וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הפסידה 95:92 לפילדלפיה, שרשמה ניצחון ביתי ראשון העונה

למרות תירוצי הפציעות והסגל הקצר, הקבוצה של דייויד בלאט רושמת הפסד מביך: הקאבס כבר הוליכו ב-17 הפרש ברבע השלישי, אבל נכנעו לסיקסרס החלשים. 28 נק' ו-19 ריב' לקווין לאב

דייויד בלאט, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
כואב. בלאט/AP

מאזן: 16:19 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בבית מול יוסטון, בלילה שבין רביעי וחמישי

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד - הפסד - ניצחון - הפסד - ניצחון - הפסד

מדד הטריו: לברון ג'יימס (משחק חמישי ברציפות) וקיירי אירווינג נעדרו, קווין לאב אומנם נתן עבודה מצוינת עם 28 נקודות ו-19 ריבאונדים, אבל הפורוורד החטיא ניסיון לדחוק את סל הניצחון בשניות הסיום.

טרייד גדול ב-NBA: ג'י אר סמית ושומפרט לקליבלנד, דיון ווייטרס לאוקלהומה סיטי

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
לא יכול לבד. לאב/AP

נכון, יש נסיבות מקלות, קליבלנד הגיעה למשחק עם סגל קצר מאוד, היא שיחקה בלי הכוכבים קיירי אירווינג ולברון ג'יימס הפצועים (שלא להזכיר את ורז'או), היא גם נאלצה להסתדר בלי דיון ווייטרס ושני שחקני ספסל נוספים בגלל הטרייד הגדול שנסגר - ועדיין, להפסיד לפילדלפיה זה מביך, אפילו כואב. במיוחד כשהקאבס כבר הוליכו ב-17 הפרש ברבע השלישי, ונשברו מול קבוצה שעדיין לא ניצחה העונה בבית (14:0). עד הלילה.

קווין לאב עוד העניק לקבוצה של בלאט יתרון 90:92 כשנותרה 1:09 דקה לסיום, אבל זה לא הספיק. טוני רוטן קלע 20 נקודות לפילדלפיה, כולל את מה שנחשב לסל הניצחון 9.1 שניות לסיום, כשחדר את ההגנה החלשה של קליבלנד, שהמשיכה להתפרק ברבע הרביעי (35:24 לסיקסרס). קליבלנד הוליכה 57:74 ברבע השלישי ונראתה בדרך לניצחון קל מול הסיקסרס החלשים, אבל הסגל הקצר שלה כבר לא עמד בעומס בדקות האחרונות.

כאמור, לאב סיים עם 28 נקודות (8 מ-18 מהשדה, 1 מ-6 מהשלוש, 11 מ-13 מהעונשין) ו-19 כדורים חוזרים, טריסטם תומפסון קלע 18 נקודות, ג'ו האריס קלע 16 נקודות, ג'יימס ג'ונס קיבל 27 דקות וקלע 9 נקודות, אבל הקאבס סיימו את הערב עם 39 אחוזי קליעה מהשדה ו68 אחוז מהקו.

הסיקסרס נהנו מחמישה שחקנים עם ספרות כפולות, כולל מייקל קרטר וויליאמס (18 נקודות, 13 ריבאונדים) ורוברט קוינגטון (16 נקודות, 4 מ-7 מהשלוש).

עוד באותו נושא

טרייד גדול ב-NBA: ג'י אר סמית ושומפרט לקליבלנד, דיון ווייטרס לאוקלהומה סיטי

לכתבה המלאה
טוני רוטן, פילדלפיה סיקסרס. AP
אפילו הואחגג עם ההגנה של הקאבס. רוטן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully