וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון הנחילה לקליבלנד הפסד שלישי ברציפות, בכורה איומה לג'יי אר סמית'

קיירי אירווינג חזר עם 38 נקודות, אבל הקאבס שוב נכנעו בבית עם 105:93 בגלל רבע אחרון חלש. הרכש מהניקס סיים ללא נקודות (0 מ-5 מהשדה), 17 נקודות ו-16 ריבאונדים ללאב

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
ועכשיו הוא יוצא למערב. דיוויד בלאט/AP

מאזן: 17:19 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול גולדן סטייט, בלילה שבין שישי לשבת (5:30 שעון ישראל).

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - הפסד - הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד - הפסד - ניצחון - הפסד - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס החמיץ את משחקו השישי ברציפות, קיירי אירווינג 38 נקודות ו-3 אסיסטים, קווין לאב 17 נקודות ו-16 ריבאונדים.

צפו בתקציר המשחק

ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
לא הפסיק להחטיא. ג'יי אר סמית'/AP

עוד לילה חמוץ-מתוק עבר על קליבלנד. מצד אחד, הקאבלירס ספגו הפסד שלישי ברציפות כשנכנעו בבית 105:93 ליוסטון, וראו את מילווקי מתקרבת למרחק של חצי משחק בלבד מהמקום החמישי במזרח בו הם מחזיקים. מצד שני, בדיוק כמו ההפסד בפילדלפיה שלשום, גם הפעם השלימו הקאבס טרייד מבטיח רגע לפני פתיחת המשחק, כשצירפו מדנבר את הסנטר הרוסי טימופיי מוזגוב, שמיועד לפתור את בעיית הגבוהים של דיוויד בלאט.

בהיעדרו של אימאן שאמפרט שהגיע פצוע בטרייד מניו יורק, העיניים הופנו לעבר ג'יי אר סמית', שערך בכורה מאכזבת במדי קבוצתו החדשה, אותה סיים ללא נקודות ועם 0 מ-5 מהשדה (כולל 0 מ-4 לשלוש). קיירי אירווינג חזר מהיעדרות של משחק אחד, כיכב עם 38 נקודות ועזר למקומיים להוביל בסיום הרבע השלישי, אבל בלאט שוב ראה את שחקניו נעלמים ברבע האחרון, בו הרוקטס החזקים רשמו ריצת 5:15, וסיבכו את הקאבס לפני יציאתם למסע קשה של חמישה משחקים במערב.

עוד באותו נושא

בלאט מתאחד מחדש עם הסנטר שלו מנבחרת רוסיה

לכתבה המלאה
ג'וש סמית' שחקן יוסטון רוקטס מול מת'יו דלבדובה שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
גדולים עליהם. ג'וש סמית' מול מת'יו דלבדובה/AP

קליבלנד (17:19) - יוסטון (11:24) 105:93

שתי הקבוצות לא הגיעו למשחק בכושר מרשים, הקאבס עם חמישה הפסדים בשישה משחקים והרוקטס עם ארבעה הפסדים בששת משחקיהם האחרונים, כשהטילים אף הפסידו את שלושת משחקי החוץ האחרונים שלהם אחרי שפתחו את העונה במאזן 2:11 מחוץ לאולמם. אלא שמול הקבוצה המתחדשת והפצועה של קליבלנד זה הספיק.

אירווינג חזר חד אחרי שהחמיץ את הביקור בפילדלפיה, וברבע הראשון נהנה בלאט משלשה נדירה של מייק מילר ואפילו מקליעה של ברנדן הייווד, שהתבררו בהמשך כיחידות שלהם במשחק. יתרון השיא של המקומיים היה 9:15, לפני שג'יימס הארדן (מלך הסלים של ה-NBA עם 27 נקודות למשחק, לפני לברון ג'יימס שעומד על 25.2), הפך את הקערה ל-23:26 בסיום הרבע.

ברבע השני אירווינג שמר על המשחק צמוד, ולהפסקה יוסטון ירדה ביתרון מינימלי של 48:49. בפתיחת המחצית השנייה קווין לאב הצטרף אליו עם דקות טובות שהעניקו לקליבלנד יתרון 73:74 בסיום הרבע השלישי, אבל ברבע האחרון דוויט הווארד התחיל להשתלט על הכדורים החוזרים כמו שהוא יודע, קורי ברואר אחריו חיזרו הקאבס לפני שנחת ביוסטון כיכב עם שמונה נקודות רצופות, והקבוצה של קווין מקהייל ברחה לפער דו ספרתי שלוש דקות לסיום, ושמרה עליו היטב.

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס מול ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
ריצה ברבע האחרון סגרה עניין. ג'יימס הארדן/AP

סטטיסטיקה

אירווינג קלע 23 מתוך 38 הנקודות שלו במחצית הראשונה, וסיים עם 15 מ-26 מהשדה, כולל 4 מ-8 מחוץ לקשת, 3 אסיסטים ו-4 איבודים ב-41 דקות. לאב רשם 17 נקודות (7 מ-19 מהשדה, 0 מ-3 לשלוש), 16 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-39 דקות. היחיד פרט אליהם שקלע בדאבל פיגרס היה טריסטן תומפסון שרשם 11 נקודות ו-6 ריבאונדים, כשג'יי אר סמית' נבלם כאמור על אפס נקודות ב-19 דקות.

ביוסטון, שניצחה בפער נוח למרות שקלעה רק 15 מ-24 מהקו, הארדן סיים עם 21 נקודות (6 מ-18), 9 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-7 איבודים, הווארד רשם 17 נקודות (6 מ-13 מהשדה, 5 מ-11 מהקו), 19 ריבאונדים ו-4 איבודים, ג'וש סמית' תרם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, טרבור אריזה הוסיף 13 נקודות וברואר תרם 12 מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully