וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.1

מי מוכנה לשלם 250 מיליון יורו על ליאונל מסי? יונייטד וצ'לסי רוצות את רפאל וראן מריאל מדריד. אייאקס הקדימה את ארסנל והחתימה את שוער הנוער של ברצלונה, שאקירי בדרך לליברפול

בוידאו: אנדרה אוננה שיעבור מברצלונה לאייאקס בקיץ

העברות

* ווסטהאם הודיעה על החתמתו של בלם נבחרת קנדה, דונייל הנרי (21). שחקן העבר ריאן נלסן המליץ עליו לסם אלרדייס, ואחרי שהבלם הצעיר קיבל רשיון עבודה, הוא הצטרף מ-FC טורונטו.

* סוונסי השלימה את רכישתו של מאט גרימס מאקסטר סיטי (ליג 2, הרביעית במבנה הליגות באנגליה). הקשר המבטיח בן ה-19 עלה לוולשים כ-1.8 מיליון ליש"ט. שחקן נוסף שהצטרף לסוונסי הוא החלוץ הפורטוגלי נלסון אוליביירה - בהשאלה מבנפיקה.

* אייאקס הקדימה את ארסנל והחתימה את השוער הקמרוני אנדרה אוננה שמשחק בקבוצת הנוער של ברצלונה והתבלט לאחרונה בליגת האלופות לנוער. אוננה בן ה-18 יצטרף להולנדים ביולי, אז חוזהו בקטאלוניה יסתיים.

* סטפנו דנסוויל, הבלם הצעיר של אייאקס, שוחרר מהקבוצה וחתם עד יוני 2018 בקלאב ברוז' של ליאור רפאלוב.

* שטוטגרט השאילה לפ.צ תון את הקשר ההתקפי מרקו רוחאס (23). הניו זילנדי ממוצא צ'יליאני ינסה להרשים בשוויץ ולצבור דקות משחק בשטוטגרט בשנה הבאה.

* ריאן שוטון הוורסטילי עבר מסטוק סיטי לדרבי קאונטי בהעברה קבועה. שוטון שיחק במדי הראמס כמושאל מתחילת העונה. הוא חתם לשנתיים וחצי וימשיך לסייע להם במאבקי העלייה לפרמיירליג.

שמועות

* פריס סן ז'רמן לא מוותרת על האופציה לרכוש בעתיד את ליאונל מסי. על פי דיווח ב"אל מונדו דפורטיבו", אלופת צרפת תהיה מוכנה לשלם לברצלונה 250 מיליון יורו - סעיף השחרור של הארגנטינאי - כדי להעביר לשורותיה את הכוכב בקיץ 2016, כאשר זלאטן איברהימוביץ' מסיים את חוזהו.

* "דיילי אקספרס" מדווח כי מנצ'סטר יונייטד עומדת להחתים את אילקאי גונדואן מדורטמונד. על פי הדיווח, דורטמונד תשחרר את השחקן, שלא רוצה לחתום על חוזה חדש אצל קלופ וחוזהו הנוכחי מסתיים בקיץ 2016, במטרה שלא לשחרר אותו ללא תמורה, כפי שקרה לה כבר עם רוברט לבנדובסקי ובאיירן מינכן.

* "טלגרף" מדוחח שגם מנצ'סטר יונייטד וגם צ'לסי מעוניינות בבלמה הצרפתי של ריאל מדריד, רפאל וראן, שעשוי לעבור לפרמיירליג תמורת 19 מיליון ליש"ט.

* ארסנל מקדימה את מנצ'סטר יונייטד במירוץ להחתמתו של טדי בישופ בן ה-18, קשרה המבטיח של איפסוויץ' טאון מהצ'מפיונשיפ. המחיר שלו צפוי לנוע סביב 10 מיליון ליש"ט.

* ג'רדאן שאקירי, שהיה נראה בדרכו ליובנטוס אותה הוא העדיף על פני ליברפול, כנראה בכל זאת יעבור לקבוצה ממרסיסייד. יובה הפנתה את המאמצים שלה לרכישת ווסלי סניידר מגלאטסראיי ובאנגליה טוענים שהשוויצרי יגיע לאנפילד.

* ליברפול גם שוקלת לחזק את החוד עם החזרתו מהשאלה של דיבוק אוריגי. ליל אליה הבלגי מושאל, זקוקה לכסף ואם ליברפול תקטע את ההשאלה בינואר, היא תצטרף לשלם לצרפתים 4 מיליון יורו.

* השוער הברזילאי נטו, הודיע לפיורנטינה שהוא לא יחדש את חוזהו. כעת צפוי להיפתח מירוץ אמיתי לרכישתו של השוער המוערך, כשהמועמדות הבכירות לקנות אותו הן יובנטוס, ליברפול ורומא.

* באיטליה מדווחים שאם רומא לא תצליח להנחית את נטו באולימפיקו, היא תנסה לרכוש מצ'לסי את פטר צ'ך.

* "סאנדיי פיפל" טוען: יוהאן קבאיי עשוי לעשות את דרכו בחזרה לניוקאסל בעסקה שתכלול מעבר של מוסא סיסוקו לפ.ס.ז'.

* המגן השמאלי של אוגסבורג, עבדול רחמן באבה, נמצא תחת מעקב צמוד של בורוסיה דורטמונד. הגנאי בן ה-20 הצטרף לבווארים בקיץ האחרון תמורת 2.5 מיליון יורו מגרויטר פורת. גם מילאן ורומא שלחו סקאוטים לצפות בו.

* הקשר האחורי של ריבר פלייט, מתיאס קראנביטר, מבוקש בנאפולי ובוולנסיה. הארגנטינאי בן ה-21 מחזיק בדרכון איטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully