וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "דבריי הוצאו מהקשרם, לאב אחד השחקנים הטובים ב-NBA"

מאמן קליבלנד הבהיר את האמירה בנוגע לחוזהו של הפורוורד: "מצטער שזה התפרש ככה". לאב: "כשהבנתי את ההקשר של דבריו זה לא הפריע לי בכלל". לברון התאמן עשוי לחזור כבר הלילה מול פיניקס (4:00, 5+ לייב), עוד קודם הוא המריא לצפות בגמר המכללות בפוטבול

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
הקאמבק כבר הלילה? לברון ג'יימס/AP

אחרי שתי תבוסות בפתיחת מסע המשחקים של קליבלנד במערב שהאריכו את רצף ההפסדים שלה לחמישה, הקבוצה של דיוויד בלאט תתארח הלילה בפיניקס (4:00, 5+ לייב), ותנסה לפתוח דף חדש. מי שעשוי לעזור לה רבות בכך הוא לברון ג'יימס, שהתאמן הלילה באופן חלקי עם חבריו, וצפוי לשוב אחרי היעדרות של שמונה משחקים, מתוכם ניצחו הקאבס רק אחד. גם שון מריון השתתף באימון ועשוי לחזור.

בלאט התייחס אחרי האימון לכשירותו של לברון: "אין ערובה שהוא ישחק, נצטרך לראות איך הגוף שלו יגיב למאמץ שהוא עבר היום באימון. הוא מאוד רוצה לשחק ואנחנו רוצים שהוא ישחק, אבל המטרה הכללית של כל התהליך הזה הייתה להחזיר אותו ב-100% מבחינה פיזית". על מצבה הכללי של קבוצתו אמר המאמן הישראלי: "כרגע אנחנו מנסים להשתפר. אנחנו עוברים זמנים קשים, אבל החבר'ה ממש עובדים טוב. היום היה לנו את אחד האימונים הטובים של השנה, אני לא בעמדה בה אנחנו יכולים לדבר על חוזקות, אבל אפשר לדבר על איך שאנחנו מתכוונים להתחרות כמו שאנחנו יודעים וכמו שאנחנו צריכים".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
נדרש להבהיר. דיוויד בלאט/AP

לגבי קביעתו אתמול לפיה "קווין לאב הוא עדיין לא שחקן של חוזה מקסימום", אמר בלאט: " אני לא שם לב לדברים שנאמרים ברשתות החברתיות, אבל אני חושב שהדברים שלי לא הובנו כהלכה, או לא פורשו כהלכה. פשוט אמרתי שבקבוצה שלנו אין לו חוזה מקסימום, כי אסור לנו לדבר איתו על כך עד לתום העונה. זה מה שניסיתי להגיד, וזה מצער שזה התפרש בצורה כזו, אבל ככה העולם עובד לפעמים, וכנראה שאני צריך להיות ברור יותר בעתיד".

כשנשאל האם דיבר על כך עם לאב עצמו אמר בלאט: "ציינתי את זה בפניו, רק בגלל ששמעתי איך הדברים פורשו, אבל לא הייתה לו בעיה עם זה. הוא הבין בדיוק כמוני שלפעמים דברים מוצאים מהקשרם. אני מקווה שלפחות עכשיו אתם מבינים למה התכוונתי, כי מבחינתי קווין לאב הוא שחקן מהרמה הגבוהה ביותר, בין אם אתם רוצים להגדיר זאת באמצעות חוזה מקסימום או כל דבר אחר, אבל הוא אחד השחקנים הטובים ב-NBA, וכך אנחנו מחשיבים אותו".

לאב נשאל גם הוא על האמירה של בלאט לאחר האימון ואמר: "כמובן שהיו תגובות לדברים, אבל לא ממני, כי אני רציתי לדעת מה ההקשר שלהם. אבל ברגע שהבנתי מה ההקשר ועל מה הוא דיבר, הבנתי שהוא צודק, אנחנו עוד לא יכולים לדבר על חוזים ודברים כאלה עד הקיץ, אז פשוט נתתי לזה להתפוגג. היה לנו אימון מצוין היום, ויותר מהכל זה מצער שזה מה שאנחנו מדברים עליו. אנחנו במאזן 8:1 במשחקים האחרונים, ואנחנו צריכים לנצח משחקים ואני מנסה לא לחשוב על זה יותר מדי. הייתה לי שיחה קצרה עם קואץ' בלאט, הבנתי שהדברים שלו לא פורשו כהלכה, וזה לא הפריע לי בכלל".

עוד באותו נושא

קליבלנד הובסה בסקרמנטו, בלאט כבר לא במאזן חיובי

לכתבה המלאה
קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"הבנתי שהדברים שלו לא פורשו כהלכה". קווין לאב/GettyImages

דרך אגב, אחרי האימון המריא לברון במטוס פרטי לארלינגטון, טקסס, כדי לצפות במשחק הגמר המכללות בפוטבול, בו ניצחה אוהיו סטייט 20:42 את אורגון וזכתה באליפות השמינית בתולדותיה. כפי שאתם יכולים לראות בתמונות הבאות, קינג ג'יימס התרגש מאוד מההישג של קבוצתו האהודה, ולא ויתר על ירידה לדשא כדי לברך את המנצחים בסיום.

קצת אחרי האימון ולפני הטיסה לטקסס נשאל לברון מה הוא הצליח לעשות באימון וענה: "מה שהמאמנים איפשרו לי לעשות... התאמנתי קצת והרגשתי טוב לחזור לפעילות אחרי הרבה זמן. רק לפני פתיחת המשחק נחליט אם אשחק, ואני מקווה שהגוף שלי יגיב היטב אחרי שאקבל עוד טיפול היום ומחר, ונראה מה יקרה".

כשאחד הכתבים שאל אותו האם בדיעבד הוא חושב שתקופת ההשבתה שלו, אליה התנגד בתחילה, השתלמה בסופו של דבר, השיב: "בשבילי כן, כי נתתי לגוף שלי מנוחה אבל לא בשביל הקבוצה. התקשנו במשחקים הללו, והיה לי קשה לראות את זה". בתשובה לשאלה האם שקל בשלב מסוים לחזור מוקדם יותר בשל הקשיים של הקבוצה השיב: "לא, הם לא נתנו לי".

GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully