וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.1: חאתם בן ארפה חתם רשמית בניס

הקשר ששוחרר מניוקאסל מצא בית חדש ואמר: "הייתי מסרב גם לריאל בשביל להגיע לכאן". צ'לסי הגיעה להסדר עם לסטר, שתרכוש את קרמאריץ'. כל ההעברות והשמועות הנוספות מחכות לכם בפנים

העברות

* חאתם בן ארפה ששוחרר מניוקאסל חתם רשמית בניס לשנה וחצי, וילבש את החולצה עם הספרה 4. "הייתי דוחה גם את ריאל מדריד בשביל ניס", אמר.

* אלסיו צ'רצ'י חזר לסריה A אחרי חצי שנה לא מוצלחת באתלטיקו מדריד, כשהושאל רשמית למילאן עד לתום העונה.

* גנואה צירפה רשמית בהשאלה את טינו קוסטה מספרטק מוסקבה.

* שתי החתמות חדשות לנאפולי: מנולו גביאדיני המוכשר הצטרף מסמפדוריה תמורת 13 מיליון יורו, והמגן איבן סטריניץ' הגיע מדנייפרופטרובסק בהעברה חופשית. לידיעה המלאה.

* פדריקו היגואין, 30, כוכבה של קולומבוס קרו מליגת ה-MLS והאח הבוגר של גונסאלו היגואין, חתם על חוזה חדש במועדון ויהפוך לבעל השכר הגבוה בהיסטוריה של קולומבוס. על פי חוקי הליגה, פרטי החוזה לא נחשפים.

טירוף: צפו בקבלת הפנים שהכינו אוהדי נאפולי לגביאדיני

שמועות

* לסטר וצ'לסי סגרו על שיתוף פעולה שינחית את המפציץ הקרואטי אנדריי קרמאריץ' אצל קבוצת התחתית. על פי ההסדר, לסטר תרכוש את חלוץ רייקה תמורת 9.3 מיליון ליש"ט ולצ'לסי תהיה אופציה להעבירו לשורותיה בעתיד. השחקן אמור לנחות בלונדון ולעבור מחר את הבדיקות הרפואיות.

* 'דיילי סטאר' טוען שמנצ'סטר סיטי צירפה את יוליאן דראקסלר לרשימת הקניות שלה לחלון ההעברות הקרוב. מחירו של קשר שאלקה ונבחרת גרמניה צפוי לנוע סביב 25 מיליון ליש"ט.

* 'דיילי מייל' מדווח שפרנק למפארד הצהיר שאין לו כוונה לוותר על המעבר ל-MLS בסיום העונה, אחרי שהיכולת המצוינת שלו לאחרונה העלתה את ההערכות שהוא יעדיף להישאר במנצ'סטר סיטי ולדחות עוד יותר את העזיבה לניו יורק סיטי FC.

* אינטר כבר סיכמה עם לסאנה דיארה על הצטרפותו, אך לוקומוטיב מוסקבה מערימה קשיים על שחרורו של הקשר הצרפתי הוותיק.

* מאמן גלאטסראיי חמסה חמסוגלו אמר שהוא יהיה מוכן לשמוע את ההצעה של יובנטוס לגבי ווסלי סניידר, "אם ווסלי יגיד לי שהוא רוצה לעזוב". סוכנו של הקשר אמר שהמועדון הטורקי יהיה מוכן למכור את סניידר עבור 20 מיליון יורו.

* אנדוני זוביזארטה, המנהל הספורטיבי של ברצלונה, זעם על אייאקס שחטפה לה את השוער הקמרוני בן ה-18 אנדרה אוננה, והכריז: "זה צעד חסר כבוד כלפינו".

* אדריאן ראביו מתקרב לטוטנהאם ועל פי דיווחים בצרפת יעבור בהשאלה עד סוף העונה. לפני כחודשיים חידש הקשר בן ה-19 את חוזהו בפריס סן ז'רמן, אחרי סכסוך ארוך עם המועדון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנדריי קרמאריץ' שחקן רייקה. EuroFootball, GettyImages
יעבור בדיקות רפואיות בלסטר. אנדריי קרמאריץ'/GettyImages, EuroFootball

* על פי 'הסאן', סטיבן ג'רארד העדיף להגיע ל-MLS בקיץ הקרוב על פני הצעה מקטאר, שם היה יכול להשתכר 18 מיליון ליש"ט בעונה.

* 'הסאן' טוען גם שטוטנהאם מתכוונת למכור את שוערה הוגו לוריס ב-25 מיליון ליש"ט.

* על פי 'ניוקאסל כרוניקל', אחד השמות המסקרנים ברשימת המועמדים לרשת את אלן פארדיו כמאמן המגפייז הוא גלן הודל.

* ארסן ונגר רומז אומר שייתכן שיאיא סאנוגו יעזוב את ארסנל בינואר, כשבורדו מעוניינת בחלוץ הצרפתי. "סאנוגו יכול לשחק, אבל יש לי הרבה אופציות בחלק הקדמי והוא מתקשה למצוא דקות", אמר ונגר.

* על פי 'דיילי מייל', קריסטל פאלאס צפויה להקדים את ק.פ.ר במירוץ להחתמת מאורו סארטה בהשאלה מווסטהאם.

* ווסט ברומיץ' מעוניינת ביוטו נגאטומו, בלמה היפני של אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully