וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה את הפועל ירושלים 67:81

האדומים חנכו את הדרייב אין עם ניצחון היסטורי וגדול על הפועל ירושלים המתפרקת, שספגה הפסד ליגה חמישי רצוף. גייטס סיפק הצגה מדהימה (32 נקודות, 9 ריב'), רק 6 נק' לדונטה סמית'

one

הפועל תל אביב חנכה הערב (ראשון) את אולמה החדש בצורה מושלמת, כשגברה על הפועל ירושלים 67:81 בדרייב אין. האדומים צלחו את המשחק ההיסטורי לאחר שהוליכו לאורך מרבית שלביו ועלו למקום הרביעי, והקבוצה של דני פרנקו? היא ממשיכה בשלה: ירושלים רשמה הערב את הפסד הליגה החמישי ברציפות שלה (!), וכעת מי זוכר שאת העונה הזו היא פתחה עם 0:9? פשוט לא ייאמן.

עודד קטש קיבל בחזרה את הקפטן שלו מתן נאור, העלה אותו בחמישייה, וברבע השני ראה את שחקניו רצים ל-0:12, לוקחים פיקוד על המשחק ולא מביטים לאחור. דוראנד סקוט המשיך את כושרו המצוין, רביב לימונד (12 אסיסטים, שווה לשיא הקריירה שלו) ניהל היטב את הנעשה, ומעל כולם היה זה יינסי גייטס (שיא קריירה של 32 נקודות בארץ, 9 ריבאונדים) שניצל שוב ושוב את האין-הגנה של היריבה בצבע, והאדומים השיגו מרווח ביטחון עליו למעשה שמרו עד הרבע האחרון, לפני שהגיעה בריחה גדולה שהקפיצה את 3,500 יושבי הדרייב אין לשמיים.

לפרנקו יכולים להיות הרבה תירוצים - בראשם, הפציעות: ללא דרווין קיצ'ן, בר טימור ויניב גרין הסגל של הקבוצה מהבירה קצר מאוד, אבל בואו נזכיר כמה שמות שכן בריאים ושלמים: דונטה סמית', ברייסי רייט, ליאור אליהו, יותם הלפרין, ג'וזף ג'ונס, טוני גפני, אדם אריאל. סגל שכזה לא אמור להיראות כפי שהוא נראה, וכאן אי אפשר שלא לציין את סמית', כביכול הכוכב הגדול, ששוב אכזב עם שש נקודות בלבד, שש זריקות מהשדה ושתיים מהקו. ירושלים תקווה להתאושש בשבוע הבא, בארנה, מול גלבוע/גליל, בתקווה שכדור השלג הגדול הזה לא יהפוך עצום.

אולם דרייב אין בתל אביב. ברני ארדוב
פתיחה מושלמת לאולם החדש. אולם הדרייב אין לובש חג/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע ראשון:

מתן נאור חזר מפציעה הישר לחמישייה ועלה לצד רביב לימונד, לארי אובאנון, דוראנד סקוט ויינסי גייטס. ירושלים העלתה את יותם הלפרין, ברייסי רייט, דונטה סמית', ליאור אליהו וטוני גפני. לימונד וגייטס קבעו 2:6, ירושלים הפכה בדרך ל-6:7 בעזרת אליהו, רייט נכנס גם הוא לעניינים, כשמנגד השני יחזקאל סקוורר קם היטב מהספסל ומנע מהשחורים לברוח. הרבע הראשון הסתיים ב-17:20 לירושלים, כשרייט קלע עשר נקודות.

רבע שני:


ג'ונס קבע 19:26 לירושלמים, נאור ולימונד החטיאו זריקות מחוץ לקשת, אך אובאנון דווקא דייק וצימק ל-30:27, לימונד השווה ל-30:30, גייטס סיפק סל ועבירה וסקוט הפציץ שלשה שהשלימה ריצת 0:12 בדרך ליתרון 30:36 ו-32:36 עם הירידה לחדרי ההלבשה. גייטס הוליך עם 9 נקודות, מנגד רייט קלע 12 לירושלים, סמית' אמנם קלע רק 2 אך הוסיף 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ככה חונכים אולם/ברני ארדוב

רבע שלישי:

סקוט המצוין דאג שהיתרון יישאר בצד האדום, עם השלשה השלישית שלו, גייטס קבע 38:46, הלפרין וג'ונס צימקו ל-46:43, אך ג'רון מימון מיד הפך את זה ל-43:51. אליהו התעקש להשאיר את ירושלים בתמונה, ועם העליה לרבע המכריע הראה לוח התוצאות בדרייב אין 55:60 לאדומים.

רבע רביעי:

גייטס הבלתי עציר קבע 55:62 ואז 57:66, לימונד קבע יתרון שיא של 57:68. ירושלים הנואשת ניסתה לחזור אך רייט וסמית' החטיאו, ומנגד גייטס המשיך את הכושר המדהים שלו עם שלשה נדירה (הראשונה שלו בישראל) ודאנק, בדרך לריצת 2:13, שיא קריירה בארץ ו-59:76 מדהים. במצב של 63:81 ירד גייטס לספסל וזכה לסטדינג אוביישן ראשון בדרייב אין, וזה נגמר ב-67:81 גדול, היסטורי ומוחץ לאדומים מתל אביב. שיהיה במזל.

יינסי גייטס שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול ג'וזף ג'ונס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הצגה גדולה בצבע. גייטס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: יינסי גייטס 32 (13 מ-22) ו-9 ריבאונדים, דוראנד סקוט 13, רביב לימונד 13 (4 מ-5 ל-2) ו-12 אסיסטים, לארי אובאנון 10, יחזקאל סקוור 6, ג'רון מימון 5, יונתן שולדבראנד 2. מתן נאור (24 דקות, 4 חטיפות), ווילי וורקמן, גולן גוט ורום גפן שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: ברייסי רייט 18 (1 מ-4 ל-3) ו-8 איבודים, ליאור אליהו 18, 9 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-4 חטיפות, יותם הלפרין 11, דונטה סמית' 6, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, טוני גפני 6, ג'וזף ג'ונס 6 ו-7 ריבאונדים, דניאל גור אריה 2. אדם אריאל שותף (16 דקות) ולא קלע.

כמה שהאדומים חיכו לרגע הזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully