וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה-מכבי תל אביב: "לקח לנו זמן לפצח אותם בסיבוב הקודם"

פאקו דרוך למפגש מול הקבוצה של סילבס: "נצטרך את הסבלנות הזאת גם הפעם, יש להם שחקנים מאוד מהירים בחלק הקדמי". איינבינדר יחזור לסגל, דור פרץ וראדי עשויים לפתוח. סילבס: "יש פתרונות לעצור את זהבי"

מחזור 15מחצית28/12/2014
הפועל רעננה
    0
      מכבי תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * שתי הקבוצות נפגשות 5 פעמים בליגת העל. מכבי תל אביב ניצחה בכל המפגשים. הפרש השערים הוא 1:12 לזכותה.

      * רעננה כבשה שער אחד בלבד ב-634 דקות המשחק האחרונות שלה בליגת העל.

      * ערן זהבי כבש רק פעמיים מול הפועל רעננה. כדי לעלות מקום בטבלת הכובשים בכל הזמנים הוא יצטרך להכפיל את הכמות, כי כרגע יש לו 79 ולאף אחד אין בדיוק 80.

      * הפועל רעננה לא ממש סופגת שערים העונה (הבעיה שלה היא שהיא לא מבקיעה): ב-10 המשחקים האחרונים היא ספגה רק 7 פעמים. מכבי תל אביב ספגה בזמן הזה 9 שערים.

      הנתונים: אתר דריבליסט

      ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב לפני דניאל דימוב שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
      רוצה להמשיך לשבור שיאים. ערן זהבי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      הפועל רעננה:

      "התכוננו מצוין למשחק הזה ואני מקווה שנצליח להביא את הפתרונות ההגנתיים וההתקפיים נגד מכבי תל אביב", כך אמר מאמן הקבוצה חיים סילבס לוואלה! ספורט, לקראת המשחק בו תארח מחר הקבוצה את האלופה. "למרות שעל הנייר יחסי הכוחות ברורים, כל תוצאה היא אפשרית ולא הייתי ממהר לזלזל בהפועל רעננה. למכבי תל אביב לא יהיה קל מחר, גם במכבי יודעים שיהיה להם קשה נגדנו".

      רעננה סופרת כבר שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, ומצד שני קבוצות התחתית החלו לצבור נקודות, אבל המאמן לא ממש מתרגש מהעובדות הללו: "אני לא רואה את הספירה הזו ולא את זו. מכבי תל אביב מספיק גדולה כדי שנסתכל עליה בנפרד וללא קשר לנתון כזה או אחר. התוצאות של האחרות לא מעניינות אותנו. אנחנו מגיעים מפוקסים על המשחק הזה ויודעים שכל משחק הוא הזדמנות לעשות משהו טוב וללכת קדימה".

      סילבס יפגוש מולו את השחקן הלוהט של ליגת העל, ערן זהבי שכבש כבר 17 משחקים ברציפות וינסה למצוא פתרונות כדי לעצור את מלך השערים של הליגה: "יש פתרונות לעצור את ערן זהבי, זה לא יהיה בעזרת קסם וצריך שדברים יתחברו. מכבי תל אביב קבוצה טובה, גם כשערן זהבי משחק וגם בלעדיו ונצטרך למצוא פתרונות גם לזהבי וגם לכל שאר הקבוצה. עבדנו טוב טוב על הכל ואם זה יעבוד תראה שגם זהבי נעצר".

      סילבס יחסר מחר את המגן הזמבי המורחק עמנואל אמבולה ובמקומו יפתח עדי נמני. שינוי נוסף עשוי להיות בקישור, כאשר שניר שוקר מועמד לפתוח יל חשבון ממאדו צ'אם

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      חמדי סליחי שחקן הפועל עכו (ימין) מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      יקבל צ'אנס? דור פרץ/ברני ארדוב

      מכבי תל אביב:

      האלופה לא עוזבת את האיצטדיון בנתניה. מול הפועל רעננה היא תגיע כאורחת וביום רביעי מחכה לה גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה באותו איצטדיון. אבל לפני רביעי, צריכים במכבי תל אביב להמשיך בריצה בליגה שמסתמנת כצמודה מאוד לאור היכולת של הפועל באר שבע וקרית שמונה להתמיד בצבירת הנקודות. רעננה היתה יריבה קשה בסיבוב הקודם ופאקו זוכר זאת היטב. לשחקנים אמר: "הרבה זמן לקח לנו לפצח אותם בסיבוב הקודם ונצטרך את הסבלנות הזו גם הפעם. נהיה חייבים להיות מרוכזים כי יש להם שחקנים מאוד מהירים בחלק הקדמי".

      פאקו יחזיר לסגל את דן אייבנדר על חשבון בן רייכרט, אבל ספק אם הקשר יפתח בהרכב. גם שון גולדברג אמור להיות בסגל אחרי זמן רב. מחוץ לסגל יישארו ראדה פריצה הפצוע וחואן פאבלו שאמנם חזר להתאמן, אבל חביב אוחיון ימשיך לשמש כמחליף של ברק לוי. יובל שפונגין שלא זכה לקרדיט לאורך כל העונה, ייעדר בתקופה הקרובה אחרי שעבר בשבוע שעבר ניתוח בעקבות קרע במיניסקוס.

      פאקו היה מרוצה מההרכב שפתח בשבוע שעבר בניצחון על מכבי פתח תקוה, אבל הוא עשוי בכל זאת לערוך שינוי אחד כאשר דור פרץ עשוי לפתוח בהרכב במקום אחד הבלמים או שאולי מהראן ראדי יפתח במקום אחד הקשרים האחוריים. אבל גם לא מן הנמנע שלבסוף ימשיך הבאסקי עם אותם שחקנים. קרוב לוודאי שהשלישייה הקדמית של פאקו תמשיך להיות מורכבת מדור מיכה, טל בן חיים וערן זהבי.

      יעמדו למבחן

      הפועל רעננה: דניאל ליפשיץ

      ליפשיץ קיבל את חולצת ההרכב ברעננה בעקבות פציעתו של אריק ינקו שיעדר לתקופה ארוכה ולפחות עד כה הוא בהחלט עומד בציפיות של הצוות המקצועי. מחר יפגוש מולו ליפשיץ את ההתקפה הכי קטלנית בליגה ואם רעננה מפנטזת על נקודה מפתיעה או אפילו שלוש סנסציוניות, הוא יצטרך להיות בשיאו.

      מכבי תל אביב: נוסא איגייבור

      הקשר הניגרי נמצא כבר כמה משחקים בקו עלייה, אבל הוא עדיין לא נתן את המשחק שבאמת יגרום לאוהדים וגם לאנשי התקשורת לקבל בהכנעה את הקרדיט לו הוא זוכה מפאקו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: צביקה לוי
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 5000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully