וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "רצינו לראות שאלכסנדר כשיר ועומד בציפיות שלנו"

26.12.2014 / 11:03

יו"ר מכבי תל אביב התייחס להחתמה הטרייה: "עוקבים אחריו זמן רב, הוא שחקן דומיננטי התקפית" ולכישלון השיחות עם מקל: "מההצהרתו אפשר להבין שהוא מצפה למצוא קבוצה ב-NBA"

שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. מגד גוזני
מבסוט מההחתמה. מזרחי/מגד גוזני

מכבי תל אביב השלימה אמש (חמישי) רכש ראשון באמצע העונה, כשהחתימה את הפורוורד ג'ו אלכסנדר על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. במכבי שררו חילוקי דעות בנושא החתמתו, כאשר חלק מאנשי הקבוצה סברו שיש לעשות מאמץ ולהחתים את מרכוס סלוטר מריאל מדריד. כעת במכבי עמלים על שחרורו הרשמי מה-NBDL כדי לרשום אותו ליורוליג עד יום שני, התאריך האחרון בו ניתן לרשום שחקנים לסיבוב המשחקים הראשון בטופ 16.

שמעון מזרחי התייחס הבוקר להחתמה בשיחה עם וואלה! ספורט: "אנחנו עוקבים אחרי אלכסנדר כבר זמן רב, ראינו אותו גם בהזדמנויות קודמות, וגם הפעם רצינו לראות שהוא כשיר לגמרי ועומד בציפיות שלנו. במשחקים שהסקאוט שלנו אבי אבן צפה הוא קלע 26 ו-20 נקודות. על פי ההמלצה של אבי אבן החלטנו להחתים אותו".

מזרחי סיפר עוד על השחקן: "ג'ו הוא שחקן שהחלק ההתקפי שלו מאוד דומיננטי, שחקן שמכיר את יסודות המשחק, שחקן שהיה בחירה שמינית בדראפט. לא הסתפקנו בצפייה בווידאו לגבי היכולות שלו, ולמרות שהכרנו אותי לפני כן הסקאוט שלנו יצא בשבוע שעבר וצפה בו בשני משחקים שהוא שיחק בליגת הפיתוח, והתרשם ממנו לחיוב. אבן שוחח איתו והתרשם שהוא מעוניין להצטרף. השיחות מכאן ואילך צברו תאוצה בימים האחרונים ולאחר שהיה ברור שאנחנו הולכים לקראת החתמה, הודענו לאלכס מאריץ' שהוא שוחרר מהחוזה שלו שהסתיים אתמול".

על המו"מ עם גל מקל אמר מזרחי: "ניהלנו מו"מ בתום לב ובידיים נקיות. מההצהרה שנתן אתמול גל, ניתן להבין שלמעשה הוא עדיין מקווה ומצפה שיימצא קבוצה בחודש ינואר ב- NBA".

ג'ו אלכסנדר במדי מילווקי באקס. GettyImages
"שחקן התקפה דומיננטי". אלכסנדר/GettyImages

מחר תשחק מכבי במשחק הפיקנטי בדרבי במסגרת רבע הגמר גביע המדינה.הצהובים זוכרים היטב את התבוסה במשחק הקודם בנוקיה כשהשחקנים התבקשו להגיע "אגרסיביים ומרוכזים מהדקה הראשונה". הצהובים רשמו למשחק את פארגו, היינס, סמית', רנדל וסופו. אלכס טיוס ממשיך להתלונן על כאבים בקרסול, אולם במכבי לוחצים עליו לשחק בכל זאת.

על הדרבי במסגרת רבע גמר הגביע הוסיף מזרחי: "משחק לא פשוט. אנחנו גם סובלים ממכת פציעות אבל אנחנו מוכנים וערוכים. לגבי טיוס, נראה בצהריים מה מצבו".

אמש הגישה הפועל ת"א את עתירתה לבית הדין של איגוד הכדורסל בעניין הדרבי שאמור להתקיים מחר. על כך אמר מזרחי: "אין לי מה להתייחס בעניין".

יוגב אוחיון הוסיף: "זה משחק אחד ואסור לנו להפסיד אותו. זה דרבי, אצלנו בבית, אנחנו רוצים להמשיך הלאה בגביע ורוצים לנצח. אין ספק שזה לא הולך להיות משחק פשוט. הפועל וגם אנחנו נמצאים בתקופה טובה, אבל אנחנו רוצים להסתכל רק על עצמנו ונבוא מוכנים כמה שיותר, להבדיל ממה שקרה במשחק הקודם, עכשיו נבוא לתת את הטון מההתחלה".

על השפעת הניסיון של ההנהלה לצרף את מקל לקבוצה אמר אוחיון: "זה לא חלחל לקבוצה. מבחינתנו חבל שגל לא מצטרף. איך אני מרגיש עם זה אישית? תתפלאו לשמוע אבל אני לא מבסוט, אני חושב שכל מי שיכול לעזור לקבוצה ויתרום מבחינתי מבורך. אני פחות מסתכל על עצמי כי חשוב לי שהקבוצה תצליח ותגיע עד הסוף. אנחנו נאלצים להיפרד מאלכס מאריץ' וזה כואב לנו. מאחל לו הצלחה".

עוד באותו נושא

חזרה גנרלית: ג'ו אלכסנדר מגיע להמשיך את הקאמבק במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אסור להפסיד". אוחיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully