וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד: טימופיי מוזגוב יצטרף, הקאבס מחבקים את הצמד החדש

הקאבס יעניקו לדנבר שתי בחירות דראפט עתידיות תמורת הרוסי. שון מריון מקבל בשמחה את ג'יי אר סמית למרות התקרית ביניהם: "הדבקתם לו תווית שלילית". קיירי אירווינג החלים ויחזור לחמישייה, שאמפרט ייעדר עוד שלושה שבועות

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
לאט לאט להפצועים יחזרו. בלאט/AP

בארה"ב מדווחים שקליבלנד סיכמה עם דנבר על צירופו של טימופיי מוזגוב. דייויד בלאט, שאימן בהצלחה את מוזגוב בנבחרת רוסיה, מעוניין כבר תקופה ארוכה לצרף אותו, וכעת, לאור חסרונו של אנדרסון ורז'או שגמר את העונה, הקאבס זקוקים נואשות למסה מתחת לסלים. על פי הדיווחים, קליבלנד העניקה לדנבר בתמורה שתי בחירות דראפט עתידיות. כזכור, קליבלנד קיבלה בחירת דראפט עתידית מאוקלהומה סיטי כחלק מהטרייד הגדול.

בנוסף, חדשות טובות לבלאט וקבוצתו: קיירי אירווינג יחזור הלילה (בין רביעי לחמישי) לחמישייה של הקאבס במשחק מול יוסטון אחרי שהחמיץ את משחק ההפסד המביך מול פילדלפיה בגלל כאבים בגב התחתון. לברון ג'יימס, שלפני שבוע הקאבס הודיעו שהוא ייעדר שבועיים, אמור להיבדק ביממה הקרובה, ואולי הקבוצה תעדכן על חזרה מוקדמת יותר.

מי שנכחו באימון הם השחקנים החדשים של הקבוצה - אימן שאמפרט וג'יי אר סמית - אבל בינתיים רק צפו מהצד, מאחר שדיון ווייטרס טרם השלים רשמית את הצטרפותו לאוקלהומה סיטי והטרייד המשולש טרם הושלם רשמית וסופית. ייתכן שסמית כן ישחק מול הרוקטס, אבל שאמפרט צפוי להיעדר עוד כשלושה שבועות בגלל הבעיות בכתף הפרוקה שלו.

בינתיים בקליבלנד מתחילים לקבל את ג'יי אר סמית, שסובל מתדמית של ילד פרובלמטי, כשהיום גם שון מריון נתן לו גיבוי. כזכור, מריון היה קורבן לעוד אחד מהתעלולים של סמית, שנהג להתיר את הקשר בנעליים של יריביו, וכך עשה למריון, דווייט הווארד וגרג מונרו. הוא נקנס ב-50 אלף דולר על ידי הליגה, אבל מריון מגן על חברו החדש.

"זה לא רלוונטי", אמר מריון, "כולכם הוצאתם את זה מפרופורציה, הוא התבדח, זה הכל. הדביקו לו תווית, יצרו לו דימוי, כולכם הפכתם אותו למשהו שלילי, והוא רק התלוצץ".

כמו כן, קיירי אירווינג נפרד מדיון ווייטרס. אומנם בתקשורת בקליבלנד דווח ביומיים האחרונים על מתיחות בין ווייטרס לבין דייויד בלאט וקיירי אירווינג, מאחר שווייטרס העדיף לשחק כעושה משחק ולא כקלע, ואף טען ש"אני יותר טוב מקיירי" והתרגז שהמאמן נותן לאירווינג גיבוי ולא לו. עם זאת, אירווינג אמר היום ש"עדיין לא הספקתי לדבר איתו, אבל זו אכזבה שלא נפרדתי ממנו. שנינו עברנו יחד תקופת התבגרות, עבדנו יחד, הוא היה כמו אח עבורי".

קווין לאב מצפה לתרומה של שאמפרט. "כשהוא יהיה בריא, הוא ייתן לנו הרבה דינמיות, במיוחד בהגנה", אומר לאב, "הוא בחור גדול, שיכול לשמור על שחקנים בגבהים שונים. ג'יי אר יכול לתת הרבה נקודות מהירות. הוא יכול להיות משמעותי על המגרש, בין אם הוא בחמישייה או עולה מהספסל וייתן לנו תחמושת, שזה משהו שאנחנו צריכים. אנחנו די מרוויחים מכל העולמות עם השניים האלה".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול טימופיי מוזגוב שחקן דנבר נאגטס. AP
בלאט חייב מאסה. מוזגוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully