וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמוני איקנדה: "אסי דומב השפיל אותי, אין לי מה לחפש כאן"

24.12.2014 / 15:38

הרמוני איקנדה רוצה לברוח מהפועל תל אביב ושופך את הלב: "כשאבוטבול טועה, דומב מאשים אותי", "אין לו אומץ להתעמת עם אחרים", "הוא הכריח אותי להתאמן למרות שהייתי פצוע", "אם יכריחו להישאר, אברח לניגריה". תגובת הפועל תל אביב: "בעקבות הראיון, איקדנה הושעה"

one
"לא טוב לי בהפועל תל אביב. אני לא שמח ואני לא רוצה להישאר במקום שבו לא כיף לי לשחק. לא באתי כדי להיות בלם, זה לא התפקיד שלי ואין לי מה לחפש במקום כזה"

בעקבות הפרסום אתמול (שלישי) בוואלה! ספורט על כך שהרמוני איקנדה ביקש לעזוב את המועדון על ידי ניצול סעיף בחוזהו שמאפשר לו לעשות זאת, הפועל תל אביב הוציאה היום הודעה רשמית בשמו של הניגרי.

איקנדה צוטט כאומר ש"אני שמח וגאה להיות שחקן בהפועל תל אביב, כל הדברים שהובאו בשמי לא נאמרו על ידי ולא באחריותי", אלא שהשחקן עצמו מכחיש שאמר את הדברים ובשיחה עם וואלה! ספורט היום הוא שופך את הלב ומספר מדוע הוא כל כך נחוש לעזוב.

"לא טוב לי בהפועל תל אביב. אני לא שמח ואני לא רוצה להישאר במקום שבו לא כיף לי לשחק. לא באתי כדי להיות בלם, זה לא התפקיד שלי ואין לי מה לחפש במקום כזה", אמר איקנדה, שתופקד לכל אורך הקריירה במרכז הקישור, עד שהגיע להפועל תל אביב.

איקנדה עוזב את הפועל תל אביב, לחץ לפטר את איל ברקוביץ'

הפועל תל אביב פנתה רשמית לריימס על אלירן עטר ללא ידיעת איל ברקוביץ'

שחקן הפועל תל אביב, הרמוני איקנדה. ברני ארדוב
לא נשאר חייב. הרמוני איקנדה/ברני ארדוב
"אחרי שעשינו טעויות, אסי דומב בא אליי ואמר לי שאני לא מוכשר מספיק בשביל לשחק בהפועל תל אביב. אני לא מוכשר? שיחקתי עם רונאלדיניו, סיידורף ופירלו במרכז המגרש במילאן, ואסי דומב יגיד לי שאני לא מספיק מוכשר? אז אם ככה למה הוא מכריח אותי להתאמן ולשחק כשאני פצוע

הניגרי ששיחק 90 דקות בכל אחד מ-12 משחקי הליגה הראשונים של העונה, הוסיף: "אני כועס מאוד על אסי דומב. הוא מרשה לדבר אלי כמו שהוא לא מרשה לעצמו להתייחס לאף אחד. הוא צועק עלי ומשפיל אותי, ואם אנשים לא מאמינים לי הם יכולים לשאול את גילי ורמוט, שלא פעם היה עד לסיטואציה כזו".

איקנדה ששיחק בצעירותו במילאן, הוסיף: "אחרי שעשינו טעויות, אסי דומב בא אליי ואמר לי שאני לא מוכשר מספיק בשביל לשחק בהפועל תל אביב. אני לא מוכשר? שיחקתי עם רונאלדיניו, סיידורף ופירלו במרכז המגרש במילאן, ואסי דומב יגיד לי שאני לא מספיק מוכשר? אז אם ככה למה הוא מכריח אותי להתאמן ולשחק כשאני פצוע וחולה? איפה נשמע דבר כזה שאני מבקש לנוח בגלל פציעה ומכריחים אותי להתאמן ולשחק?".

הניגרי הוסיף: "לאבוטבול, זגורי ורמוט ואוחיון דומב לא מרשה לעצמו לדבר ככה. רק אלי ולפרנסיס בנג'מין (שבעצמו עזב בסוף נובמבר, ע"ג). אין לזה צורה. בכל פעם שאבוטבול עושה טעויות - כמו בהפסד לקרית שמונה - הוא בא ומאשים אותי ואת לוקאס סאשה. אין לו אומץ להתעמת עם אבוטבול ובגלל זה הוא מוציא את הכעסים עלינו".

איקנדה סיכם:" "כשישבתי בקיץ עם הסוכן שלי ועם ברקוביץ', הבטיחו לי שאם ירצו אותי בינואר, יכפילו לי את השכר. הם גם לא רוצים להכפיל לי את השכר, וגם לא רוצים לשחרר אותי. אין סיכוי שאני אשאר בקבוצה הזו. גם אם לא ישחררו אותי, אני לא אהיה פה. אני אטוס הביתה ולא אחזור. למה שאשאר במקום בו לא מכבדים הסכם שחתמו איתי?".

הפועל תל אביב: "בעקבות הראיון, הרמוני איקדנה הושעה מהפועל תל אביב עד להודעה חדשה, ויעמוד בפני ועדת משמעת עקב עבירות משמעת והפרת התקנון האתי של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully