וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פאקו קבע משחק אימון מול הפועל ראשל"צ לשלישי בבוקר

5.1.2015 / 17:57

רגע לפני באר שבע (20:55, ערוץ 1), עוסקים הצהובים גם במשחק הגביע בשבוע הבא מול בית"ר ת"א רמלה: כדי להתכונן כראוי, קבע המאמן משחק הכנה מול יריבה נוספת מאמצע הליגה הלאומית

תקציר גמר גביע הטוטו 2014/15: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:2/ONE
מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. קובי אליהו
עובד בכל המישורים. פאקו אייסטרן/קובי אליהו

במכבי תל אביב מתכוננים למשחק המרתק הערב (שני, 20:55, ערוץ 1) מול הפועל באר שבע, אבל כבר פוזלים קדימה למשחק במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה בשבוע הבא נגד בית"ר תל אביב רמלה. מאמן הקבוצה פאקו אייסטרן רוצה לבחון מקרוב את הרמה בליגה הלאומית והוא ביקש ממנהל הקבוצה בני טבק למצוא לו יריבת אימון ממרכז הטבלה בליגה השנייה כדי לתהות על היכולת בליגה הזו. ואכן, טבק אירגן משחק אותו תקיים מכבי תל אביב כבר מחר בבוקר מול הפועל ראשון לציון ממרכז הטבלה. פאקו עדכן את שחקניו כבר אתמול באשר לקיום המשחק מול ראשון לציון ואמר להם שהוא רוצה לדעת מה הרמה בליגה הזו. המאמן צפוי לשתף מחר את השחקנים המחליפים ואת אלה שלא יהיו הערב בסגל למשחק.

בית"ר תל אביב רמלה ממוקמת במקום ה-15 בליגה השנייה ואותה מאמן סלובודאן דראפיץ'. אגב, אם פאקו ירצה לשמוע מקרוב סיפורים על הדחתה של מכבי תל אביב ממפעל הגביע, הוא יוכל לקבל זאת באופן ישיר ממאמן הפועל ראשון לציון שרון מימר שהיה בלמה של בית"ר שמשון תל אביב שהדיחה את מכבי תל אביב מגביע המדינה בשנת 2009 משער של אדם מזרחי בדקה ה-118. יש לציין שגביע המדינה האחרון בו זכתה מכבי תל אביב היה אי שם בשנת 2005.

האישיות המעניינת של פאקו אייסטרן: פרופיל

אובידיו הובאן הוא האיש שיעצור הערב את מכבי תל אביב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully