וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות בחיפה: בוקולי יודיע על פרישה בחודשים הקרובים

12.1.2015 / 8:00

ההחלטה האם יפרוש מיד בתום העונה תתקבל על ידי המאמן. גם בלבול לא יצא נקי: "מתרגל דבר אחד, עושה דבר אחר". הערכה: הקבוצה תספוג רדיוס וקנס של 50 אלף שקל. ולמי פנה המועדון לפני קמארה?

one

לא מעט שחקנים במכבי חיפה סיפרו אמש (ראשון) לאחר המשחק כי ההפסד למכבי תל אביב (1:0) היה צפוי. מאז הגעת מרקו בלבול, הירוקים לא מצליחים לנצח ובקרב השחקנים היה מי שתהה מדוע זה ההרכב שעלה לשחק. עיקר הביקורת הופנתה ליכולת של גוסטבו בוקולי, שאיבוד כדור שלו הוביל לאדום של דקל קינן. על פי ההערכות בחיפה, השחקן יודיע על פרישה תוך חודשים ספורים. עדיין לא ברור האם בוקולי, שיהיה בן 37 בחודש הבא, יודיע כי יפרוש כבר בתום העונה, או רק בעונה הבאה, ונראה כי ההחלטה תהיה מקצועית ונתונה רק בידי המאמן הבא.

"דקל פשוט מסכן, הוא לא היה צריך לשאת באחריות כזאת. זה מהלך שהוביל להפסד. אי אפשר להתנצל כל שבוע", אמר אחד השחקנים על בוקולי. טאלב טואטחה, אוראל דגני וולדימיר סטויקוביץ' זכו למחמאות. במועדון היה מי שביקר את השופטים על מספר החלטות, ביניהן האדום של קינן, אך בצוות השיפוט הבהירו אתמול כי: "אם בר נתן לא היה שולף אדום הוא היה יוצא נקי אצל הצופים, אבל לא באיגוד. שם הוא היה סופג עונש כבד".

הסיוט חוזר: מכבי חיפה שוב הפסידה למכבי תל אביב

כך הפכה מכבי חיפה לקבוצה מצולקת, שבורה ועייפה

דו"ח שיפוט חמור נגד מכבי חיפה: אוהדים השליכו מצתים, מטבעות ומוטות

אוהד פרץ למגרש, ערן זהבי: "אם האוהד היה תוקף אותי, הייתי נותן לו בוקס לפרצוף"

גוסטבו בוקולי מכבי חיפה מול ערן זהבי מכבי תל אביב. קובי אליהו
כמה אפשר להתנצל? בוקולי/קובי אליהו

"איך יכול להיות שכל השבוע מתורגל הרכב אחד, ואז עולה הרכב אחר. מיצ'ל תורגל כל השבוע בוקולי משחק, זה מה שקרה עם ראיוס בשבוע שעבר", אמר אחד השחקנים אמש. "מה אנשים חשבו, שכך אפשר להתגבר על הבעיות באמצע כשיודעים שבוקולי מאבד כדורים?". בקרב השחקנים היה מי שאמר שגם הרוטציה רחבה מדי, אם כי בעניין הזה דרושה מעט סבלנות ובלבול מתכוון לייצב את ההרכב בקרוב. "בלבול לא משנה, הוא עושה מהפכה", אמר אחד מהם. מתן אוחיון ואוראל דגני הם צמד הבלמים שיפתח במשחק ברמת השרון ביום רביעי.

הקשר מוחמד קמארה עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות, ובחיפה מקווים שהוא מגיע בכושר משחק טוב. קמארה לא שיחק גם בקבוצת המילואים (עד גיל 21) והחשש הוא שעד שיחזור לכושר מלא יהיה מאוחר מדי. "מיצ'ל היה שחקן הרכב בחטאפה, העובדה שמרקו הביא שחקן מבולטון לא אומרת דבר. צריך לראות מה הוא שווה", אמרו במועדון. השחקן יצטרף לאימוני הקבוצה, אבל בשלב הראשון לא נראה שיפתח בהרכב, לפחות עד שיתברר באיזה כושר הוא נמצא.

חיפה, אגב, ניהלה במקביל למגעים עם קמארה משא ומתן עם שחקן נוסף. אתמול התברר כי מדובר בקשר נבחרת אוקראינה (ההופעה האחרונה בחודש נובמבר) וצ'רנומורץ אודסה, קיריל קובאלצ'וק, אך זה דרש חוזה לעונה וחצי המוערך בסכום כולל של 600 אלף דולר, וחיפה סירבה לכך. במועדון יעשו מאמצים להנחית את איתי שכטר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

עוד באותו נושא

דו"ח שיפוט חמור נגד מכבי חיפה: אוהדים השליכו מצתים, מטבעות ומוטות

לכתבה המלאה
מנהל מכבי חיפה אדורם קייסי עם מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. קובי אליהו
בלבול/קובי אליהו

המאמן יתבקש על ידי הנהלת הקבוצה לקבל עוד השבוע החלטות לגבי שחרורים. נכון לעכשיו, המאמן רוצה את רובן ראיוס ומקפיא את השחרור של מיצ'ל עד למציאת בלם או חלוץ זר, אבל משום מה משתהה עם ההחלטה לגבי אלעד גבאי. בלבול טען במסיבת העיתונאים כי מדובר בשחקן סגל לגיטימי, אולם לא מעוניין לכלול אותו בסגל. בשיחות עם נציגיו הבהיר כי אולי הוא יישאר, והשחקן ממתין לתשובות. המאמן רוצה גם בלם ובמקרה כזה עשויים מתן אוחיון או דקל קינן לעזוב. בלבול עדיין מאמין שחלוץ ישראלי יגיע וכך הוא יוכל לשחרר את אחד החלוצים שלו.

חיפה צפויה לעמוד לדין בגין השלכת חפצים למגרש. נגד הקבוצה עומד עונש של שני משחקי רדיוס על תנאי לשנה, וקנס של 50 אלף שקל, מחודשים אפריל ומאי 2014. בהתאחדות העריכו אתמול כי לאור הממצאים הקשים בדוח השיפוט שבר נתן יגיש הבוקר, חיפה תספוג לפחות משחק רדיוס אחד וקנס כבד. בר נתן ציין זריקת חפצים רבים ובהם מוטות פלסטיק, מצתים שפגעו בשופטי הקו והרחבה, מטבעות, חבילות סוכריות, שקיות טרופית, כוסות משקה ומספר חפצים לא מזוהים. בחיפה הוציאו הודעת גינוי למעשה של אותם אוהדים, וציינו כי המשטרה ביצעה מעצרים.

מכבי חיפה תעמוד לדין בגין העבירות כדלקמן:
1. התפרעות אוהדים - בנסיבות מחמירות
2. פגיעה על ידי אוהדים
3. התפרצות לשדה המשחק
הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "את דברינו נשמיע בבית הדין".

אוהד של מכבי חיפה נעצר. קובי אליהו
דוח שיפוט קשה וחריף. אוהדי חיפה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully