וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת איומי אקדח: מאריס ספייטס יצא ללא פגע מניסיון שוד

בארה"ב מדווחים שכנופיית רחוב התנפלה על פורוורד גולדן סטייט בחניון מחוץ למועדון לילה בסן פרנסיסקו וניסתה לשדוד את שרשראות הזהב שלצווארו. "ספייטס ברח בריצה מהמקום"

פורוורד גולדן סטייט ווריורס מאריס ספייטס. AP
לא נעים. ספייטס/AP

זה היה יכול להיגמר רע מאוד מבחינתו של מאריס ספייטס. התקשורת בארצות הברית מדווחת היום (שישי) שהפורוורד של גולדן סטייט היה קורבן לשוד ויצא ממנו ללא פגע. לפי אתר "בליצ'ר ריפורט" ספייטס יצא לבילוי באחד ממועדוני הלילה של סן פרנסיסקו בלילה שבין ראשון לשני השבוע, כשבמגרש החניה שמול המועדון התנפלה עליו כנופיה ובאיומי אקדח ניסתה לשדוד ממנו את שרשראות הזהב שהיו לצווארו. לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית "ספייטס ברח מהמקום ויצא ללא פגע מהאירוע". המשטרה עצרה עבריין מוכר בשם מייקל למונט (28) שנשא נשק שלא כחוק, וחושדת שהוא אחד מחברי הכנופיה.

ספייטס (27, 2.08 מטר) החל את קריירת ה-NBA שלו בפילדלפיה בעונת 2008/09, לאחר שלוש עונות עבר לממפיס בשורותיה שיחק שנתיים ואז עבר לעונה אחת בקליבלנד. ביולי 2013 חתם ספייטס בגולדן סטייט ובעונה שעברה שיחק 79 משחקים במדי הווריורס. העונה ספייטס רושם מספרי שיא בקריירה עם 12.6 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק, והוא בורג חשוב בקבוצה של סטיב קר, שמוליכה את ה-NBA עם מאזן של 5:28.

מסדר כנפיים: סוד ההצלחה המרשימה של אטלנטה הוקס

צוות לעניין: הסרטון שחושף את זהותם של כוכבי הספרס כשכירי חרב

פילדלפיה השעתה את קירילנקו: לא התייצב למשחקים ולאימונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully