וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדו קמארה יגיע לישראל כדי לחתום במכבי חיפה

8.1.2015 / 11:54

קשר בולטון לשעבר יגיע לישראל בימים הקרובים לסכם את תנאיו. הכירו את הרכש החדש של הירוקים: קוצר תארים, חובב תאקלים ובעל "לב של אריה". מיצ'ל התאמן, ראיוס מצפה לשחק

one

במכבי חיפה פועלים במרץ לחיזוק הקבוצה, והמועדון ינחית בימים הקרובים בישראל את הקשר האחורי מוחמד קמארה, המכונה מדו - שחקנה של בולטון מליגת המשנה באנגליה. קמארה בן ה-27, שרשם 17 הופעות בנבחרת סיירה לאון, יגיע במטרה לסכם את תנאיו בקבוצה.

מדו בן ה-27 נולד וגדל בסיירה לאון, והיה חלק מנבחרת הנערים (U17) שהגיעה למקום השני באליפות אפריקה ב-2003. כשאותה נבחרת יצאה למסע משחקים בפינלנד, הוא וכמה שחקנים נוספים נמלטו מבית המלון וביקשו מקלט מדיני. הבקשה שלו התקבלה, הוא נשאר בפינלנד והחל את הקריירה בקופס. ב-2007 עבר לקבוצה הגדולה במדינה, ה.י.ק הלסינקי וביסס את מעמדו כאחד מהכדורגלנים הטובים בליגה המקומית. ב-2010 אף נבחר לשחקן העונה.

שחקן בולטון לשעבר, מדו. Chris Brunskill, GettyImages
יחזק את הקישור האחורי של מכבי חיפה. מדו/GettyImages, Chris Brunskill

מדו, שבבוא הזמן גם קיבל אזרחות פינית, עבר באוגוסט 2010 לפרטיזן בלגרד. ההשתלבות שלו הייתה מוצלחת והוא סייע לקבוצה מבירת סרביה לזכות בשתי אליפויות רצופות, אחת מהן, בעונת 2011-12, תחת אברהם גרנט ועוזרו מרקו בלבול. בסך הכול לקשר בן ה-27 יש ברזומה ארבע אליפויות (שתיים בפינלנד, שתיים בסרביה), שני גביעים (אחד בפינלנד, אחד בסרביה) וגביע הליגה אחד (פינלנד).

אחרי שהרשים בפרטיזן, לבש את מדיה 79 פעמים בכל המסגרות ואף הוזכר כמועמד רציני לטוטנהאם, בולטון האנגלית שמה עליו את היד ביום האחרון של חלון ההעברות של ינואר 2013. בעונה שעברה הוא לבש את מדי הקבוצה 35 פעמים, אבל העונה חל פיחות במעמדו והוא שותף בחמישה משחקים בלבד - האחרון ביניהן ב-16 בספטמבר נגד רות'רהאם. מאז הגעתו של המאמן החדש ניל לנון באוקטובר, הוא לא קיבל דקות משחק בקבוצה הבוגרת ושיחק רק בקבוצת המילואים.

אם הוא אכן יצטרף למכבי חיפה, מדו יביא איתו מימד נוסף של אגרסיביות במרכז המגרש. מדובר בקשר אחורי פעלתן, כדורגלן קבוצתי שלא חושש להיכנס לעימותיים פיזיים וזוכה בהרבה מאבקים על הכדור, אבל גם בכזה שאוהב לסייע בניהול המשחק.

אחרי שהוא חתם בבולטון, דוגי פרידמן ששימש כמאמן הקבוצה אמר על מדו ש"יש לו לב של אריה". הקשר האחורי עצמו אמר לתקשורת המקומית: "כל מועדון בו שיחקתי היה מועדון מנצח. אני כדורגלן אגרסיבי שאוהב לתקל ולדחוף את הקבוצה קדימה. זה בדיוק מה שאני אעשה פה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן בולטון לשעבר, מדו. Clint Hughes, GettyImages
אוהב לתקל. מדו/GettyImages, Clint Hughes

אחרי שאתמול התברר כי הקפטן יוסי בניון לא צפוי ליטול חלק במשחק מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק ביום ראשון, בו האיצטדיון צפוי להיות מלא. מלבד בניון, למאמן יחסר גם קובי מויאל שגמר את העונה, ואילו הקשר הספרדי מיצ'ל כבר ערך אימון מלא ונמצא בתמונת ההרכב. בלבול אמור לקחת מספר החלטות בנוגע לסגל שלו, כשחלק מהן לא בהכרח תלויות בו. הבלם מתן אוחיון יבקש לעזוב אם לא יקבל יותר דקות משחק, ואלעד גבאי שביקש לעזוב ממתין לתשובה סופית מהמאמן שעדיין לא שחרר אותו רשמית. לגבי רובן ראיוס ומיצ'ל, המאמן רוצה קודם למצוא זרים שישדרגו את הקבוצה, אם כי חיפה לא מתכוונת להגדיל משמעותית את התקציב כדי לבצע רכש. ראיוס מצפה לקבל הזדמנות מול מכבי תל אביב, אחרת עשוי לבקש לעזוב בעצמו.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"בכדורגל כולם צריכים לדעת לעשות הגנה וגם התקפה". מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

לפני האימון היום התייחס בלבול למשחק הקרוב, וגם למדיניות הרכש שלו בינואר. "מכבי תל אביב קבוצה חזקה מאוד, אחת הטובות בישראל, אבל נגיע מוכנים ונעשה הכל במטרה לנצח. חיפה היא קבוצה תחרותית - בטח כשהיא משחקת בבית. האוהדים שלנו נותנים לנו תמיכה אדירה וזה נפלא", אמר בלבול שנשאל על חלון ההעברות. "בכדורגל כולם צריכים לדעת לעשות הגנה וגם התקפה ולנו חסר איזון. אנחנו עובדים על זה יומם ולילה. ברגע שנמצא את האיזונים הנכונים, נוכל להצליח. בכל מקרה, לא קיבלנו עדיין שום החלטות לגבי עתידם של שחקנים". במועדון קראו לקהל להגיע באמצעות מטרונית, רכבת, הסעות מאורגנות ואוטובוסים והבהירו כי הגישה לנכים תהיה באמצעות המעליות אשר הגישה אליהן היא מחניון P5 ואילו גישה נוספת לנכים נמצאת בחניונים P1 וP2- אשר נמצאים באותו מפלס בו נמצאים שערי הכניסה לאצטדיון. הסעות למשחק ייצאו מכל רחבי הארץ.

יוסי בניון (מרכז) ושחקני מכבי חיפה במהלך אימון הקבוצה. אדריאן הרבשטיין
מתכוננים למכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully