וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח שיפוט חמור נגד מכבי חיפה: אוהדים השליכו מצתים, מטבעות ומוטות

מכבי חיפה עלולה לספוג עונש של שני משחקי רדיוס שעומדים נגדה על תנאי בעקבות השתוללות האוהדים בהפסד מול מכבי תל אביב. סטויקוביץ' התעמת בסיום עם שחקני האלופה, בלבול עדיין אופטימי

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה הפסידה הערב (ראשון) 1:0 למכבי תל אביב בסמי עופר, בסיומו של ערב סוער שכלל (לא בפעם הראשונה מול הצהובים) שני כרטיסים אדומים. ראשון הורחק דקל קינן (28), שני הורחק אדין צוצאליץ' (76), שנגע ביד ברחבה ואפשר לערן זהבי להבקיע את השער היחיד במשחק מהנקודה הלבנה. גם עשרות האלפים הירוקים שביציעי סמי עופר לא אהבו את השיפוט והביעו את תסכולם הרב עם זריקת חפצים למגרש, כולל לכיוונו של זהבי והקוון, ועל כן המועדון הירוק יעמוד לדין וצפוי לקבל עונש. חשוב להדגיש כי כנגד חיפה עומדים שני רדיוסים על תנאי מהעונה שעברה.


מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

ערן זהבי: "זה יכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה"

ערן זהבי עם אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
ערן זהבי סופג חפצים מאוהדי מכבי חיפה/קובי אליהו

השופט בר נתן יגיש דוח חמור נגד חיפה, שבו יוזכר שבמהלך הזדמנויות שונות נזרקו למגרש חפצים רבים, כמו מוטות פלסטיק, מצתים שפגעו בשופטי הקו והרחבה, מטבעות, חבילות סוכריות, שקיות טרופית, כוסות משקה ומספר חפצים לא מזוהים. על הכרטיס האדום לדקל קינן ייכתב בדו"ח השיפוט שזו "מניעת הזדמנות ודאית לשער".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה מתעמת עם שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
סטויקוביץ' ברגע העימות עם שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

בסיום המשחק זעם השוער הנהדר ולדימיר סטויקוביץ' על שחקני מכבי תל אביב שחגגו את הניצחון, ועימות קטן נרשם בין הצדדים. עוד לפני שריקת הפתיחה משטרת חיפה עצרה שני אוהדים של שתי הקבוצות כחשודים במעורבות בקטטה שהתרחשה מחוץ לאיצטדיון והופסקה בהתערבות המשטרה. בנוסף נעצרו שני חשודים בספסרות וברשותם כרטיסי כניסה ומנויים. הארבעה הועברו לחקירה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"לאט לאט נמצא את האיזונים הנכונים". מרקו בלבול/קובי אליהו

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "עמדנו טוב, מכבי תל אביב כמעט לא הגיעה למצבים למרות שהיא שלטה במשחק ואין ספק שההרחקה השפיעה. בסך הכול התגוננו ברוב שלבי המשחק בצורה טובה. קיבלנו שער בפנדל ועוד הרחקה. היינו יכולים להבקיע בדקה האחרונה. ידעתי שהדברים לא יקרו בלחיצת כפתור. אני מחפש פתרונות ואני מאמין שבעבודה קשה נעלה אל הדרך הנכונה".

על השינויים שהוא מבצע בהרכב הקבוצה, אמר המאמן: "לכל משחק עלינו עד עכשיו עם ההרכב הטוב ביותר, גם פיזית וגם מנטלית. אנחנו רואים כיוון וקבוצה שמחויבת ועובדת, לא סופגת שערים בקלות ומתגוננת מצוין. לאט לאט נמצא את האיזונים הנכונים. בכל מקום שבו התחלתי ועבדתי, הדברים הלכו קשה. אני עדיין לומד, עם קצת סבלנות אנחנו נראה את הכיוון הנכון".

ועוד קצת חגיגות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully