וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה השעתה את קירילנקו: לא התייצב למשחקים ולאימונים

הסיקסרס קיוו שהפורוורד יחזור לכושר משחק והם יוכלו להעבירו בטרייד עד פברואר, אבל בעיה רפואית במשפחתו של קירילנקו ורצונו לעבור קבוצה מיד גרמו לו לשבות. שכרו הוקפא

אנדריי קירילנקו. GettyImages
לא מוצא את עצמו. קירילנקו במדי ברוקלין/GettyImages

הפורוורד אנדריי קירילנקו הושעה מפילדלפיה 76', לאחר שלא התייצב לאימוני ומשחקי הקבוצה. ב"יאהו ספורט" מדווחים הערב (שישי) שקירילנקו רוצה להשתחרר מהקבוצה ולחתום במועדון אחר ב-NBA, ושתחת ההשעיה הוא לא יכול כרגע לקבל את משכורתו בסך 3.3 מיליון דולר לעונה. "הנהלת ה-NBA אישרה את ההשעיה לפני כמה ימים", אמר מקור ל"יאהו ספורט", "אבל הסיקסרס לא פרסמו את דבר השעייתו".

קירילנקו עבר מברוקלין לפילדלפיה ב-10 בדצמבר 2014 אחרי ששני המועדונים השלימו את העסקה ביניהם. הסיקסרס רצו שקירילנקו בן ה-33 יחזור לכושר משחק וירשים במדי הקבוצה, כדי שהיא תוכל להעביר אותו עד לטרייד דד-ליין בפברואר. לקירילנקו יש בעיה רפואית במשפחה שגרמה לו לשהות באזו ניו יורק מאז הטרייד, ולכן גם לא רצה לחזור למגרש ולשחק בפילדלפיה. בהנהלת הסיקסרס האמינו שהקרבה של פילדלפיה לניו יורק והנכונות של ההנהלה להתגמש נוכח הבעיה שיש לקירילנקו, יגרמו לפורוורד הרוסי "להתייצב לעבודה". אף על פי כן, ייתכן שבסופו של דבר קירילנקו יהפוך לשחקן חופשי בעונה זו.

קירילנקו סבל מפתיעות בתקופה האחרונה, ומוקדם יותר העונה איבד את מקומו ברוטציה של מאמן הנטס ליונל הולינס. ב-13 עונותיו ב-NBA שיחק AK47 גם ביוטה ובמינסוטה. קירילנקו שיחק העונה 7 משחקים במדי ברוקלין, ותרם ממוצע של 0.4 נקודות ו-1.1 ריבאונדים ב-5.1 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully