וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "שחקנים בליגה הזו נוטים לכבד אנשים שהם מכירים"

מאמן הלייקרס ניתח את הקשיים של דיוויד בלאט, דיווח ב-ESPN: "עוזרו טיירון לו מבקש פסקי זמן מאחורי הגב שלו, הקאבס מבצעים תרגילים שונים ממה שהספסל מסמן להם, זו כבר שגרה". וגם: האדישות וחוסר החיבור של לברון בסדרת סרטונים מפסקי הזמן של הקבוצה

לברון ג'יימס, דיוויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. AP
השחקנים לא סרים למרותו. בלאט עם לברון/AP

בריאן ווינדהורסט, עיתונאי ב-ESPN שנחשב למקורב מאוד ללברון ג'יימס, תוקף את דיוויד בלאט ולא בפעם הראשונה העונה. ווינדהורסט כתב טור אחרי ההפסד השישי ברציפות של הקבוצה מאוהיו, הפעם לפיניקס.

ווינדהורסט כתב: "האנשים מסביב רואים שהשחקנים מבצעים תרגילים שונים ממה שהספסל מסמן להם, שעוזר המאמן טיירון לו מבקש פסקי זמן מאחורי הגב של בלאט. הם שומעים את השחקנים של קליבלנד מדברים בפתיחות על ענייני אימון עם שחקנים ואנשי צוות יריבים. לא פעם ולא פעמיים, זה דבר רגיל בחודשים האחרונים".

הפרשן הוסיף: "כיף להיות הקבוצה שמדורגת ראשונה במכירות מרצ'נדייז, שיעבירו יותר מ-30 משחקים שלך בשידור חי מחוף לחוף ולשחק מול יציעים מלאים בכל לילה - אבל אין ספק שביחד עם הדברים הללו מגיעים גם חסרונות. וכשאתה מפסיד ב-9 מתוך 10 משחקים ויורד למאזן שלילי 20:19, פתאום זה לא כל כך כיף".

דן דוויין מיאהו ספורט הוסיף: "לקאבס יש זמן לעשות סדר, לחבר את השחקנים החדשים... אבל זה מתחיל להיות מאוחר באוהיו וככל שהקאבס ימשיכו לא להבין דברים, ככה יהיה יותר קשה ללברון ג'יימס, למאמן בלאט לג'נרל מנג'ר גריפין, לבעלים גילברט ולכל מי שקשור לפרנצ'ייז".

דיוויד בלאט, טיירון לו, קליבלנד קאבלירס. AP
יחסים ככה-ככה. בלאט עם טיירון לו/AP

בתוך כך התפרסם הלילה פוסט מעניין בבלוג "שרידן הופס", מאת ברוס טוורסקי שישב מאחרי ספסל הקאבס במשחק בפיניקס, והסריט בוידאו את פסקי הזמן של הקבוצה, תוך התמקדות באינטראקציה בין בלאט ללברון. אתם מוזמנים לצפות בסרטונים ולשפוט בעצמכם עד כמה המצב חמור:

לברון קם לפני כולם ולא מצטרף ללחיצת היד הקבוצתית בסיום פסק הזמן

לברון עומד רחוק מההאדל, נראה מתוסכל ומרבה להביט על הרצפה

לברון קושר שרוכים ולא יוצר קשר עין עם בלאט לאורך כל פסק הזמן

אחרי שהוחלף בניגוד לרצונו והתיישב בקצה הספסל, לברון שוב לא נראה קשוב

כשהמשחק הפך לצמוד, לברון התעורר והמריץ את חבריו בזמן התדרוך של בלאט

עוד באותו נושא

לברון ג'יימס על תקרית הדחיפה: "רק רציתי להגן על המאמן שלי"

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
תמונת מצב מדאיגה. דיוויד בלאט/רויטרס

ביירון סקוט, שפוטר מקליבלנד לפני פחות משנתיים ויפגוש בלילה שבין חמישי לשישי את בלאט והאקסית שלו כמאמן הלייקרס, התייחס בכתבה של USA TODAY למצבו של המאמן הישראלי ואמר: "זה קשה. שחקנים בליגה הזו נוטים לכבד אנשים שהם מכירים ושהשיגו דברים ב-NBA, וזה מה שהפך את הדברים לקצת קלים יותר עבורי, כשחקן עבר. אז למאמן בשנתו הראשונה כמו דיוויד יהיה קשה. למרות שיש לו בקבוצה את השחקן הטוב בליגה ועוד שני חבר'ה שהם די טובים בעצמם, הוא עדיין ניצב בפני אתגר גדול מאוד".

"עבור כל מאמן בסיטואציה כזו, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לזכות בכבוד של השחקנים, ולפעמים זה קשה", המשיך סקוט. "דיוויד נמצא במצב מאוד ייחודי בגלל העובדה שהוא לא אימן בעבר ב-NBA. אבל הוא מאמן כמה מהכוכבים הכי גדולים בליגה, ויש עליהם הרבה לחץ. כמעט כולם סימנו אותם כמועמדים לזכות באליפות, מה שהוסיף עוד הרבה לחץ, וזו סיטואציה קשה".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט לצד מאמנו ביירון סקוט. AP
"בלאט ניצב בפני אתגר גדול מאוד". ביירון סקוט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully