וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "גם במכבי הייתי במצב קשה, וזה נגמר בעונה היסטורית"

מאמן קליבלנד התייחס למשבר של קבוצתו ("כבר עברתי דברים כאלה, והסוף היה די טוב"), ודחה את הטענות לפיהן טיירון לו פועל מאחורי גבו: "לעוזר מאמן אסור לקרוא לפסקי זמן, היחסים בינינו מצוינים"

דיוויד בלאט, טיירון לו, קליבלנד קאבלירס. AP
מפרגם לעוזרו. בלאט עם לו/AP

מאמן קליבלנד דיוויד בלאט ביטל היום (חמישי) את הדיווחים ב-ESPN, לפיהם עוזרו טיירון לו קורא לפסקי זמן מאחורי גבו. כזכור, הפרשן בריאן ווינדהורסט, שנחשב למקורב מאוד ללברון ג'יימס, כתב ב-ESPN אחרי ההפסד השישי ברציפות של קליבלנד ש"האנשים מסביב רואים שהשחקנים מבצעים תרגילים שונים ממה שהספסל מסמן להם. עוזר המאמן טיירון לו מבקש פסקי זמן מאחורי הגב של בלאט. הם שומעים את השחקנים של קליבלנד מדברים בפתיחות על ענייני אימון עם שחקנים ואנשי צוות יריבים. לא פעם ולא פעמיים, זה דבר רגיל בחודשים האחרונים".

"זה פשוט שטויות", אמר היום בלאט, "ולמען האמת, אני חושב שזה נמוך". בלאט טוען שזה בכלל בלתי אפשרי עבור לו לקרוא להפסקת משחק. "מי שמכיר את טיי, יודע שהוא מאוד קולני ופעיל. עוזר מאמן לא יכול לקרוא לפסקי זמן ב-NBA", המשיך מאמן הקאבס, "אם הוא רואה משהו, או מרגיש משהו או צועק משהו כדי להזהיר ולהגיד לי מה הוא חושב, אין לי בעיה עם זה. אני מקשיב למה שאני צריך להקשיב ואני לא מקשיב למה שאני חושב שאני לא צריך".

כידוע, לו היה מועמד לאימון קליבלנד, לפני שהתקבלה ההחלטה לבחור בבלאט כמאמן הראשי. בעבר דווח לא פעם על מתיחות בין השניים, ועל שחקנים שמקורבים יותר ללו מאשר לישראלי, אבל ב"plain dealer" מדווחים כעת כי בלאט היה זה שהתעקש על לו, ולא שהוא הונחת עליו מההנהלה, כפי שדווח בהתחלה.

"הוא עוזר בכיר, ויש לו תפקיד חשוב מאוד", אמר בלאט על עוזרו, "הוא מספק לי עזרה מצוינת, גם מבחינת הניסיון שלו בליגה וגם מבחינת הידע המקצועי שלו, ואני נעזר בו מאוד".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
נזכר בימיו בצהוב. בלאט/מגד גוזני

בלאט גם מתעקש שבניגוד לדיווחים, היחסים בתוך הקבוצה טובים. "הכל בסדר", אמר בלאט, "היחסים מצוינים בקרב הצוות המקצועי, וכך גם בחדר ההלבשה. אנחנו רק צריכים לנצח כמה משחקים כדי שכולם יהיו מחוברים יותר".

כמו כן, בזמן שקליבלנד עמוסת הכוכבים ספגה שישה הפסדים רצופים והידרדרה למאזן שלילי, בלאט מציין שהוא כבר עמד בלחץ דומה בתקופתו במכבי תל אביב. "עברתי דברים כאלה הרבה, הרבה פעמים", אמר בלאט, "המצב כבר נראה קשה, אבל התאוששנו וזכינו באליפות אירופה, זכינו באליפות ישראל, זכינו בגביע הישראלי, וזו הייתה אחת העונות הכי היסטוריות בתולדות הכדורסל האירופאי, אז כן, הייתי כבר במצבים כאלה, והסוף היה די טוב".

ביירון סקוט על הבעיות של בלאט: "שחקנים בליגה הזו נוטים לכבד אנשים שהם מכירים"

דיווח ב-ESPN: "טיירון לו מבקש פסקי זמן מאחורי הגב של בלאט"

וגם: האדישות וחוסר החיבור של לברון בסדרת סרטונים מפסקי הזמן של הקבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully