וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: "חייבים לנצל את הפסדי היריבות"

האלופה לא רוצה לבזבז את ההזדמנות להיצמד לפסגה מול מכבי חיפה (ראשון, 20:55, ערוץ 1), בדש או בן בסט עשויים לפתוח בחוד. אצל מרקו בלבול: אבוחצירא לא בסגל, ראיוס ומיצ'ל תורגלו בהרכב

מחזור 17מחצית11/01/2015
מכבי חיפה
    0
      מכבי תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
      אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

      טריוויה

      * 142 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 47:53 בניצחונות. עוד 42 משחקים הסתיימו ללא הכרעה.

      * מכבי חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב בשמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (שבעה בליגה ואחד בגמר גביע הטוטו).

      * מכבי תל אביב לא הפסידה בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, בעוד מכבי חיפה עדיין ללא ניצחון בסיבוב השני.

      * מאז 1964/65 לא ספגה מכבי חיפה 23 שערים בפרק זמן כה קצר של 16 משחקים.

      * מרקו בלבול שיחק שלוש פעמים במדי מכבי תל אביב מול קבוצת האם שלו מכבי חיפה: פעמיים ניצח, ובתווך הפסיד בדצמבר 2000 ואף הורחק באצטדיון רמת גן.

      מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. קובי אליהו
      ניצח פעמיים את מכבי חיפה כשחקן מכבי תל אביב. מרקו בלבול/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      כשבמאזנו הפסד בגמר גביע הטוטו ותיקו מול הפועל פתח תקוה, מרקו בלבול מחפש את הניצחון הראשון שלו כמאמן מכבי חיפה. על פי האימון, המאמן יערוך מספר שינויים לקראת המשחק. אייל משומר יחזור לעמדת המגן הימני, טאלב טואטחה לשמאלי, ומיצ'ל שכבר נמצא בדרך החוצה ישחק בקישור האחורי. מי שיפתח לראשונה בהרכב הוא רובן ראיוס, שבשבוע שעבר לא ראה דשא למרות בקשת המאמן להשאירו בסגל. ללא קובי מויאל ויוסי בניון, בלבול ימשיך לפתוח במערך הקבוע שלו, עם חלוץ בודד בחוד, כשמי שצפוי לפתוח על פי האימון הוא ויאם עמאשה, בגלל העדיפות שהוא נותן לחלוץ מהיר.

      בכלל, עושה רושם שבלבול מתכנן מהפכה גדולה בהרכב. מתן אוחיון המאוכזב תורגל כבר אתמול במרכז ההגנה על חשבון דקל קינן, ואילו אוראל דגני שיחק לצד מיצ'ל כשג'אבר עטאא וגוסטבו בוקולי בהרכב השני. אלון תורג'מן תורגל אתמול בכנף, ונראה כי הייתה התלבטות בינו לבין חן עזרא, אך האחרון תורגל היום. גם רובן ראיוס תורגל ב-11. עידן ורד יפתח. בלבול פרסם היום את הסגל שלו, ממנו ייעדר שמעון אבוחצירא.

      הקשר מסיירה לאון, מוחמד קמארה, נחת בישראל ויחתום על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. בחיפה מקווים שהקשר נמצא בכושר משחק, מכיוון שהודח מסגל בולטון בשלב מוקדם מאוד של העונה ושיחק מעט מאוד בקבוצת המשנה, עד גיל 21, אליה הצטרף בעקבות החלטה של ניל לנון להדיחו מהסגל בגלל סיבות מקצועיות.

      עוד באותו נושא

      הכירו את מדו, שאמור להצטרף למכבי חיפה

      לכתבה המלאה
      הכדורגלן מסיירה לאון מדו. עמוד הפייסבוק של מכבי חיפה, צילום מסך
      ברוך הבא. מדו/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של מכבי חיפה

      מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

      לא בכל מחזור מתחילים במכבי תל אביב אימון מסכם בידיעה שהפועל באר שבע הפסידה ומסיימים אותו עם דיווחים שגם קרית שמונה איבדה נקודות. זו היתה בדיוק הסיטואציה באימון הערב (שבת) ועכשיו מקווים בקרית שלום שהמעידות של היריבות בצמרת, ידרבנו את מכבי תל אביב לחזור למסלול הניצחונות דווקא בסמי עופר מול מכבי חיפה ובמיוחד אחרי התיקו המשמים מול הפועל באר שבע במחזור הקודם. "ברור שהיתה שמחה והיה סיפוק שקרית שמונה ובאר שבע הפסידו", הודה שחקן בקבוצה. "עכשיו החוכמה היא לנצל את זה ולקחת שלוש נקודות כדי לצמצם את הפער בפסגה. חבל יהיה אם לא ננצל את זה".

      פאקו אייסטרן הזמין למשחק את אותו סגל שעמד לרשותו מול הפועל באר שבע. משמעות הדבר שברק יצחקי, דן איינבינדר וגאל מרגוליס שוב יהיו בחוץ ביחד עם הפצועים ראדה פריצה ויובל שפונגין. יצחקי כבר מתאמן בצורה מלאה וזה כנראה עניין של זמן עד שפאקו יתחיל לשלב אותו. קרוב לוודאי שבגביע המדינה מול בית"ר תל אביב רמלה גם הוא וגם דן איינבינדר יקבלו דקות.

      התיקו והיכולת הלא מספיק טובה מול באר שבע יביאו כנראה לשינוי אחד לפחות בהרכב של הבאסקי. יתכן שערן זהבי יוסט לעמדת הקישור מצד שמאל וברק בדש או עדן בן בסט יפתחו בחוד. משמעות הדבר במקרה כזה שטל בן חיים עשוי לרדת לספסל. פאקו ביקש מהשחקנים להיזהר ממכבי חיפה, אבל גם לא הגביל אותם בהתקפות שלהם וביקש מעוד שחקנים להצטרף ולעזור קדימה.

      עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      יקבל צ'אנס בהרכב? בן בסט/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ'

      הזר הכי בולט של מכבי חיפה הגיע לישראל דווקא בעונה בה משחק ההגנה של הקבוצה שלו בולט בחולשתו. במכבי חיפה אין ספק כי מדובר בשוער מצוין, אבל החשש הוא שעזיבת אלכסנדר סטנוייביץ' מעט פגעה במצב הרוח שלו. סטויקוביץ' חולם לסיים את הקריירה בפרטיזן בלגרד, אבל עוד קודם לכן יש לו חוב למכבי חיפה: להביא לה נקודות במשחקים גדולים בהם הקבוצה שלו כן מתפקדת, ולהיות מרוכז יותר בכדורים על הקרקע.

      מכבי תל אביב: ערן זהבי

      ערן זהבי כבר עם שני משחקים ללא שער ורק זו סיבה מספיק טובה כדי לבדוק אם הוא יחזור לשגרת הבקעה. גם אם פאקו רוצה ששחקנים נוספים יכבשו, מכבי תל אביב עדיין תלויה מאוד בכושר ההבקעה של מספר 7.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דניאל בר נתן
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 30000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully