וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: אוהיו סטייט זכתה באליפות

13.1.2015 / 8:57

אזיקייל אליוט רץ ל-246 יארד וארבעה טאצ'דאונים והבקאייז נעזרו בשתי ריצות של 21 נקודות כדי לפרק את אורגון 20:42 ולזכות באליפות שמינית בתולדות המכללה

אזקייל אליוט אוהיו סטייט בקאייז. David J. Phillip, AP
גיבור המשחק. אליוט/AP, David J. Phillip

לפני משחק גמר המכללות שנערך הלילה (בין שני לשלישי), דיברו הפרשנים בארצות הברית על היתרון הגדול שיש למדורגת רביעית אוהיו סטייט בעמדת המאמן, עם אורבן מאייר על הקווים ועל היתרון הגדול שיש לאורגון, המדורגת שנייה, בעמדת הקוורטרבק, עם מרקוס מריוטה זוכה ההייזמן הטרי והבחירה הראשונה הצפויה בדראפט הקרוב, מאחורי הסנטר.

לאור תוצאת הסיום, 20:42 מוחץ לבקאייז, שאחרי שהיממו את אלבמה בשוגר בול, שהיה גם חצי גמר הפלייאוף הראשון שנערך אי פעם בפוטבול המכללות, הרי שהיתרון בעמדת המאמן התגלה כהרבה יותר משמעותי.

כוכב המשחק עבור אוהיו סטייט היה אזיקייל אליוט, שרץ ללא פחות מארבעה טאצ'דאונים. הדאקס מאורגון פתחו היטב עם טאצ'דאון מהיר, אבל אוהיו סטייט ענתה עם 21 נקודות רצופות. אורגון לא ויתרה ושמה 13 מהירות משלה, כדי להוריד למינוס נקודה באמצע הרבע השלישי, אבל משם ועד לסיום הגיעו עוד שלושה טאצ'דאונים רצופים של אוהיו סטייט, כולם של אליוט והחגיגה של מאייר ושחקניו החלה. זו האליפות הארצית השמינית של הבקאייז והראשונה מאז 2002. זו גם אליפות שלישית עבור מאייר, שזכה פעמיים עם טים טיבו ופלורידה.

אליוט סיים משחק מדהים עם 246 יארד ב-36 ניסיונות. הקוורטרבק שלו, קארדל ג'ונס, מסר 242 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. מריוטה מסר 333 יארד, צמד ואיבוד. ביירון מארשל הוביל את תופסי אורגון עם 169 יארד באוויר. תזכרו את השמות, בקרוב חלק מהם יככבו ב-NFL.

אורבן מאייר מאמן אוהיו סטייט בקאייז. David J. Phillip, AP
תואר שלישי לאורבן מאייר/AP, David J. Phillip

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully