וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזל שהרסו את אוסישקין. מזה קמה קבוצה שעשתה את הלא ייאמן"

5.1.2015 / 9:53

מתן נאור התפייט לאחר ניצחון הבכורה של הפועל תל אביב בהיכל החדש. גייטס: "כשראינו כמה האוהדים מתרגשים זה הכניס אותנו לאווירה". לימונד: "יהיו ציפיות אבל אנחנו יודעים מי אנחנו"

one

הפועל תל אביב רשמה אמש (ראשון) את ניצחון הליגה הראשון שלה בהיכל הדרייב אין החדש כשגברה על הפועל ירושלים 67:81. כ-3,500 צופים צפו בהצגה מרשימה של יינסי גייטס שקלע 32 נקודות, שיא קריירה בישראל, כולל שלשה ראשונה בארץ, ונתנו אווירה יוצאת מן הכלל למשחק הבכורה של האדומים באולם הביתי החדש. בעקבות הניצחון עלתה הפועל אל המקום הרביעי בטבלה, לפחות עד משחק ההשלמה של עירוני נס ציונה היום.

"זה היה ערב מדהים, יותר בשביל אנשים כמו מתן ואחרים שהיו מעורבים עם כל מה שקרה עם האולם הקודם, וכשראינו עד כמה האוהדים מתרגשים ביום שישי זה הכניס אותנו לאווירה", סיפר גייטס המצטיין, "ברגע שהפכנו לחלק מהקבוצה כל האירוע הזה הפך להיות חלק מאיתנו, וסחבנו את זה איתנו על הגב. במחצית הראשונה התרגשנו אז באנו במחצית, לקחנו נשימה ארוכה והתחלנו לשחק כדורסל. לא ידעתי כמה נקודות קלעתי, פשוט נהניתי, והנקודות הגיעו מהשטף של המשחק מהשטף של המשחק". הסנטר הגדול סיפר על אמונה תפלה שהייתה לו בתקופה האחרונה: "לא הלך לי טוב במשחקים כשאכלתי בארוחת ערב הקבוצתית במסעדה, אז הפעם ישבתי במסעדה ולא אכלתי, נסעתי הביתה ואכלתי בבית".

הפועל תל אביב הביסה את הפועל ירושלים 67:81

צפו: אלבום חגיגי מפתיחת אולם הדרייב אין של הפועל תל אביב

חדר ההלבשה של ירושלים מפורק: "כל אחד חושב רק על עצמו"

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נאור/ברני ארדוב

שחקן נוסף שרשם משחק נהדר הוא רביב לימונד שקלע 13 נקודות, הוסיף 12 אסיסטים (השוואת שיא קריירה) והוריד 6 ריבאונדים: "היו אנרגיות אחרות היום. מן הסתם הייתה התרגשות, אולם חדש וכל הקהל נתן תצוגה אז זה השפיע בהתחלה, אבל ככל שהזמן חלף התחלנו לשחק את המשחק שלנו. יינסי היה מדהים היום בחצי השני, ידענו שתגיע הנקודת שבירה בחצי השני בגלל הסגל הקצר שלהם, לקחנו את זה משם. זה יכול היה ללכת לכאן או לכאן בגלל הלחץ וההתרגשות אבל השתדלנו לשחק עם הכי הרבה ביטחון שאפשר, ורצינו לחכות לנקודת השבירה שלהם וזה עבד".

על המשך הדרך הוסיף לימונד: "צריכים לבוא ולהמשיך לעבוד קשה אנחנו עדיין לא משחקים טוב כמו שאנחנו מסוגלים וצריכים, אנחנו מסוגלים לשחק עם יותר תנועה ושטף בהתקפה, אנחנו לפעמים סטטיים. טוב לשנות אחרי ניצחונות ולא אחרי הפסדים. אני מתאר לעצמי שיהיו ציפיות אבל אנחנו יודעים מי אנחנו, לא מהתקציבים הגדולים בליגה, קבוצה טובה שרוצה להיות בצמרת אבל אנחנו רוצים להיות צנועים ולעבוד קשה. אם נתחיל לחשוב יותר מדי קדימה לא בטוח שיהיה יותר טוב".

מתן נאור סיכם את הערב בפוסט רגשני בפייסבוק כשהודה לכל האנשים שהקימו את הקבוצה: "יותר מהכול יצאתי עם כמה תובנות מהערב הזה", כתב הקפטן האדום, "אני יודע שלא כולם יסכימו איתי אבל אני יכול להגיד את זה היום בכל רם: מזל שהרסו את אוסישקין. לא רק בגלל שקיבלנו בית גדול יותר אלא בעיקר בזכות הקבוצה שקמה מההריסות של אוסישקין. זה לא שאני מסכים עם ההריסה, להיפך, אני חושב שהפעולה הייתה מלווה בהרבה אטימות וחוסר כבוד כלפי האוהדים וגם חוסר כבוד לספורט ולהיסטוריה שהלכה ביחד עם ההריסה. אך עם זאת, מתוך ההרס והייאוש קמה קבוצה של אנשים שעשו את הבלתי ייאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד מול שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
לימונד/ברני ארדוב

מלבד הניצחון, בהפועל חשים הצלחה גדולה בארגון של משחק הבכורה בדרייב אין. ההגעה והיציאה לאולם הייתה מסודרת באופן יחסי, כשלא נרשמו פקקים גדולים מדי כמקובל במגרשים ואולמות החדשים בשנים האחרונות. בשבועות הקרובים תגיע לישראל קוביית לוח התוצאות החדישה שתשלים את הבנייה. בקבוצה מאמינים כי יוכלו למשוך את המומנטום החיובי והאווירה המצויינת גם למשחקים הבאים כשבשבוע הבא תתארח מכבי חיפה בתל אביב ובעוד שלושה שבועות ייערך הדרבי התל אביבי הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully