וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקנדה עוזב את הפועל תל אביב, לחץ לפטר את איל ברקוביץ'

23.12.2014 / 14:42

בכירים בהפועל תל אביב מאבדים סבלנות כלפי המנהל הספורטיבי: "נראה כאילו הוא עושה הכול כדי שיפטרו אותו". הניגרי ביקש שחרור בינואר: "מעדיף לא לשחק בכלל מאשר להישאר בקבוצה"

one

הרוחות בהפועל תל אביב מסרבות להירגע. הדי הפיצוץ בין עידו חג'ג' לאיל ברקוביץ עדיין רחוקים מלשכוך ונראה שהמלחמה בין הצדדים עדיין בעיצומה. חג'ג' וברקוביץ' החליפו בימים האחרונים האשמות פומביות הדדיות ועל מחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, מופעלים לחצים לפטר את המנהל הספורטיבי. בינתיים רמון לא רוצה לפטר את ברקוביץ'.

גורם במועדון אמר הבוקר דברים קשים: "הדברים שאיל אמר על חג'ג' הם חציית קו אדום והדברים שהודלפו היום לתקשורת - שכביכול נאמרו בשיחה בינו לבין גילי ורמוט - הם זריקת רימון לתוך הנגמ"ש. אי אפשר להמשיך בצורה כזו ונראה שאיל עושה הכול כדי שיפטרו אותו. כל המערכת במבוכה מהסיפור הזה. זה מרגיש כאילו המועדון הפך לגנון ושום דבר לא נשאר בפנים. רמון חייב לעשות סדר בדבר הזה".

בהפועל זועמים על ברקוביץ' גם בעקבות העובדה שהבוקר פורסמה ידיעות שגילי ורמוט ביקש לעזוב. בכירים במועדון אמרו הבוקר: "לא ברור אם איל עומד מאחורי הפרסום הזה, אבל זה לא יפתיע אף אחד אם כן. יש ניסיון להסיט את האש מהדברים שנאמרו על ברקוביץ' - על ידי חג'ג'. חבל רק שפוגעים במועדון ומשתמשים בשחקן הכי טוב שלנו כדי לעשות את זה. מישהו חייב להפסיק כבר את הדבר הזה. זה פשוט מביך להיות חלק מהפועל תל אביב בימים הללו".

ורמוט עצמו הגיב בעמוד הפייסבוק שלו: "כל חלון העברות מתחילים סיפור סביבי שלא באחריותי ולא בשליטתי. אני רק יכול להגיב לפרסומים הבוקר ולהגיד שלא היה ולא נברא".

איל ברקוביץ', המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. קובי אליהו
תחת אש. ברקוביץ'/קובי אליהו
איקנדה אמר למקורביו: "שבוע אחד אתה מלך ושבוע אחר כך מתייחסים אלייך כמו לזבל"

שחקן הפועל תל אביב, הרמוני איקנדה החליט שהוא לא מעוניין להמשיך בקבוצה וביקש היום (שלישי) לעזוב. בחוזהו של איקנדה קיים סעיף דו צדדי, לפיו אחד מהצדדים יכול לבקש להיפרד בינואר. איקנדה פגוע מאוד מההתנהלות כלפיו ובעיקר מהיחס לו הוא זכה בשבוע וחצי האחרונים מהמאמן אסי דומב. למקורביו אמר: "אני מעדיף לא לשחק בכלל מאשר להיות בהפועל תל אביב. שבוע אחד אתה מלך ושבוע אחר כך מתייחסים אלייך כמו לזבל". הפועל תל אביב מסרה בתגובה: "הרמוני הוא שחקן תחת חוזה והמועדון הוא המחליט הבלעדי כלפיו. אם יהיה מה להודיע - נודיע".

איקנדה הצטרף להפועל תל אביב בקיץ ולמרות שלאורך כל הקריירה שיחק כקשר במרכז המגרש, המאמן דומב החליט לתפקד אותו דווקא כבלם. בחודשים שחלפו מאז תחילת העונה, הניגרי ספג הרבה ביקורות על היכולת שלו ואחרי תצוגה חלשה במיוחד נגד מ.ס אשדוד, אמר לוואלה! ספורט ש"אני מעדיף לשבת על הספסל או לא להיות בהפועל מאשר להמשיך כבלם".

איקנדה שיחק 90 דקות בכל אחד מ-12 משחקי הליגה הראשונים של הפועל תל אביב העונה, וגם כבש שער אחד נגד הפועל באר שבע. הוא הזר הניגרי השני שיעזוב את הקבוצה בשלב מוקדם יחסית, אחרי המגן השמאלי פרנסיס בנג'מין ששוחרר לקראת סוף נובמבר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הרמוני איקנדה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ניצל סעיף יציאה מהחוזה. איקנדה/קובי אליהו

(עדכון ראשון: 11:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully