וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי מתחמשת: מנולו גביאדיני ואיבן סטריניץ' חתמו

החלוץ המבטיח הפך לרכש הכי יקר של נאפולי באמצע עונה, כאשר 13 מיליון יורו שולמו לסמפדוריה ויובנטוס. כ-1,000 אוהדים יצרו בלגן בשדה התעופה כאשר נחת. המגן הקרואטי הגיע בהעברה חופשית

מנולו גביאדיני שחקן סמפדוריה. Marco Luzzani, GettyImages
העברה היסטורית. מנולו גביאדיני/GettyImages, Marco Luzzani

רגע לפני שהליגה האיטלקית חוזרת לפעילות אחרי פגרת חג המולד, מחזיקת הגביע נאפולי הודיעה היום (שני) באופן רשמי על החתמתם של החלוץ מנולו גביאדיני והמגן הקרואטי איבן סטריניץ'.

המדורגת רביעית בסרייה A, שזכתה לפני הפגרה גם בסופרקופה האיטלקי אחרי ניצחון בפנדלים על יובנטוס, רכשה את גביאדיני מסמפדוריה (ומיובנטוס) תמורת 13 מיליון יורו - הסכום הכי גבוה ששילמה נאפולי אי פעם על שחקן באמצע עונה.

החלוץ בן ה-23, שכבש שבעה שערים ב-13 משחקי ליגה העונה במדי סמפדוריה, התקבל אמש על ידי כ-1,000 אוהדים שיצרו כאוס בשדה התעופה בנאפולי וחסמו את היציאות לאנשים שהיו על אותה טיסה מגנואה. האוהדים רקדו ושרו בשדה התעופה, ואף קראו קריאות נגד יובנטוס, שהחזיקה ב-50 אחוזים מכרטיסו. גביאדיני חתם עד יוני 2019.

גם המגן השמאלי סטריניץ' הצטרף לקבוצה בהעברה חופשית. הקרואטי הבינלאומי בן ה-27 הגיע מדנייפרופטרובסק האוקראינית, בשורותיה שיחק מאז 2011. הוא חתם על חוזה לשלוש שנים וחצי.

צפו בקבלת הפנים לגביאדיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully