וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד גדול ב-NBA: ג'י אר סמית ושאמפרט לקליבלנד, דיון ווייטרס לאוקלהומה סיטי

עסקה מעניינת נסגרה בין שלוש קבוצות, כשהקבוצה של דיוויד בלאט מקבלת שני שחקנים מהניקס ובחירות דראפט עתידיות, ניו יורק מקבלת לא מעט כסף, הת'אנדר זוכים בווייטרס הצעיר והכישרוני

ג'יי אר סמית' ניו יורק ניקס. GettyImages
משתוקק לשתף פעולה עם לברון. סמית/GettyImages

טרייד דרמטי נערך הלילה (בין שני לשלישי) בין שלוש קבוצות ב-NBA. במרכזו קליבלנד קאבלירס מקבלת שני שחקנים מניו יורק ניקס - ג'יי אר סמית ואימן שאמפרט - בעוד קליבלנד מעבירה את דיון ווייטרס לאוקלהומה סיטי. הניקס יקבלו שלושה שחקנים - אלכס קירק ולו אמונדסון מקליבלנד, ואת לאנס תומאס מהת'אנדר. כמו כן, כחלק מהעסקה, הת'אנדר מעבירים לקאבס בחירת דראפט עתידית (סיבוב ראשון ב-2019) ומעבירים בחירת דראפט עתידית (סיבוב שני) לניקס.

קליבלנד, כידוע, סובלת מסגל קצר ותנסה לעבות אותו על ידי צירופם של סמית ושאמפרט, על אף ששומפרט, 24, כרגע מושבת בעקבות פריקת כתף בחודש שעבר. ג'יי אר סמית, 29, היה השחקן השישי המצטיין של הליגה לפני שנתיים, אבל העונה רושם ממוצעים חלשים: 10.9 נקודות ב-40 אחוז מהשדה.

הלילה: עוד הפסד מביך לקליבלנד, 95:92 לפילדלפיה החלשה

שחקן קליבלנד קאבלירס דיון ווייטרס. GettyImages
עתידו לפניו. ווייטרס/GettyImages

הת'אנדר קיבלו את ווייטרס הכישרוני, 23, שתרם לא מעט לקאבס העונה בהתקפה, ויעניק גיבוי לרג'י ג'קסון. הוא העמיד העונה ממוצעים של 10.5 נקודות ו-2.2 אסיסטים בקאבס.

הניקס בעיקר מקבלים כסף מהעסקה, מאחר שיש להם אפשרות לשחרר את שלושת השחקנים שמצטרפים ללא חובות. כמו כן, הקבוצה צפויה לשחרר את סמואל דאלמבר, וביחד עם השלושה הניקס יפנו כ-20 מיליון דולר בתקרת השכר שלהם.

בנוסף, הת'אנדר מעבירים לקליבלנד בחירת דראפט אופציונלית ב-2015: הקאבס יקבלו אותה אם היא לא בין 18 הראשונות, או אם היא לא בין 15 הראשונות ב-2016 או ב-2017. אם גם אז זה לא יקרה, קליבלנד תקבל שתי בחירות סיבוב שני.

עוד באותו נושא

קליבלנד הפסידה 95:92 לפילדלפיה, שרשמה ניצחון ביתי ראשון העונה

לכתבה המלאה
שחקן ניו יורק ניקס אימן שומפרט. AP
עדיין פצוע. שאמפרט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully