וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אם אוהד היה תוקף אותי, הייתי נותן לו בוקס לפרצוף"

11.1.2015 / 23:01

ערן זהבי התייחס להשתוללות של אוהדי מכבי חיפה שזרקו חפצים, וכששמע שאוהד ירוק פרץ למגרש הוסיף: "חיפה צריכה להיענש". על המשחק: "זה יכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בסופו של ערב סוער, ניצחה הערב (ראשון) מכבי תל אביב 0:1 את מכבי חיפה בסמי עופר, וצימקה את הפער מעירוני קרית שמונה שבפסגה לנקודה בלבד. ערן זהבי כבש את שער הליגה ה-17 שלו העונה, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-78, לאחר שאדין צוצאליץ' נגע בידו ברחבה והורחק. עוד קודם לכן הורחק גם דקל קינן, ולמכבי חיפה בוודאי יהיו לא מעט טענות לשיפוט. כך או כך, על אף שלא מאוד הרשימה והתקשתה גם מול עשרה וגם מול תשעה שחקנים, הקבוצה של פאקו אייסטרן עשתה את המוטל עליה ומי יודע, אולי במחזור הבא היא כבר תעלה למקום הראשון.

ברק בדש, ערן זהבי, דור מיכה שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
מכבי חיפה יצאה בזול לדעתו. זהבי חוגג עם החברים/קובי אליהו

"התחלנו את המשחק טוב, שלטנו, נהניתי מאוד לראות אותנו משחקים", אמר פאקו אייסטרן בסיום. "יכול להיות שהיינו קצת איטיים בסוף המחצית הראשונה. אחרי ההרחקה היה לנו יותר קשה להניע את הכדור והיו לנו יותר קשיים. במחצית השנייה שינינו את השיטה והיו לנו שלוש הזדמנויות מצוינות. הקבוצה היתה קצת בלחץ, אבל בסופו של דבר עשינו את זה. קרית שמונה מצוינת, הם קונטדרים, גם באר שבע, ויהיה קשה עד סוף העונה. כל אלה מועמדות לאליפות".

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה מתעמת עם שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
סטויקוביץ' מתעמת עם שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

ערן זהבי, שכבש את שער הליגה ה-17 שלו העונה, הוסיף: "אף פעם לא היה משבר, גם כשלא הבקעתי שיחקתי טוב, הקבוצה נראית טוב וזה הכי חשוב. אלה שלוש נקודות מאוד חשובות, באנו לפה, היינו דומינטיים מההתחלה וזה לא עניין של מה בכך מול 30 אלף צופים. היתה לי עוד הזדמנות או שתיים להבקיע עוד, אבל הגענו לכל כך הרבה מצבים כקבוצה. זה יכול היה להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה, אבל גם יכולנו לספוג בסיום. נלמד מזה".

על קרית שמונה ובאר שבע אמר: "אני לא רוצה להסתכל עליהן, התוצאות שהן עושות לא מעניינות אותי. צריך להסתכל רק על עצמנו ולהמשיך להתקדם ממשחק למשחק, ואנחנו עושים את זה. קבוצות מסתגרות מולנו, מה שהן לא עושות מול באר שבע וקרית שמונה".

בכל פעם שזהבי התקרב לדגל הקרן הוא ספג מטח של חפצים שנזרקו לעברו מהיציע. זהבי הוסיף ש"חיפה צריכה לקבל עונש חמור על מה שהיה פה. לא חושב שהיו צריכים לעצור את המשחק, כי זה לא היה דומה למה שקרה בדרבי. לא ראיתי אוהד שפרץ למגרש, אבל אם הוא היה מנסה לפגוע בי הייתי נותן לו בוקס לתוך הפרצוף".

כמו כן, בעמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב פורסמה תמונה של עדן בן בסט, שמבהירה בבירור שדקל קינן אכן עשה עליו עבירה, כשסימן אדום מעטר את קרסולו.

עוד באותו נושא

דו"ח שיפוט חמור נגד מכבי חיפה: אוהדים השליכו מצתים, מטבעות ומוטות

לכתבה המלאה
עדן בן בסט, שחקן מכבי תל אביב, בסיום הניצחון בחיפה. הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ההוכחה. בן בסט/אתר רשמי, הפייסבוק של מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
מתקרבים לקרית שמונה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו
ועוד קצת חגיגות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully