאט ברבע השלישי והעלה את הלייקרס ליתרון בסמוך לסיומו, אך לברון צלף שתי שלשות רצופות והכניס את הקאבס למומנטום מצוין לקראת פתיחת הרבע המכריע. לאב ירד לספסל וחזר לפרקט למרות הכאבים, ושלשה חשובה שלו, לצד אחת נוספת של מתיו דלבדובה, העלתה את הקאבס ליתרון דו ספרתי שש דקות לסיום. קובי וחבריו עוד השיבו אש והתקרבו לפיגור ארבע בלבד דקה לסיום, אך סל נוסף של לברון סגר עניין.

מלבד הטריו שנצץ עם 75 נקודות, בלאט לא קיבל תרומה התקפית גדולה משחקני המשנה, ושיתף שמונה שחקנים בלבד. ג'יי אר סמית' סיפק 14 נקודות באחוזים רעים (5 מ-13 מהשדה), טימופיי מוזגוב תרם רק ארבע נקודות ב-23 דקות וטריסטן תומפסון אמנם סיים עם 11 ריבאונדים, אך קלע שש בלבד.

ג'ורדן היל סיים כקלע הבולט של הלייקרס עם 20, אבל קובי גנב את ההצגה עם 19 ו-16 אסיסטים, שיא קריירה כאמור. ניק יאנג תרם 14.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
אפשר לשחרר אנחת רווחה. בלאט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully