וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלכסנדר נחת בישראל: "כולם בארה"ב יודעים מי זו מכבי תל אביב"

הרכש החדש של אלופת אירופה מצטרף: "אני נרגש, ציפיתי בקוצר רוח לקבל הזדמנות בקבוצה כזו גדולה. היו לי כמה פציעות, אבל אני כשיר. מצידי לשחק כבר נגד פנאתינייקוס"

קובי אליהו

אחרי שחתם על חוזה עד לסוף העונה עם אופציה לעונה נוספת, ג'ו אלכסנדר נחת היום (ראשון) בישראל לקראת הצטרפותו למכבי תל אביב. הפורוורד האמריקאי שסבל בעבר מפציעות שהשביתו אותו לשנתיים מפעילות סדירה ינסה לסייע לאלופת אירופה במשחקי הטופ 16 ביורוליג. עם הגעתו נשמע אלכסנדר נרגש מההצטרפות לקבוצתו החדשה.

ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב כדורסל. קובי אליהו
הרבה עבודה מחכה לו. ג'ו אלכסנדר/קובי אליהו

אלכסנדר אמר היום עם נחיתתו: "אני נרגש, חיכיתי להזדמנות גדולה כזו, לשחק במועדון בכיר, ואני מרגיש שזה זה. לנוכח המסלול שבו הקריירה שלי הולכת, לא יכולתי לקוות להיות במקום טוב יותר כך שאני כבר לא יכול לחכות להתחיל את דרכי בקבוצה. אני מכיר את המוניטין של המועדון, מעולם לא הייתי בישראל ומעולם לא שיחקתי נגד מכבי, אבל בהחלט שמעתי על הקבוצה, גם בארצות הברית כולם יודעים מיהי מכבי תל אביב".

על הפגישה עם הסקאוט של מכבי אמר אלכסנדר: "הוא שאל אותי מה המטרות שלי ואיך אני רואה את העתיד כדי לראות אם אני מתאים לקבוצה. כרגע המטרות שלי הן לתרום לקבוצה בכל דרך אפשרית, לראות איך אני משתלב. טופ-16? אני מתרגש לקחת חלק בכל ליגה, בכל מסגרת חדשה שבה אני משחק, כך שאני מצפה בקוצר רוח להתחיל".

על הפציעות שמהן סבל בעבר ומידת כשירותו אמר השחקן: "היו לי כמה פציעות, אבל אני כשיר ויכול לשחק. אני עדיין לא מכיר שחקנים במכבי, שיחקתי תקופה קצרה עם היינס אבל אני לא מכיר אותו היטב. האם אשחק מול פנאתינייקוס? אראה מה קורה. אם יש לי נעליים, מצידי אשחק כבר מול פנאתינייקוס".

שמעון מזרחי: "רצינו לראות שאלכסנדר כשיר ועומד בציפיות שלנו"

ג'ו אלכסנדר רוצה להוכיח שבאמת חזר למוטב

ג'ו אלכסנדר חתם במכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב כדורסל. קובי אליהו
"טופ-16? אני מתרגש לקחת חלק בכל ליגה, בכל מסגרת חדשה שבה אני משחק, כך שאני מצפה בקוצר רוח להתחיל". ג'ו אלכסנדר/קובי אליהו

מי אתה ג'ו אלכסנדר?

ג'ו אלכסנדר (28, 2.03) הוא יליד סין, שם הוריו עבדו, ולמעשה את יסודות הכדורסל שלו למד במזרח הרחוק. רק בגיל 14 חזרה המשפחה לאמריקה, והכישרון של הפורוורד החל לבלוט. הוא החל ללמוד במכללת ווסט וירג'יניה בשנת 2005 ורשם פריצה בעונת 2007/8 עם 16.9 נקודות ו-6.4 ריבאונדים מה שהוביל את מילווקי לבחור בו במקום השמיני בדראפט 2008. עונת הבכורה שלו ב-NBA הייתה מאכזבת והורשם רשם ב-57 משחקים 4.8 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע בלבד. בעונה שלאחר מכן נשלח לליגת הפיתוח ונשלח בטרייד בחודש פברואר לשיקגו במדיה שיחק רק שבעה משחקים.

בעונת 2010/11 הרשים מאוד בליגת הפיתוח במדי טקסס לג'נדס עם 20.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שלאחר מכן פתח בשל השביתה ב-NBA במדי סמארה הרוסית אותה עזב בחודש דצמבר, כשלאחר מכן סבל מרצף פציעות שמנעו ממנו לשחק במשך שנתיים וחודש. הוא חזר לליגת הפיתוח בעונה שעברה ורשם 18 משחקים טובים בסנטה קרוז בהם רשם 12.1 נקודות ו-6.3 ריבאונדים. את העונה פתח במחנה של דנבר נאגטס, ולאחר שנופה חתם שוב בסנטה קרוז ועד כה רשם 21.7 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מה שמחכה לו. ג'ו אלכסנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully