וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נינגס: "פעם ראשונה בקריירה שניצחתי שישה משחקים רצוף"

הגארד של הפיסטונס קלע סל ניצחון דרמטי מול הספרס והתרגש מהרצף של דטרויט. ואן גנדי: "מרשים איך שהצלחנו להישאר במשחק". פארקר שב מפציעה ושיחק רק 13 דקות, פופוביץ': "הייתי זהיר"

גארד דטרויט פיסטונס ברנדון ג'נינגס. AP
0.1 שניות לסיום הוא העלה את מאזן הפיסטונס ל-0:6 מאז שסמית' שוחרר. ג'נינגס חוגג את הניצחון/AP

נראה שאפשר כרגע לחלק את העונה של דטרויט לשני חלקים: עד ה-22 בדצמבר ומה-22 בדצמבר. מהרגע שג'וש סמית' שוחרר באותו תאריך, בהחלטה שעוררה הדים רבים, הפיסטונס לא מפסיקים לנצח, והם כבר במאזן 0:6 מאז הראו לפורוורד את הדרך החוצה. הלילה, בסן אנטוניו, דטרויט ניצחה 104:105, והמשיכה לראות חדה ולוחמת. הניצחון הדרמטי הושג בזכות סל של ברנדון ג'נינגס שעבר בכדרור את כל המגרש וקלע לייאפ 0.1 שניות לסיום.

"אנחנו משתפרים. הייתה לנו עצירה טובה בדקות האחרונות ומזל בסיום", אמר מאמן דטרויט סטן ואן גנדי, "הדרך שבה הצלחנו להישאר במשחק בדקות האחרונות הייתה מרשימה". אנדרה דראמונד הצטיין עם 20 נקודות ו-17 ריבאונדים, די ג'יי אוגוסטין עזר עם 19 נקודות מהספסל, גרג מונרו הוסיף דאבל דאבל משלו עם 17 ו-11, והפיסטונס ינסו להאריך את הרצף ביום חמישי לפנות בוקר בדאלאס.

נראה שהרע מכל עוד לפניך: בלוג המעקב אחרי בלאט וקליבלנד
טרייד גדול ב-NBA: ג'י אר סמית ושומפרט לקליבלנד, דיון ווייטרס לאוקלהומה סיטי

מאמן דטרויט פיסטונס סטן ואן גנדי. AP
זאת דטרויט אחרת לגמרי. ואן גנדי/AP

"דטרויט היממה את הספרס עם ניצחון שישי רצוף", הייתה הכותרת ב"דטרויט פרי פרס", שהחמיא לקבוצה על כך שהשיגה את רצף הניצחונות הארוך שלה מאז עונת 2008/09. "הרגשתי טוב, זאת פעם ראשונה בקריירה שניצחתי שישה משחקים ברציפות, זה חדש לי", אמר ברנדון ג'נינגס, "הייתה לי אפשרות לקלוע שלשה אבל אמרתי לעצמי שאין סיכוי שאני הולך לזרוק מהשלוש, כשראיתי את דיאו יוצא הייתה לי הזדמנות לעבור אותו ולקלוע".

גארד סן אנטוניו טוני פארקר חזר למגרש אחרי שנעדר מחמישה משחקים רצופים, ושיחק רק 13 דקות בהן תרם 2 אסיסטים וסיים עם 0 מ-3 מהשדה. "הוא רצה לשחק, אבל אני הייתי זהיר", הסביר מאמן הספרס גרג פופוביץ' את החלטתו לתת לכוכב מעט דקות, "13 דקות משחק זה בסדר אחרי שישב הרבהזמן בחוץ, אני חייב לוודא שהוא לא נפצע שוב בירך".

עוד באותו נושא

דטרויט הלוהטת היממה את סן אנטוניו, פיניקס ניצחה במילווקי

לכתבה המלאה
פורוורד סן אנטוניו ספרס טים דאנקן. AP
לא כיף להפסיד עם הבאזר. דאנקן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully