וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "זה לא היה צעד בכיוון החיובי, לאב עדיין לא שחקן של חוזה מקסימום"

מאמן הקאבס ביקר את אחד מכוכביו, פרשני קליבלנד: "אמירה כזו היא טעות כשאתה מאמן שעדיין מנסה להרוויח את האמון והכבוד של השחקנים שלך, זו העבודה שלו לגרום לזה לעבוד". בלאט ניסה להסביר את התבוסה בסקרמנטו: "אנחנו עוברים הרבה דברים"

לברון ג'יימס עם שון מריון, קווין לאב, שחקני קליבלנד קאבלירס על הספסל. AP
הקאבס ב-7:1 בלעדיו. לברון ג'יימס/AP

בקליבלנד התקשו לעכל הבוקר (שני) את התבוסה של הקאבלירס בסקרמנטו (103:84). הקשיים של דיוויד בלאט בהיעדרו של לברון ג'יימס הגיעו לשיא חדש, עם רצף ההפסדים הארוך ביותר העונה שהגיעה לחמישה, ומעבר לשילוב ההדרגתי של שחקני הרכש הטריים, נראה שמה שהמאמן הישראלי צריך יותר מכל הוא לראות את כוכבו חוזר לפרקט. הקינגס החלשים, ללא עומרי כספי הפצוע, כבר הובילו ב-27 נקודות ברבע הרביעי, שהיה גארבג' טיים אחד ארוך.

הקאבס, שכבר עומדים על מאזן חצוי של 19:19, כולל 10:4 מול יריבות מהמערב (6:1 בחוץ), ימשיכו את המסע שלהם בחוף המערבי עם ביקור בפיניקס בלילה שבין שלישי לרביעי, ובהמשך השבוע יתארחו אצל שתי הקבוצות של לוס אנג'לס, בתקווה שלברון ישוב לפעילות כבר מול הלייקרס, לפני שגם המקום השישי במזרח יהיה בסכנה (כרגע מיאמי וברוקלין נמצאות שני משחקים וחצי מאחורי קליבלנד).

ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
צוללים. ג'יי אר סמית'/AP

מספרי המשחק

* אף קבוצה מעולם לא זכתה באליפות בעונה בה לא הייתה במאזן חיובי 38 משחקים בתוך העונה.

* זה השלב הכי מתקדם בעונה כלשהי בה קבוצה של לברון ג'יימס לא נמצאת במאזן חיובי מאז עונתו השנייה בקריירה של קינג ג'יימס, בה עמדו הקאבס על 40:40.

* קליבלנד השיגה הלילה 5 נקודות בלבד בהתקפות מתפרצות, לעומת 17 של הקינגס

* 14 האיבודים של הקאבס, (לעומת 5 בלבד של יריבתם) הפכו ל-22 נקודות של הקינגס.

עוד באותו נושא

קליבלנד הובסה בסקרמנטו, בלאט כבר לא במאזן חיובי

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"כמובן שזו לא הייתה היכולת שציפינו לה". דיוויד בלאט/AP

התגובות

דיוויד בלאט אמר אחרי המשחק: "זה לא היה צעד בכיוון החיובי. למען האמת, זו לא הייתה הופעה טובה שלנו, ואי אפשר לייפות את זה. היו לנו רגעים טובים במחצית השנייה, במיוחד בצד ההגנתי. התקפית הוצאנו לפועל טוב יותר, פשוט לא שמנו את הכדור בטבעת. באופן כללי כמובן שזו לא הייתה היכולת שציפינו לה. אבל משחק כזה יכול לקרות לכל קבוצה, כמו שאנחנו ניצחנו את אטלנטה ב-40 הפרש, והיא כרגע על הנייר הקבוצה הטובה במזרח". כמה מהעיתונאים המקומיים שציטטו את דבריו של בלאט ציינו שהוא מתכוון לניצחון 94:127 אי שם ב-15 בנובמבר.

כשנשאל על כך שהיה נראה ששחקניו לא נלחמו אמר בלאט: "לגבי המחצית הראשונה, אני חייב להסכים. אבל אני חושב שבמחצית השנייה התעשתנו והתחרנו, אבל מסיבה כלשהי לא עשינו את זה במחצית הראשונה, וצריך להתייחס לכך. אנחנו עוברים הרבה דברים כרגע, הרבה מהמורות, הרבה שינויים, הרבה התאמות תוך כדי תנועה. לפעמים משלמים על כך מחיר. כמו שאמרתי, הערב לא היה צעד בכיוון החיובי כמו שהמשחק מול גולדן סטייט היה".

לאחר מכן סיפק בלאט ציטוט מעניין כשאחד הכתבים התייחס לקשיים של הקבוצה ללא לברון ג'יימס וטען: "קיירי אירווינג וקווין לאב הם שני שחקנים עם חוזה מקסימום, והם עדיין כאן", ובלאט ענה על כך: "קווין עדיין לא שחקן של חוזה מקסימום, נכון?". בקליבלנד ציינו שלמרות שלאב חתם על ההארכה המקסימלית האפשרית בחוזהו ב-2012, הוא לא זכה לחוזה מקסימום טיפוסי, שהוא לחמש שנים, אלא לארבע בלבד, אך מעטים האמינו שזו הייתה כוונתו של המאמן, וכמובן שהאמירה הזו התפרשה כביקורת פומבית על יכולתו של לאב.

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס מול דמרכוס קאזינס שחקן סקרמנטו קינגס. AP
ביקורת פומבית מבלאט. קווין לאב/AP

מה אמרו בתקשורת

"זו העבודה של בלאט לגרום לזה לעבוד. בשביל זה הביאו אותו לכאן, אין כאן משהו לא הוגן או מחמיר. זו פשוט המציאות של להיות מאמן בליגה הזו"

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "בדיוק שבוע עבר מאז שדייויד גריפין נשא נאום נלהב שהגן על מעמדו של דיוויד בלאט, ומאזן הקאבס במאזן 5:0 והם מפסידים בממוצע של 14.2 נקודות למשחק, כולל הפסד מביש בפילדלפיה, והתצוגה הערב שלא הייתה טובה יותר. לקראת מחצית העונה, הקבוצה עומדת על 50% הצלחה, ולמרות הפציעות והטריידים, כמות הכישרון שיש כאן לא יכולה לאפשר מצב כזה. בלאט טען שהמאמץ ההגנתי של שחקניו השתפר במחצית השנייה, אבל אני חייב לחלוק עליו. הקינגס עדיין קלעו 50% מהשדה ברבע השלישי בו קלעו 26 נקודות. בלאט היה קצת על הקרשים היום, וכשהוא נתקל בכמה שאלות לא נוחות במסיבת העיתונאים הוא נכנס למגננה, וביצע טעות בזמן הכי לא מתאים עם האמירה על לאב. זה היה דבר לא נכון להגיד, כשאתה מאמן שעדיין מנסה להרוויח את האמון והכבוד של השחקנים שלך. אני יודע שהוא לא התכוון לעקוץ את לאב, אבל זה מה שיצא לו, וזה כנראה הדבר הכי גרוע שאפשר להגיד עליו, לאור המרירות שלו מהמצב אליו נקלע עם החוזה שלו במינסוטה".

סם אמיקו מ-"פוקס ספורטס אוהיו" כתב: "בלאט דיבר על השינויים הרבים שהקבוצה עוברת והוא צודק, אבל זו העבודה שלו לגרום לזה לעבוד. בשביל זה הביאו אותו לכאן, אין כאן משהו לא הוגן או מחמיר. זו פשוט המציאות של להיות מאמן בליגה הזו. אם הקבוצה שלו לא משחקת עם אנרגיה, הוא סופג את האשמה. בצדק, בטעות, לא משנה. ככה זה עובד בספורט. יש אפשרות שלברון יחזור כבר למשחק מול פיניקס, ולא ברור אם הוא מוכן לחלוטין, אבל לא בטוח שהבחור המסכן מסוגל להמשיך ולצפות מהצד במחזה הזה".

כריס היינס מ-"קליבלנד פליין דילר" כתב: "מה שקרה הערב בסקרמנטו היה מטריד. הקינגס לא היו אמורים לדרוס בצורה כזו את הקאבס, שהגיעו אחרי משחק בו הם שרטו ונלחמו מול גולדן סטייט. הערב היו מספר בלתי נסלח של וויתורים, וכשהקינגס בנו יתרון שחקני הקאבס שמטו כתפיים, הרכינו את הראשים ולא גילו אופי. קיירי אירווינג רדף אחרי השופט בסיום המחצית ונעצר על ידי חבריו לקבוצה, שמנעו ממנו לקבל עבירה טכנית ראשונה בקריירה, וזה סימן לכמה שהוא היה עצבני. לברון לא יספק את התשובה לבדו, כי גם איתו הם התקשו, ובהמשך מסע המשחקים במערב אופרת הסבון שלהם תימשך".

דארן קוליסון שחקן סקרמנטו קינגס מול קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
היה קרוב לטכנית ראשונה בקריירה. קיירי אירווינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully